Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror Victoria Macreatis er en designer?

 

http://www.FashionTV.com/videos TEL AVIV - The models are getting ready for a lingerie fashion show in Tel Aviv and FashionTV is there to capture all the action, including an interview with top model Moran Atias, who talks about what it's like to walk in bras, panties, and undergarments when it's cold outside. Some of the models wear sparkly sequined wings with their lingerie, reminiscent of Victoria's Secret Angels, of course. An array of lacy sets, swimsuits and pastel hues are modeled on the catwalk from brands like Bonita de Mas. Fashion designer Galit Levi says expect to see lots of bright colors, real flowers on the beachwear, and more. "It's going to be a lovely summer!" Levi exclaims.

 

 

Appearances: Ida, Yeva, Moran Atias, Galit Levi, Raphaela, Soraya Torrens, Victoria Macreatis

Lenke til kommentar

Underzo vinner. Heftig kropp! Nada å klage på der. Kunne kanskje lagt ut litt flere bilder av damen. Mer mage, mer rumpe. (No lesbo)

 

Storkman: Sikkert en deilig kvinnekropp om man er fylt førtiåtte og allerede har to barn. Strekkmerker, dvask hud og blodsprengte pupper med digre brystvorter er ikke mye perfekt i mine øyne. Perfeksjon oppnås med det som kalles jobb og motivasjon.

 

Eloquent: Ikke ta dette feil. Jeg synes tynne damer er vakre selv, men er det slik at det plutselig er greit å være tynn så lenge man er topptung med 60DD i BH-størrelse? Et genuint spørsmål fra min side. Og egentlig til dere andre også ettersom jeg har sett dette gå gjennom flere ganger iløpet av tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...