Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilder osv.

Fin jente og fin kropp men uheldig med bryst. Skulle hatt litt former der syns jeg. Noen fler som er enig? Føler meg litt slem når jeg påpekte det, men alle har uansett hver sin smak.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilder osv.

Fin jente og fin kropp men uheldig med bryst. Skulle hatt litt former der syns jeg. Noen fler som er enig? Føler meg litt slem når jeg påpekte det, men alle har uansett hver sin smak.

Litt enig, men jeg synes hun har søte bryster :love:

Skrevet

Bilder osv.

Enig. kate-upton-195044.jpg

• Liker 7
Skrevet

Er en slik figur noen garanti for at en dame er god i sengen? Det er håp for oss alle, heldigvis, selv uten megapupper og sprettrumpe :yes: .

Kan jo være ekstremt god i sengen, hvis det er en robot, som er programmert med akkurat det formålet...

boomer_number_six.jpg

• Liker 1
Skrevet (endret)

http://youtu.be/bx0oiey4zvM?t=1m58s

Hvis du spoler fram til henholdsvis ca 1:59 (ser dama litt på avstand) og til ca 2:04 (ser nære på) så skjønner dere hva jeg mener..... :yes:

Dette var en video jeg totalt random så når jeg gravde etter info om Senterpartiet. Kom til Petter Schjervens Typisk Norsk.

Å fy søren han typen der må være griseheldig/fornøyd med dama si.

For et puppestell på en ellers fin kropp..

Endret av Calippus
  • Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-aabLQt
Skrevet

Ligner på Jessica Nigri, synd det ikke er hun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...