Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ehh, tusjet de vekk sprekken hennes eller? :!:

Er ikke alle som har sprekk til langt oppover øra. Fantastisk fin jente akasha linka, ble nesten klam i hakket av det

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ho ser ikke ut som en gudinne, men som den perfekte girl next door. Og jeg tar når som helst the girl next door foran en gudinne.

Litt bedre bilde av henne her:

emma_watson_vanity_fair-1280x800.jpg

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hu er søt...etter å blitt sminket opp og stylet for photoshoot. Ellers er jeg enig hun er ganske vanlig, nesten kjedlig.

post-140267-0-38180900-1307332231_thumb.jpg

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Skrevet

Er ikke alle som har sprekk til langt oppover øra. Fantastisk fin jente akasha linka, ble nesten klam i hakket av det

Indeed!. Noe av det beste jeg har sett i denne tråden faktisk. Ganske perfekt for min del!. Fant ikke noe å sette fingern på, så veldig ansiktspen ut også! :love:

Skrevet

Indeed!. Noe av det beste jeg har sett i denne tråden faktisk. Ganske perfekt for min del!. Fant ikke noe å sette fingern på, så veldig ansiktspen ut også! :love:

Her er to andre bilde av denne gudinnen ^^

photodromm_samantha_8.jpg

photodromm_samantha_10.jpg

• Liker 5
Skrevet

Flere flotte bilder av Shakira. Fantastisk figur som er både formfull og veltrent og i tillegg et vakkert ansikt. :dribble:

post-208806-0-96344400-1307393386_thumb.jpg

post-208806-0-94260100-1307393398_thumb.jpg

post-208806-0-73268100-1307393554_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Jeg syntes hun var litt "tjukk" jeg :whistle:

edit: leif...

Tjukk? hva i alle dager?

EDIT: Personlig er jeg nok en del tynnere en de damene, men man kan da umulig kalle dem for tjukke?

Endret av Langdon
Skrevet

"tjukk" ble skrevet i parentes for en grunn. Atter en gang kommer diskusjonen opp, men vi diskuterer den PERFEKTE kropp. Jeg syntes det var litt for mye fett for å være perfekt for meg.

Jeg foretrekker det sånn (men det er meg):

post-153661-0-95833900-1307397458_thumb.jpg

• Liker 1
Skrevet

Flere flotte bilder av Shakira. Fantastisk figur som er både formfull og veltrent og i tillegg et vakkert ansikt. :dribble:

Kunne ikke vært mer enig! Hun er noe av det nærmeste man kommer perfeksjon i følge meg selv.

Men fortell meg, har hun virkelig ikke blitt nevnt før nå??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...