Gå til innhold

Kjøpe film poster


Hjelmn

Anbefalte innlegg

Hei:) vet ikke om dette er rett forum men prøver allikevel.

 

Lurer på om det er noen som vet om noen sider hvor de selger STORE filmpostere? har funnet noen som selger 27x40 postere, men de blir for små. Det var inne på moviepostershop.com, så jeg lurer på om noen vet om noen andre webshopper?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

 

"Kaprer" tråden her litt jeg, siden jeg har et par spørsmål i samme gate som trådstarter.

 

1. Hvordan er det med tanke på moms og tollavgift fra Allposters.com? Sett at jeg bestiller... la oss si fem plakater som har en total verdi på 500-1000 kroner. Merker de pakken som gift eller noe, eller må jeg betalte moms o.l. på de?

 

2. Hvor kjøper dere bilderammene til plakatene deres? Jeg har sett at Ikea har noen, men jeg skulle gjerne hatt de enda billigere også. Er kun ute etter rammer med helt enkle svarte rammer (og glass selvfølgelig) i størrelsen 70x100 og flere av de vanlige plakatformatene.

 

Setter pris på alle svar selvsagt :)

Lenke til kommentar

Handler du for over 200 kr må du betale 25% merverdiavgift, og en "forenklet tollbehandling" avgift på 100 kr.

 

Noen ganger hender det at pakken aldri er innom tollen, men du må uansett regne med 25% moms. Tviler på at et så stort firma som allposters driver med gavemerking av alt de sender.

Endret av Speik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...