Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp jeg skal ha "ny" bil. audi tt, mx5,z3 eller mr2?


Anbefalte innlegg

hei!

 

har seg sånn at jeg er på utkikk etter ny bil.

vil ha noe med estetikk og sportslige egenskaper.

kjempestor motor er ikke noe must, siden vi tross alt bor i politistaten norge;)

 

budsjettet mitt er på MAX 200 000

 

greien er at jeg har meget liten erfaring når det kommer til denne type biler.

har funnet meg 4 mulige kandidater, alle er mulig og få til en pris under 200 000

 

audi TT, Mazda mx-5, bmw Z3 og toyota mr-2

 

jeg har ikke noen spesifikke krav utenom at bilen skal være fin, og morro å kjøre, samt at den er mulig og bruke selv på vinterføre etc.

 

jeg har nada erfaring med noen av disse biltypene, har surfet litt på nettet etter info, men ikke blitt så mye smartere.

noen som har info/formeninger/hjelp de vil dele med meg?

 

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mazda Mx-5 er kjent for både gode kjøreegenskaper og veldig høy driftsikkerhet. Spesielt macho er den dog ikke, de fleste jeg kjenner bruker ordet "søt" til å beskrive den. Og som antydet over gjelder dette også Audi TT.

Endret av Exiter
Lenke til kommentar
Mazda Mx-5 er kjent for både gode kjøreegenskaper og veldig høy driftsikkerhet. Spesielt macho er den dog ikke, de fleste jeg kjenner bruker ordet "søt" til å beskrive den. Og som antydet over gjelder dette også Audi TT.

MX-5 kom også på 2. plass i Greatest ever sport cars på Discovery.

 

En bil jeg syns er veldig lekker, og som man ikke ser så alt for ofte, er Nissan 300ZX. Lå ikke så mange ute til salgs nå, lå flere ute i høst mener jeg å huske, så kan jo hende dette ikke er rette årstiden å forhandle en slik bil på.

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1576686

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...