Gå til innhold

Army of Two anmeldelser


Nimrad

Anbefalte innlegg

Da misforstod du meg:
Spillet er allerede ute til salg men ingen av de større sitene har reviewet det enda... Det er et ganske bra varselstetgn.

Til det svarte jeg: Hvorfor det?

 

 

Hva er det å misforstå? Du lurer på hvorfor det er ett bra varseltegn, og det var det jeg svarte på.

Det er et bra varselstegn om at dette er et dårlig spill mente han. Ikke at det var positivt. Du ser det f.eks. på fyren som sier noe rett etter meg:

Ja, godt poeng. Stiller meg veldig skeptisk til spill som kommer ut i butikkene før anmeldelsene dukker opp.

Det var det jeg ikke skjønte, hvorfor folk er skeptisk til at anmeldelsene er trege ;)

 

Vel det var ikke det du skrev... men samma det, så lenge du skjønner det selv :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel det var ikke det du skrev... men samma det, så lenge du skjønner det selv :)

 

Nå var det faktisk akkurat det han skrev, og det jeg tolket det som med en gang :)

 

erm nei, han skrev "hvorfor det" og quotet

 

Spillet er allerede ute til salg men ingen av de større sitene har reviewet det enda... Det er et ganske bra varselstetgn.

 

så hvordan det kan tolkes annerledes enn at han stiller spørsmålstegn med at det er ett bra varselstegn, skjønner ikke jeg.

Lenke til kommentar
Vel det var ikke det du skrev... men samma det, så lenge du skjønner det selv :)

 

Nå var det faktisk akkurat det han skrev, og det jeg tolket det som med en gang :)

 

erm nei, han skrev "hvorfor det" og quotet

 

Spillet er allerede ute til salg men ingen av de større sitene har reviewet det enda... Det er et ganske bra varselstetgn.

 

så hvordan det kan tolkes annerledes enn at han stiller spørsmålstegn med at det er ett bra varselstegn, skjønner ikke jeg.

Du er den eneste som fortsatt ikke skjønner poenget. Han mener ikke BRA varselstegn som i at det er positivt. Han sier det er et varselstegn som i at det ser dårlig ut. Han bruker "bra" på samme måte som i denne setningen: "det der var et bra dårlig spill ass". Østlandsdialekt. Både Vrengtpolvott og kilik oppfattet det på samme måte.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Jeg har ikke spilt Army of Two ennå. Kanskje det suger mega og skulle hatt terningkast 2 istedet. Men i utgangspunktet synes jeg det er litt feil at journalistens ønske om å fremstå som politisk korrekt skal trekke terningen nedover når han selv sier at spillet egentlig er et kast over.

 

Synes Rune gjør en bra jobb (som vanlig) og fremhever dette.

Hvorfor ikke lage det mest mulig realistisk?

Hadde det vært Halo eller siste Mario spillet så er det kanskje ikke så viktig med å få det så realistisk, og Army of Two er sikkert ikke laget til å være realistisk så mulig. Men det er et type spill som vi fort kan sammenligne med virkerligheten og da er det greit å få til realisme så lenge det ikke går utover spillet i sin helhet.

Endret av SPiLL
Lenke til kommentar

Jeg og en kompis har fått oss det nå .. skulle prøve over nett men vi får ikke koblet sammen for jeg har natt 3 problemer ... så nå må jeg vel sitte og knote med det en stund før jeg er i gang igjen .. Si i fra hvis noen der har det samme problemet med speedtouch og ps3 .

 

Så veldig bra ut det lille jeg har testet så langt (trening)

 

:hmm:

Endret av gapps3
Lenke til kommentar

Grunnene til at folk blir skeptiske når ett spill snart er ute og ingen anmeldelser enda foreligger er mange.

 

-Noen leverandører opererer med sperrefrister basert på anmelder-poengsum (f.eks anmeldelsen kan bare publiseres før utgivelse om scoren er 8/10 eller høyere)

 

-Promoeksemplarer blir ikke utsendt fordi leverandøren VET at de sitter på ett svakt spill, som vil selge dårligere om det kommer kritiske anmeldelser før utgivelse.

Lenke til kommentar
Grunnene til at folk blir skeptiske når ett spill snart er ute og ingen anmeldelser enda foreligger er mange.

 

-Noen leverandører opererer med sperrefrister basert på anmelder-poengsum (f.eks anmeldelsen kan bare publiseres før utgivelse om scoren er 8/10 eller høyere)

 

-Promoeksemplarer blir ikke utsendt fordi leverandøren VET at de sitter på ett svakt spill, som vil selge dårligere om det kommer kritiske anmeldelser før utgivelse.

 

Såklart er de skeptiske, de holdt på å utgi det like før jul, men siden den første anmelderen som fikk teste spillet holdt på å slakte det til de grader så de bestemte seg for å utsette det og i de anmeldelsene jeg har sett hittil ser det ut som at utviklerene har brukt den ekstra tiden godt :)

Endret av SpyHunterX
Lenke til kommentar

har spillt litt nå .. sitter med en blandet følse.

kansje for de jeg er blitt så vant til cod4 og alt rundt det ?

men det er veldig mye unødvendig knappe styr som at man må holde L1 og piltast for og velge våpen i stede for og kunn bruke piltastene for og skifte våpen . blir ett evig surr når man kommer for nære finder (vet ikke om jeg ikke fikk det med meg men tror ikke man kan drepe finder på nært hold eller med hendene )

 

Men skal gi dette spille en good stund til så tar det seg nok opp .. for det ser veldig fint ut og små ting som er "nytt" i spillet fungerer ganske bra .

En litt artig detalje er at man kan kjøpe seg nye våpen og utstyr for penger man tjener i oppdrag . og våpnene kan du vidre utvikle med større og flere løp , granat kaster osv. eller rett og slett pimpe det med gull og dimanter .. he he

Endret av gapps3
Lenke til kommentar
har spillt litt nå .. sitter med en blandet følse.

kansje for de jeg er blitt så vant til cod4 og alt rundt det ?

men det er veldig mye unødvendig knappe styr som at man må holde L1 og piltast for og velge våpen i stede for og kunn bruke piltastene for og skifte våpen . blir ett evig surr når man kommer for nære finder (vet ikke om jeg ikke fikk det med meg men tror ikke man kan drepe finder på nært hold eller med hendene )

 

Men skal gi dette spille en good stund til så tar det seg nok opp .. for det ser veldig fint ut og små ting som er "nytt" i spillet fungerer ganske bra .

En litt artig detalje er at man kan kjøpe seg nye våpen og utstyr for penger man tjener i oppdrag . og våpnene kan du vidre utvikle med større og flere løp , granat kaster osv. eller rett og slett pimpe det med gull og dimanter .. he he

 

Du kan da drepe fiendene i nærkamp. Både med hender, våpen og skjold. Er bare å være i nærheten av dem og trykke skyteknappen, det ;)

Lenke til kommentar

Quote fra IGNs anmeldelse:

 

As a single player experience, Army of Two is a fine game -– one that manages to provide a fun, engaging time despite its length, AI issues and elements that don't seem fully implemented. However, it's really co-op play and multiplayer where the game stands out, and these two modes will most likely keep you playing for a long time. Considering that the game has been designed with this style of play in mind, it works very well, and players that want to take on the life of mercenaries will most likely enjoy its story and multiplayer battles.

 

Dette høres da langt fra galt ut. Det virker som bare det er singleplayeren som har mangler, flerspiller er visst veldig moro. Ville ikke avskrevet spillet pga. en 6/10 omtale fra gamer.no - spillet trenger ikke være perfekt for å få nå ut av det. Spesielt siden det er et co-op spill.

Lenke til kommentar
Du er den eneste som fortsatt ikke skjønner poenget. Han mener ikke BRA varselstegn som i at det er positivt. Han sier det er et varselstegn som i at det ser dårlig ut. Han bruker "bra" på samme måte som i denne setningen: "det der var et bra dårlig spill ass". Østlandsdialekt. Både Vrengtpolvott og kilik oppfattet det på samme måte.

 

Javel, jeg er fra østlandet og prater på samme måte, men hvis jeg vil vri "bra" på den måten når jeg skriver så setter jeg det da for pokker inn i anførselstegn, eller inkluderer ett adjektiv.

 

For hvordan i alle dager kan man se forskjell på

Det er et ganske bra varselstegn.

 

Det er et ganske bra varselstegn.

 

Når du i ene sammenhengen mener at det er ett bra varselstegn, mens i den andre mener du det ikke?

Lenke til kommentar

Eurogamer gir spillet 7/10

 

Konklusjon fra Eurogamer

The fine-tuned excellence of Army of Two's co-op gunplay will easily sustain you through one run through this gutsy, broadly enjoyable game. But the desire to revisit it is weak, and for a game that's designed with social online play in mind, that's a big problem. Any level of the current co-op king, Halo 3, has more spectacle and incident packed into it than the entirety of Army of Two; more that you'll want to relive in company over and over again. Bearing the strong Vs. mode in mind, it would be wrong not to warmly recommend this as a smart twist on a stupid shooter, but perhaps it should have taken itself a little more seriously after all.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...