Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er vell ikke akkurat meningen da.. Men når du sier det så hadde det vært litt kult med en sånn tråd her på forumet :p

Endret av MrSmile
Skrevet
Som du ser på editen min så mente jeg ikke at alle har den perfekte kjæresten, men at mange (ikke alle) mener at akkurat deres kjæreste er den perfekte.

Jeg kan fint si at kjæresten min ikke er penest. Ikke perfekt heller.

Skrevet
Det er vell ikke akkurat meningen da.. Men når du sier det så hadde det vært litt kult med en sånn tråd her på forumet :p

Da stoler vi på at du ordner dette ;)

Skrevet

Da stoler vi på at du ordner dette ;)

Haha Nei vil ikke ha heat fra forumbrukere som vil "føle seg truffet"

Skrevet
Nei uff, den ble altfor .. lik min egen.

Åh? Sleng ut et headless shot, så får vi se den perfekte kroppen din :)

Haha, det er nok det siste jeg gjør.

Og jeg håper du skjønte at jeg mente den ikke var perfekt ?

Skrevet
Men allikevel har jeg litt på følelsen av at kroppen din ikke er så ille allikevel.

And why is that ?

Folk som er interresserte i utseende ser som regel bedre ut enn de som ikke er det.

Skrevet
Men allikevel har jeg litt på følelsen av at kroppen din ikke er så ille allikevel.

And why is that ?

Folk som er interresserte i utseende ser som regel bedre ut enn de som ikke er det.

Det vil jeg si er både ja og nei.. Skjønner tankegangen i det

Skrevet (endret)

Disse tre kroppene er tilnærmet det jeg syns er perfekt (og vil ha). Faktisk så ser jeg mest på magen til andre jenter (på bilder da). Det er liksom en litt sånn muskuløs mage jeg vil ha *trene trene*

post-101796-1228260824_thumb.jpg

post-101796-1228260829_thumb.jpg

post-101796-1228260985_thumb.jpg

Endret av Lise04
Skrevet
Sangen er heller tvilsom :p , men de som synger har bra kropper. Syns spesielt hun blonde hadde en fin kropp, om enn litt små pupper.

*Flytte til sverige*

Hvilken by bor de i?

Skrevet (endret)
Sangen er heller tvilsom :p , men de som synger har bra kropper. Syns spesielt hun blonde hadde en fin kropp, om enn litt små pupper.

Syntes hun Rødhårede(?) var pen :p

Endret av Salbu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...