Infite Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 men har fortsatt mine unike cd keys, hva kan jeg gjøre? litt kjipt og vite at jeg har kjøpt spillet men må kjøpe det en gang til, har bacups image filer på datan, noe jeg tar av alt jeg har, men funker ikke, jeg blir allikevel bedt om og putte in cd når jeg har instalert spillet :/ kjipe greier ass, er liksom cd keyen man betaler for
Vrengtpolvott Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Må nok kjøpe, kjipt å miste CDene sine, men sånt skjer.
blackbrrd Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Det var noen som nevnte i en tidligere tråd at siste patch av spillet gjør at du kan spille det uten å ha i cd.
PantZman Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Det var noen som nevnte i en tidligere tråd at siste patch av spillet gjør at du kan spille det uten å ha i cd. Var ikke det snakk om Warcraft III?
Tribulation Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 vet ikke om warcraft 3 eller diablo II fikk det i en patch, men starcraft gjorde ihvertfall det.
blackbrrd Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 hmm... dere har nok rett, tenkte bare sinnsykt bra spill laget av blizzard, og Diablo 2, Starcraft og Warcraft 3 kommer i den sjangeren..
cs_ Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Er vel bare å laste ned en iso og kjøre den hvis det ikke funker.
J@cob Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Er vel bare å laste ned en iso og kjøre den hvis det ikke funker. Noe du har lov til, det er cd-nøkkelen du betaler for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå