Gå til innhold

Hvorfor er datoen til Assassins Creed satt til 28. Mars?


Anbefalte innlegg

Fredag ble faktisk Assassins Creed (pc versjonen) lagt ut på en heller ukjent torrentside. Og kommentarene tilsier at det faktisk funker.

 

Men hvordan kan de legge ut ett spill som ikke er bli gitt ut i noen land?

 

Og hvis spillet er ferdig, og har vært det en stund, hvorfor er de nødt til å drøye inni hampen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig dumt for dem at det glipper ut en måned for release dato, nestne ingen gidder vente så lenge. Har selv prøvd denne versjonen siden jeg ville teste hvordan spillet gikk på min maskin før jeg evnt. kjøpte. Dessverre så opplever jeg bare krasj litt ut i første bane. Tipper enten driverene ikke er klare eller at spillet i seg selv ikke er klart. Kommer sikkert en patch også før release.

 

Kan nevne at alt gikk flytende med alt på maks med q6600 og 8800gtx i 1600x1200, bedre enn i Crysis (selv om grafikken der er bedre) av det jeg fikk se.

 

EDIT: Har lest litt rundt, utgaven som er blitt sluppet av en utro tjener er ikke release, men en sen beta. Det forklarer hvorfor alle har problemer.

Endret av ksjoet
Lenke til kommentar

Å klage over at en cracket versjon av ett spill som ikke er releasa enda kræsjer må være noe av det mest tilbakestående jeg har lest på år og dager.

 

Leser dere i hele tatt hva dere skriver?. Og hva skjer med å åpenlyst diskutere piratkopierte spill her på forumet?. :thumbdown: .

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Jeg venter til spillet kommer ut før jeg kjøper det. Men det ligger ikke høyest i prioriteringene mine.

 

EDIT: Jeg vet det ble litt selvmotsigende men det jeg mente er at jeg synes det er bare dumt og laste ned piratkopier, da ber du nesten om problemer. Originaler er alltid best.

Endret av RogueAlien
Lenke til kommentar

Testa det selv, og det krasjer hele tiden. Men det er uansett en bra ting, siden folk burde kjøpe dette spillet.

 

Spilte i rundt 30 minutter, og må si at det er noe av det mest geniale jeg har sett. Prince of Persia møter Splinter Cell ( i snikingen selvsagt, ikke pistolene )

 

Forhåndsbestilte for 5 minutter siden, anbefaler alle og gjøre det samme:D

Lenke til kommentar
Hvor mye krever spillet på absolutt laveste (Så langt ned som det er mulig å presse spillet) innstillinger?

 

Da klikker du deg inn >her< så vil du få spørsmål om å laste ned ett system requirements tool, som da automatisk sjekker om maskinen din kan håndtere det og til hvilken grad du har mulighet til å håndtere det.

 

Systemet mitt kunne kjøre alt på maks, på xp.

 

Men om du bare vil vite specsene er disse her :

 

Supported OS: Windows XP or Windows Vista only

Processor: Dual core processor 2.6 GHz Intel® Pentium® D or AMD Athlon™ 64 X2 3800+ (Intel Core® 2 Duo 2.2 GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ or better recommended)

RAM: 1 GB Windows Xp / 2 GB Windows Vista

256 MB DirectX® 10.0-compliant video card or DirectX 9.0-compliant card with Shader Model 3.0 or higher (see supported list)

Sound Card: DirectX 9.0 or 10.0 compliant sound card (5.1 sound card recommended)

DirectX Version: DirectX 9.0 or DirectX 10.0 libraries (included on disc)

DVD-ROM: DVD-ROM dual-layer drive

Hard Drive Space: 8 GB

Peripherals Supported: Keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)

 

Supported Video Cards at Time of Release: (* denotes only PCI Express version supported)

ATI® RADEON® X1600*/1650*-1950/HD 2000/3000 series

NVIDIA GeForce® 6800*/7/8/9 series

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...