Gå til innhold

MMO-spillere bytter kjønn


Anbefalte innlegg

Huskeregel til online spill er.

 

Girl = Guy in real life.

 

Ellers spiller jeg også i noen tilfeller female character, rett og slett fordi de ofte ser bedre ut. Men jeg pleier å avkrefte til alle som er hyggelig med meg om at jeg ikke er jente, så de ikke skal bli skuffa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
klar man spiller som dame, hvem orker vel sitte og se på en mann 3-5 timer om dagen! det betyr ikke at man tenner på karakteren eller noe, men females modes er som regel laget bedre og ser finere ut imo.

 

 

Som jeg nevnte:

Om du virkelig føler deg tiltrukket av karakteren din, og av den grunn oppretter en kvinnelig karakter så anbefaler jeg vedkommende å ta seg en tur ut av rommet og ut på byen og heller få seg noe skikkelig ;)

 

 

Om du virkelig syntes det er så ille å se på en mannlig karakter i et spill, eller så "digg" å se på en kvinnelig da begynner jeg nesten å syntes synd på folk :p

Men det er vell bare kanskje jeg som ikke lar meg tiltrekke av digitale kvinner og lever i den gamle verden hvor ekte mørt kjøtt gjelder ;)

 

mener da virkelig jeg skrev, faktisk kun mtp din post over at dette har ingen ting med seksuell tiltrekkelse av dataspill figurer(om noen sliter med dette så er jeg forsåvidt nesten enig med deg, det er litt trist), men heller det at female models ofte er bedre laget, ser kulere ut med armor, rett og slett tar seg bedre ut ingame. skjønner rett og slett ikke hvor du trekker konklusjonen din fra? Om det ikke bare var for å få litt forum creds for at du har sett en ekte jente da. oooh!

 

om man har valget med å lage en middelmådig kjip mannlig karakter(som er ofte valget man har) eller en badass Xena look a like så er det klart jeg velger det siste!

 

hæhæ, leste gjennom hele topicen nå, trur du ALLE som spiller female i en mmorpg er 14 år gamle gutter som prøver scamme stakkarslige eldre menn? tviler sterkt på at det er realiteten.

Endret av zellpropell
Lenke til kommentar

En av grunnene til at jeg aldri legger meg i fære med noe "flørting" i MMO spill. Du vet aldri om det er en virkelig dame eller transvesitt du sjekker opp.

 

Er som å sette seg ned på en bar, sjekke opp en dame du synes er virkelig fin, kun for å finne ut at hun har mer baller enn du har.

Lenke til kommentar

Jeg trodde det var klart for alle : Vi menn velger kvinnlige karakterer for å ha noe fint å se på mens vi spiller.Man spiller gjerne noen år hvis man liker spillet , hvorfor ikke da ha en snerten kvinnekropp å se på ? Slik er vi menn skapt , period.Dette er HOVEDGRUNNEN til at mannfolk velger kvinnekaralterer , alt annet er bare tull.

Lenke til kommentar

Jeg tror grunnen til at menn velger kvinnelige "toons" er sabla enkel, vi liker pene løpende rumper. Jeg tror ikke noe på det derre om å bli behandlet bedre av andre menn. Kan du tenke deg å få dårlige tilnærmelser fra andre menn? Nei spar meg.

 

Om at 68% av jentene spiller mannlige karakters kan jeg for så vidt forstå, men det er sterkt overdrevet. Sexpresset forsvinner fort når de manlige spillerne er litt eldre og har bedre utviklet moral. "L33t kidza" må nesten unnskyldes deres kåtskap grunnet mangel på erfaring og respekt.

 

Dessuten tror jeg ikke særlig mange vet hvem som er kvinner og ikke i MMOs, da nettopp halvparten av mannfolka spiller kvinner! Du kan selvfølgelig ikke flørte med kvinnelige figurer når det absolutt ikke er sannsynlig at det faktisk er en kvinne som sitter bak.

 

Selv spiller jeg WoW, gjort så i 3 år. Jeg har vært "guildet" med kvinner nesten helt siden starten, det er ikke snakk om sexpress. Noen dårlige fraser i ny ne, men disse er alltid ment som ren komedie. Per dags dato er det sikkert mange av mine tidligere guildies som er kvinner men som jeg ikke vet er kvinner. Bare sånn det er.

 

Jeg valgte å bruke mannlige toons, og intet annet av den grunn jeg faktisk er en mann. Nå for all del roll en kvinnelig blood elf og sitt med trusa nede om natta, men vi andre kan kontrollere våre lyster.

Lenke til kommentar
Jeg tror grunnen til at menn velger kvinnelige "toons" er sabla enkel, vi liker pene løpende rumper. Jeg tror ikke noe på det derre om å bli behandlet bedre av andre menn. Kan du tenke deg å få dårlige tilnærmelser fra andre menn? Nei spar meg.

 

Det er jo ikke uvanlig å ha kvinnlige karakterer for menn i feks FPS-spill heller, og der har du jo ingen "løpende rumpe" å se på.

 

AtW

Lenke til kommentar
Er vel endel menn der ute som innerst inne ønsker at de hadde vært en kvinne, og når knekket i håndleddet ikke er nok for de lenger så forflytter de seg til MMORPG verden for å bli Bendy Lovedoll2k.

 

Den lettkledde avataren din, er det deg? A/S/L? :p

 

Forresten så, har bare en eller to av de damene (25-30 stk.) jeg kjenner i WoW brukt male char, og da bare som alt. Har seriøs tvil om den undersøkelsen er i nærheten av å være empirisk korrekt.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

Om jeg skal se på ræva til en karakter i timesvis så har det å være noe å se på.

Den lubbne kineseren i Stranglehold slår f.eks. ikke helt an her, men dressen hans gjør det litt bedre. Kyle Katarn og nærbildene av bakdelen hans i forbindelse med diverse turer i heis er derimot ikke noe jeg setter pris på...

 

Bloodrayne!

Lenke til kommentar
Jeg trodde det var klart for alle : Vi menn velger kvinnlige karakterer for å ha noe fint å se på mens vi spiller.Man spiller gjerne noen år hvis man liker spillet , hvorfor ikke da ha en snerten kvinnekropp å se på ? Slik er vi menn skapt , period.Dette er HOVEDGRUNNEN til at mannfolk velger kvinnekaralterer , alt annet er bare tull.

 

For oss som fokuserer mer på RPG-delen enn MMO er det mange andre grunner til å velge kvinnelig karakter.

 

Selv blir valg av kjønn tatt når jeg lager bekgrunnshistorien til karakteren, i de mmo jeg spiller nå(LOTRO og GW) har jeg ca en 50-50 deling.

 

Siden jeg ikke er medlem av mannspanelet har jeg store problemer med å spille en kvinne i full platerustning med stor øks, og jobber som gruvearbeider. Eller en mann som kler seg i tettsittende skinnrustning, gjemmer seg i skyggene samt lager smykker i fritiden.

Lenke til kommentar
Jeg trodde det var klart for alle : Vi menn velger kvinnlige karakterer for å ha noe fint å se på mens vi spiller.Man spiller gjerne noen år hvis man liker spillet , hvorfor ikke da ha en snerten kvinnekropp å se på ? Slik er vi menn skapt , period.Dette er HOVEDGRUNNEN til at mannfolk velger kvinnekaralterer , alt annet er bare tull.

 

For oss som fokuserer mer på RPG-delen enn MMO er det mange andre grunner til å velge kvinnelig karakter.

 

Selv blir valg av kjønn tatt når jeg lager bekgrunnshistorien til karakteren, i de mmo jeg spiller nå(LOTRO og GW) har jeg ca en 50-50 deling.

 

Siden jeg ikke er medlem av mannspanelet har jeg store problemer med å spille en kvinne i full platerustning med stor øks, og jobber som gruvearbeider. Eller en mann som kler seg i tettsittende skinnrustning, gjemmer seg i skyggene samt lager smykker i fritiden.

 

 

 

 

"Eller en mann som kler seg i tettsittende skinnrustning, gjemmer seg i skyggene samt lager smykker i fritiden.

"

 

- Man skal ikke kimse av tettsittende skinnrustning , er veldig praktisk for jaktende folk da tettsittende klær lager mindre støy osv , hunters og rogues har feks alltid tettsittende klær :p

Lenke til kommentar
- Man skal ikke kimse av tettsittende skinnrustning , er veldig praktisk for jaktende folk da tettsittende klær lager mindre støy osv , hunters og rogues har feks alltid tettsittende klær :p

 

Vet ikke hvordan det er med byfolk, men de fleste som driver med jakt lar latexen vere igjen i skapet når de skal ut på jakt.

Nå kjenner jeg ikke sågodt til innbrudds-miljøa, men tør satse på at tettsittende ikke er mote her eller.

 

Filmer som påvirker det meste av mine fantasier har heller ikke mange menn i tettsittende costymer, med unntak av superhelter men de har alltid undertøy utenpå kostyme(så vi vet at de er superhelter og ikke gale).

 

Så jeg kommer til å fortsette å folde tettsittende kleder unna mine mannlige avatarer i spill, kall det integrering av utenlands ukultur hvis du vil.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...