Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pfft. Lave jenter er søte og nusselige,

 

Og det er no dritt?

Har ikke sagt det er noe dritt. Har møtt utrolig mange sjarmerende og pene lave jenter. Men jeg foretrekker en fin høy jente, fremfor en fin, lav jente. Både grunnet det at jeg selv er høy, og det at det er veldig sexy med høye jenter.

 

Man kan da være søt og nusselig selv om man er høy? Man er i tillegg til det sexy pga lange og slanke ben ^^

Ja, selvfølgelig, men lave jenter får jeg mer lyst til å knipe i kinnene enn høye jenter :p

Lenke til kommentar

Synes lange ben er sykt fint. Ser mye mer proposjonert ut. Men folk er forskjellige.

 

Ellers så har jeg alltid syntes det er så merkelig med kjærester hvor jenta er veldig lav og gutten veldig høy. Jenta ser i de fleste tilfeller ut som et barn da. Og så synes jeg at de høye guttene kan være forbeholdt til høye jenter(som meg!). Haha.

Lenke til kommentar

Er jo umulig å diskutere smak. Men er vel noe det samme som når damer omtaller en mann som "høy og mørk". Er vel noe den samme utstrålingen jeg liker.

 

MissK: Haha, ser den. Jeg ligger på over to-meteren, og føler meg bare enda høyere om jeg er med en jente på 1,60. Vil ikke se ut som storebroren heller.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar
Over 2 meter? Tror det vil se rart ut uansett hvilken jente du er med.
Du krenkar meg og mine medlemmar på det groveste!

 

Er selv over 2 meter høy. Har kjæreste på 1,78 og synes det er greit. Vi kan kysse uten at hun står på tærne og uten at jeg bøyer meg nevneverdig. Jeg forstår selvsagt at mange betrakter meg som uhyggelig høy, men det får være deres problem og ikke mitt. Kanskje hvis jeg var singel og jomfru at jeg ville vært mer usikker på høyden min, men faktum er at det er konge å være høy, og jeg er glad jeg har innsett det! Jeg er hvertfall sjeleglad for at jeg er ikke er 160.

 

Husk:

Det er med mennesker som med hunder; de minste er de mest hissige!

Endret av fredrikg-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...