Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke dette hatet folk har mot tatoveringer :hmm:

Det ser særdeles lite pent ut. Hat er for sterkt ord forresten, missliker det bare sterkt og anser det som unødvendig.

• Liker 1
Skrevet

Tror nok ikke tattis fungerer når det er på jakt etter perfekt kropp. Men tattoo kan funke veldig bra på noen personer, men det vil nok være under omstendigheter

Skrevet

Ein tattovering er som bakgrunnen på PC-en min. Den er grei ein periode før eg blir lei. Forskjellen er at du ikkje kan fjerne tattoveringen sånn heilt utan vidare.

For ikkje å snakke om at den blir verande der til personen døyr.

• Liker 1
Skrevet

Litt dårlig kvalitet på bildet :/ Hun har litt for liten fettprosent, men med en liten økning der så ville hun blitt sykt bra!

marisa_miller_199116g000x0432x646.jpeg

Skrevet

Hva er en for lav fettprosent på jenter/kvinner?

I min meining er det når du ser definasjon av muskler. Som f.eks magemusker, og skuldrer. Ikke minst at du kan se masse blodårer.

Også er du for tynn dersom det ser ut at nakken din ikke klarer å holde hodet ditt oppe.

Skrevet

Hva er en for lav fettprosent på jenter/kvinner?

I min meining er det når du ser definasjon av muskler. Som f.eks magemusker, og skuldrer. Ikke minst at du kan se masse blodårer.

Også er du for tynn dersom det ser ut at nakken din ikke klarer å holde hodet ditt oppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...