Gå til innhold

Medlemer i Tromsø fotoklubb


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte jeg skulle starte en tråd for oss som er med i Tromsø Fotoklubb. Er det flere av dere som er det så si i fra. Da kan vi bruke dette som en tråd for prat om lokale foto-begivenheter, turer, tips osv.
Jeg er ikke medlem (ennå?), mest fordi jeg ikke har tid... Men om det skulle bli noen fotobegivenheter/turer som er åpne for andre enn bare fotoklubbens medlemmer, kunne jeg godt tenke meg å delta - i hvert fall vurdere det...
Lenke til kommentar

Det er en del begivenheter for ikke-medlemmer også. F.eks er fotoklubben flink til å sende ut info om diverse begivenheter i Tromsø-området. Et eksempel er åpen dag på perspektivet museum (tidligere Folkets hus) for ca 3-4 uker siden. Der var det en fotoutstilling som het noe sånt som "fjellets og havets folk" i tillegg til den mer permanente utstillinga "flytende russisk". Ellers så arrangeres det "byfotografering" der vi sprer oss litt i sentrumsområdet og tar bilder. Du kan sikkert komme innom et klubbmøte også for å se litt på andres bilder og ha en hyggelig fotoprat. Det kan sees på som en gratis prøvesmak på klubben.

 

Ellers så er jeg ikke helt sikker på hvilke arrangementer som er åpne. Jeg har bare vært medlem 1,5 måned selv.

Lenke til kommentar
Det er en del begivenheter for ikke-medlemmer også. F.eks er fotoklubben flink til å sende ut info om diverse begivenheter i Tromsø-området. Et eksempel er åpen dag på perspektivet museum (tidligere Folkets hus) for ca 3-4 uker siden. Der var det en fotoutstilling som het noe sånt som "fjellets og havets folk" i tillegg til den mer permanente utstillinga "flytende russisk". Ellers så arrangeres det "byfotografering" der vi sprer oss litt i sentrumsområdet og tar bilder. Du kan sikkert komme innom et klubbmøte også for å se litt på andres bilder og ha en hyggelig fotoprat. Det kan sees på som en gratis prøvesmak på klubben.
Foreløpig har jeg svært liten tid til overs, så det må nok vente i hvert fall til jeg er ute i "ordentlig jobb", men da skal jeg vurdere det seriøst også...
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest medlem-83883

Har vært medlem i et par måneder, men har dessverre ikke hatt tid til å delta på noen møter eller andre aktiviteter enda. Det har vært en del turer og kurs jeg gjerne skulle deltatt på, men jeg har vært opptatt med jobb hver eneste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...