Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen av bileta funker her.

 

Eg har konkludert med at Nicky Whelan har den perfekte kropp, og ansikt.

Det er ikke alltid like enkelt å få til lenking. Rettet litt på noe ekstra "søppelbokstaver" i URL'ene. Men de vises ennå ikke automatisk, men det bør gå an å klippe og lime manuellt.

 

Noen løsning på dette fra dere erfarne? OBS: Merker meg at filene har .jpeg ending, og kan det ha noe med saken å gjøre. Ser ut å være en smart webdesigner på sidene som bildene ligger på.

 

Hvor kan ikke browserne bare vise .jpeg-filer likt som med .jpg-filer uten videre fikling på instillinger eller hvor skoen måtte trykke?

 

Bildekommentar:

Katherine Heigl er en ganske aktuell "blondine" :dribble:

(har lenge likt henne)

Endret av G
Lenke til kommentar

Bra gjetting. Men det forholder seg ikke slik. Jeg er ikke medlem med konto der, og jeg fikk opp bildene når jeg besøkte nettsiden til Ibibo.

 

Ser mer ut som en smarting av en webdesigner hos Ibibo. Ikke vet jeg hvordan. URL, hentet jeg fra "Page Ingo" i Firefox, men redigerte vekk den doble katalogdelen av URL, hvor det befant seg en "/detvarmorsomtåkøddemedleserne.jpeg" bit i enden av URL. Den fjernet jeg, og derfor er det også spor etter at jeg redigerte i posten med bildelenkene.

Endret av G
Lenke til kommentar

Nevermind then. Admin har tydeligvis ikke lyst at bildene skal linkes over alt på nettet. Grunnen til dette er hovedsaklig at de vil ha kontroll på hvordan båndbredden blir brukt. Det koster masse penger å leie stor nok linje, og disse har gjerne et tak på antall nedlastet i måneden, hvorpå sida må betale dagsbøter eller blir veldig restricted hvis de overgår grensa.

Nå så folk fra hele verden linker bildene til sine forum, "bruker vi" av deres båndbredde som er begrenset fra før, uten at de har noe kontroll over det. De når dermed grensa si mye fortere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...