Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Ingen regler påstår at emnen her dreier seg om kun damekropper.

 

Mens vi er inne på mannekroppen, synes jeg at Henry Cavill i Man of Steel ser helt rå ut.

 

Det er kult å se en ekte mann som faktisk har hår på kroppen isteden for alle disse barnerumpe guttene.

 

 

post-140267-0-91708300-1367153935_thumb.jpg

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen regler påstår at emnen her dreier seg om kun damekropper.

 

Mens vi er inne på mannekroppen, synes jeg at Henry Cavill i Man of Steel ser helt rå ut.

 

Det er kult å se en ekte mann som faktisk har hår på kroppen isteden for alle disse barnerumpe guttene.

 

 

post-140267-0-91708300-1367153935_thumb.jpg

Rimelig ripped, dog eneste grunnen til håret på brøstet her er vel at drakten skjuler det i filmen. Han var jo ganske lik de fleste hollywood stjernene i Immortals.

Y2mqbUL.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rimelig ripped, dog eneste grunnen til håret på brøstet her er vel at drakten skjuler det i filmen. Han var jo ganske lik de fleste hollywood stjernene i Immortals.

 

 

Han vises som bar i Man of Steel, se traileren. Så nei, det er pga drakten. Dessuten kan du se hår som stikker opp fra drakten og.

 

Det er ganske bevist at han har hår. Han skal være "MAN of steel" ikke "Boy of steel".

 

Trailer 2:

1.

 

 

 

Trailer 3:

1:

 

2.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Han vises som bar i Man of Steel, se traileren. Så nei, det er pga drakten. Dessuten kan du se hår som stikker opp fra drakten og.

 

Det er ganske bevist at han har hår. Han skal være "MAN of steel" ikke "Boy of steel".

 

Trailer 2:

1.

 

 

 

Trailer 3:

1:

 

2.

My bad, kom på det når jeg tenker tilbake på traileren. Uten tvil at han blir mye mer barsk når han ser slik ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...