Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skal ikke skamme deg over den kroppen heller!

 

 

Jøss, ble imponert der. Du Cricket, er et et bra eksempel på hvordan en jentekropp skal vare :)

 

Veldig hyggelig å lese :)

Muntrer meg litt opp etter en forjævlig natt med mer enn tolv timer kvalme og spying :p

 

Edit: SiegHallo: Jeg har trent styrke så lenge jeg kan huske. Ikke noe hardcore greier for å bli stor eller veldig definert, men jeg liker å bruke kroppen min, og å føle at jeg kan jobbe hardt.

 

Edit2: Bildet er forresten tatt under en nattbading, så det var veldig full fart, og ikke om å gjøre å se bra ut, bare dokumentere at vi gjorde det.

Endret av cricket
Lenke til kommentar
Har flere ganger fått høre at jeg har den perfekte kvinnekroppen, men nå for tiden er jeg ikke enig i det, i alle fall.

 

Det bør kunnegjettes hva min mening om slike påstander er.... Back it up =P

 

Ufattelig teit positur, men dette bildet brukte jeg på bloggen min for en stund tilbake, så det tåler jeg å legge ut.

Er også dumt at føttene er kutta av, men det er ikke noe å gjøre med det.

 

 

Får vel høre mye dritt nå, men jeg skammer meg ikke over denne kroppen, i alle fall.

pen du er :) natulig pen. liker at kvinner ikke ser ut som beinrangler men har litt muskler

Lenke til kommentar
pen du er :) natulig pen. liker at kvinner ikke ser ut som beinrangler men har litt muskler

Muskler på jenter og naturlig skurrer litt for meg, og jeg synes da også det her var litt for muskuløst, uten at jeg hadde løpt min vei av den grunn :)

 

Muskler, høyde og bredde er alle faktorer som når det blir for mye i mine øyne fremgår som lite feminint og skikkelig turn-off. En tommelfingerregel er at grensen går om jenta er høyere, bredere eller mer muskuløs enn meg. Stort sett er ikke det noe problem, heldigvis :)

Lenke til kommentar
Det er farlig å kritisere kvinnekroppen, men siden dette er mer mine egne preferanser, og ikke allmenheten, lar jeg det gå:

 

Du har for spinkle hofter, for store muskler, og for lite fett på kroppen. Slutt å tren, så kanskje puppene dine vokser litt også. :)

 

Hahaha, tror ikke jeg vil ha noe større en F-cup, kjære deg.

Hoftene mine er en smule bredere enn det kan se ut som på bildet, men jeg synes ikke at jeg har for lite fett på kroppen.

 

Jeg har trent styrke så lenge jeg kan huske. Ikke noe hardcore greier for å bli stor eller veldig definert..

 

Nei, ikke gjør det heller :p

 

Off topic: Link til bloggen?

 

Bloggen er ute av drift nå, så det er litt poengløst å legge ut linken..:)

 

Ellers må jeg si takk en gang til for kommentarene:)

Lenke til kommentar

Etter min type jenter, så er du perfekt som du er. Da er jeg en av dei som mener at styrke er bra for all kropp..

 

Bttw.. Jeg har ofte møtt jenter som tror dem blir "store" bare dem er innom styrketrening en gang iblandt. Skjønner ikke hvor dem har det ifra? Gir jo kroppen bedre holdning og "friskhet" spør du meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...