Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

kan vi gå tilbake til tema???

hu ser ok ut. .men hun er overhode ikke perfekt. hun ligner nesten på en gjennomsnittelig person man finner på deiligst..hun blir rett og slett for normal

Endret av estella_87
Skrevet

hu var bra pen ja, men syns egentlig hu var for brun.

misstenker at om hu tar av den bikinin så har hu en hvit en under og det er ikke så sjukt digg syns jeg i alle fall

Skrevet
Husk at vi ikke diskuterer ansiktet.

hun ligner forde på en gjennomsnittelig person på den siden...

hode er vell strengt talt en del av kroppen(ellers hadde ikke resten funka)

Mener du virkelig at hun ser ut som en gjennomsnittlig person? Da må jeg se å få pakka sekken og reist dit du bor for her er gjennomsnittet langt dårligere!

Edit: Beklager, leste ikke "på den siden...". Du mener gjennomsnittelig person på deiligst.no såklart. Det forandrer litt.

mulig er masse fine damer her i nabolaget, men er litt vannskelig å dømme i og med man nesten aldri ser folka her..hehe. derfor ga jeg den siden som eks. en perfekt kropp bør være litt unik og ikke minne deg om slik du ser overalt på visse sider

forøverig syntes jeg angelina jolie er ufattelig bra kropp

Skrevet
Aa, for det her bar mycket bedre vaaaaa ? ;)

Ja. Hon är en fager varelse. Visserligen porträtterar de båda bilderna inte samma kvinna, med jag konstruerade utifrån dessa två bilder den helt objektivt ultimata kvinnan.

Skrevet

Ja. Hon är en fager varelse. Visserligen porträtterar de båda bilderna inte samma kvinna, med jag konstruerade utifrån dessa två bilder den helt objektivt ultimata kvinnan.

Tynn å Jævlig med andre ord.

Skrevet

Oja, anorexia parat med et riktigt fult ansikte = win...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...