Empire of the Sub Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Jeg blanda inn Wintersaberen slik at dere ser hvor lite Blizzard bryr seg om spillerne, alt de tenker på er penger. Forståelig nok, men allikevel ikke nok grunnlag til å drive på som de gjør.. Blizzard straffepuler sitt eget spill til fordel for casuals, og jeg er lei. Luta lei. Hence why I quit. Blizzard kan gjøre hva dem vil for å skaffe seg de pengene de trenger, på hvilken som helst måte. Akkurat som alle andre storselskaper rundt omkring i verden. Dem skal ha mer, hele tiden. 10 millioner spillere, er ikke nok. Nå skal dem ha 20, minst. At WoW begynner å bli mer å mer casual er fordi A) Dem skal ha MER penger. Og muligens B) Dem må ha dedikerte spillere til å prøve ut Starcraft 2 -> som igjen gir dem mer penger. Jeg er totalt lei blizzard sin holdning myself, og har valgt å abuse/exploite/hacke/botte helt til alle kontoene mine får seg epix honor gear for så å selge kontoene, eller bare rett og slett få dem banna. Blizzard har også blitt mye greiere til å beholde kunder som botter. Jeg botta AV i strekk i 2uker, i STREKK. Eneste jeg gjorde var å kjøpe ting, så gikk jeg tilbake og starta opp botten igjen. Bare for å få brukt honoren. Latterlig nok ble jeg banna i 1 dag.
Gakks Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Ja, egentlig. Ta min Winterspring Frostsaber mount som et eksempel. Den farma jeg 100% legit, pre-TBC. Dette tok meg omtrent 12 dager /played, på en måneds tid. Hardcore grinding. Direkte oversatt: Devotion. Imo skal ikke MMO's bare være masse gulrøtter og ingen pisk. Du skal jobbe hardt, du skal slite for å få noe virkelig sjeldent som ingen andre, eller få spillere eier. Jeg gjorde 540 single quests for den mounten. So, etter TBC bestemte Blizzard seg for å nerfe den til helvete og tilbake i tillegg. Reputation gained per quests blei raisa til 250, isteden for det gamle, som va r 75 reputation per quest. Den ble nå 3-4 ganger enklere å farme. At Blizzard nerfer fremtidige features er en ting, men når de nerfer eksisterende ting på den måten der er helt uakseptabelt. Dette var et realt spark i nøttene. Jeg blanda inn Wintersaberen slik at dere ser hvor lite Blizzard bryr seg om spillerne, alt de tenker på er penger. Forståelig nok, men allikevel ikke nok grunnlag til å drive på som de gjør. Patch 2.4 kan sammenlignes med dette. Alle spillere som faktisk var i BT/MH før 2.4 må bare lene seg bakover å se på mens guilder rusher MH og får epicsene du jobbet for. Hvor er logikken? Rettferdigheten? Blizzard straffepuler sitt eget spill til fordel for casuals, og jeg er lei. Luta lei. Hence why I quit. Du brukte vel ikke sider som wowwiki, wowhead eller thottbot - ei heller leste taktikker for noen bosser du har tatt. Det ville jo såklart gjort spillet for lett, er du ikke enig?
pax1 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Rettferdigheten? Blizzard straffepuler sitt eget spill til fordel for casuals, og jeg er lei. Luta lei. Hence why I quit. Take care, bye bye. Hvis jeg hadde sittet i posisjon til å bestemme hadde jeg gjort akkurat det samme som Blizzard gjør... satste på de store mengene mennesker som spiller fordi de syns det er morsomt og la de se nytt content, i stedet for den marginale gruppen som bare (tydeligvis) spiller for å være best. Endret 3. mars 2008 av pax1
Leviath Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 OP hadde tydeligvis ikke godt av dette spillet og burde takke Blizzard for at de "tvang" ham til å slutte.
Amon Amarth Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 It is important to remember that anyone who has accomplished more than you has no life and anyone who has accomplished less is a noob I loled, qft
squonk Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Denne posten er ikke ment for å krenke noen, og jeg ønsker på ingen måte å starte en total ukonstruktiv flamewar her. Men honestly, finnes det noen gode spillere her inne som jeg faktisk kan diskutere med uten å bli direkte ydmyket? Osv. osv.. Jeg skal bare beklage til deg og dine likesinnede på vegne av hele det norske wow-forumet. Ikke alle her som er like oppslukt av noe så fordømt teit som ett PC spill^^
Eryk Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Woho, her klarer du å fremvise at du har et normativt syn på hvordan spillet -skal-/-burde- være og utvikle seg, og samtidig lire fra deg generaliserende, overlegne og nedlatende utsagn. Gratulerer! Ordet "devoted" bør riktignok utveklses med "obsessed" etter min mening. Ha en hyggelig dag.
akristina92 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Ok, for det første: Vennligst lær å skille mellom norsk og engelsk. Det er greit nok med uttrykk som ofte brukes i sammenheng med World of Warcraft, men når jeg ser "vanlige" engelske ord midt i en setning, så går du over streken. Jeg ser du sier at flesteparten av vi her på WoW-delen av forumet er "totale noobs". Det er godt mulig, men vet du hvorfor? Det er nemlig her man spør om hjelp, tips og andre småting -- i tillegg til at man diskuterer ting og tang angåaende WoW også, selvfølgelig. Uansett, om du ikke liker dette, er det ingen som stopper deg fra å pakke sakene og finne et annet forum som passer deg bedre.
Christeven Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 for å sitere: Alt det gearet mange spillere har spilt så lenge for Så kan du ta å spørre folka i Nihilum, Death & Taxes osv hvorfor dem spiller? FORDI DET ER GØY Å KLARE TING! ikke fordi dem får gear fra det. morsomt at du kan sitere andre folk uten noe grunnlag for det... Her er hva Nihilum syntes om forandrinegene: http://nihilum.mousesports.com/en/article/..._hate_raiders_/
Whalecore Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Blizzard har brukt veldig mye tid på å designe MH/BT. Selvfølgelig vil de ikke at bare 1% eller mindre av spillerandelen skal få oppleve dette. Tror dere virkelig at dette var noe helt nytt de nettop fant på? De har nok planlagt dette i mange år. Det kommer til å skje igjen med WotLK.
Moonshield Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Ok, for det første: Vennligst lær å skille mellom norsk og engelsk. Det er greit nok med uttrykk som ofte brukes i sammenheng med World of Warcraft, men når jeg ser "vanlige" engelske ord midt i en setning, så går du over streken. Jeg ser du sier at flesteparten av vi her på WoW-delen av forumet er "totale noobs". Det er godt mulig, men vet du hvorfor? Det er nemlig her man spør om hjelp, tips og andre småting -- i tillegg til at man diskuterer ting og tang angåaende WoW også, selvfølgelig. Uansett, om du ikke liker dette, er det ingen som stopper deg fra å pakke sakene og finne et annet forum som passer deg bedre. Well said!
Whitemist Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Maken til måte å heve seg over alle andre, og i tillegg skrive en post om hvordan majoriteten av et land er "n00bs". Uttrykket "elitist jerk" fikk vel akkurat en talsperson. Jammen fikk du ikke lagt inn litt "e-peen stroking" med den flotte Winterspring-tigern din også. /golfclap Endret 3. mars 2008 av Whitemist
Robinvi Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Epics er ikke Epic lengre for å si det slik. Personlig synest jeg det er en dum ting.
ninkekun Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Denne posten er ikke ment for å krenke noen, og jeg ønsker på ingen måte å starte en total ukonstruktiv flamewar her.Derfor du skriver dette? Men honestly, finnes det noen gode spillere her inne som jeg faktisk kan diskutere med uten å bli direkte ydmyket? at det var? Virker som om Norge, i motsetning til söta bror og våre danske venner ligger ganske langt tilbake i gjennomsnittlig individuell spiller kompetanse. Noen enige her? lolololol dust nuff said Endret 3. mars 2008 av ninkekun
Bear^ Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Tråden oppfyller i alle fall 3 av regelverket"10 golden rules of online gaming". 1: Online gaming is serious business 2: Noobs are scum 3: If a feature in a game is popular/effective, it is cheap Jeg må si dette er et total respektløst frontalangrep mot diskusjons.no's yrende WoW liv. Enkelte her inne er meget flinke med det de gjør og svarer på en meget god måte når en spør. Ander derimot ser ned på deg som om du er en slumrotte av værste slag fordi du tilfeldigvis er ny, spør om ting som du kan gjøre på level 20 og fordi du overholde vågre å spør på dette forumet. World of Warcraft består av 70 forskjellige levler og en drøss med kombinasjoner. Talent buildene er forskjellig fra person til person hvor alle mener de har den beste builden, selvfølgelig. Gear er forskjellig fra person til person og måten å spille på er forskjellig fra person til person. Hvorfor skal man kun fokusere på 1 level og 1 level alene (end game level 70) når det er så mye å gjøre i de 69 levlene før du hitter 70? Dette spillet blir tatt alt for seriøst av enkelte, innkludert trådstarter. Ikke at det er noe feil med det, men de som tar det seriøst burde slutte å diktere hva folk som jeg, som ikke tar det seriøst, burde gjøre. Og om v ikke tar det like seriøst er vi ikke verdig å spørre spørsmål her. Hvor er logikken? Det er logikken som forsvant som gjelder ser det ut til. Det er sykt at folk nærmest skal vegre seg for å spørre om noe her på forumet fordi enkelte ser ned på dem fordi de spør noe som kanskje er banalt for andre men ikke banalt for den som spør. Som jeg sier på jobb når folk spør om de kan stille meg et dumt spørsmål, det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar. Og den fingeren retter jeg mot alle som svarer dumt på det de klassifiserer som dumme spørsmål. Det finnes ingen dumme spørsmål bare dumme svar, så enkelt er det. Det er rent provoserende for meg som har spillet spill i snart 20 år (begynte når jeg var 4 og er 24 nå) når jeg ser yplinger av små premenstruelle fjortisser (en tilstand vel og merke) som ranter som bare F på at folk spør om ting som for enkelte er banale. Om du ikke klarer å være konstruktiv når du svarer trenger du ikke svare heller på slike spørsmål. Såre enkelt. Men enkelte ser ut til å ha gjort det til sport å leke Slemme Tor fra Idol når det blir spurt om ting. Så dere som liker å svare dumt på spørsmål som for dere er enkle, og som liker å rante på dumme spørsmål, husk dere selv begynte 1 plass og jumpet ikke ut av kassen som eliteWoWspillere. Bow you're heads in shame, you have forgotten where you all came from.
Lycantrophe Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Jeg må si dette er et total respektløst frontalangrep mot diskusjons.no's yrende WoW liv. Enkelte her inne er meget flinke med det de gjør og svarer på en meget god måte når en spør. Ander derimot ser ned på deg som om du er en slumrotte av værste slag fordi du tilfeldigvis er ny, spør om ting som du kan gjøre på level 20 og fordi du overholde vågre å spør på dette forumet. Totalt off-topic: Jeg vet ikke om jeg skal være stolt eller føle meg truffet. :>
Zepticon Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 for å sitere: Alt det gearet mange spillere har spilt så lenge for Så kan du ta å spørre folka i Nihilum, Death & Taxes osv hvorfor dem spiller? FORDI DET ER GØY Å KLARE TING! ikke fordi dem får gear fra det. morsomt at du kan sitere andre folk uten noe grunnlag for det... Her er hva Nihilum syntes om forandrinegene: http://nihilum.mousesports.com/en/article/..._hate_raiders_/ Morsomt at du klarer å argumentere med noe som ikke har noe med mitt argument å gjøre? Og det uten tilogmed ha lest artikkelen selv!? for å sitere: "'cause they can actually get better gear without raiding and it's even way easier to get ! DVS: lotwhorene gidder ikke raide mer, derfor faller guilder sammen. Guilder som abserer seg på slike folk er dømmt uansett. Kjefting på TS fordi noen gjør feil? I min Gruul guild koser vi oss når vi spiller. Og det er det som er greia sant? Vil da også gjerne se en plass at Nihilum sier at dem raider for loot. Guilds that are on TK/SSC atm are already obsolete, with patch 2.4 anyone raiding TK/SSC is out of their mind, and that is the majority of the (25man) raiding guilds out there, according to wowjutsu. Nå her er en stor sekk med Bullshit. Om dette er den generelle holdningen til folk i BT så synes jeg synd på dem. JEg spiller for å oppleve content. Ikke for å komme lengst
CombatPsycho Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Vi som raidet Naxx lol Haha, la merke til det samme ^^ (Antar det er lille magorian ze shaman)
Bear^ Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Jeg må si dette er et total respektløst frontalangrep mot diskusjons.no's yrende WoW liv. Enkelte her inne er meget flinke med det de gjør og svarer på en meget god måte når en spør. Ander derimot ser ned på deg som om du er en slumrotte av værste slag fordi du tilfeldigvis er ny, spør om ting som du kan gjøre på level 20 og fordi du overholde vågre å spør på dette forumet. Totalt off-topic: Jeg vet ikke om jeg skal være stolt eller føle meg truffet. :> Du er en av dem som ikke burde føle seg truffet av det for å si det slik, Diskuter din Paladin tråden, sier ikke mer
Anbefalte innlegg