Gå til innhold

GTA4 DLC for ps3


Anbefalte innlegg

Grand Theft Auto 4 DLC Revealed

 

Posted on Jan 27, 2008

What? A post about downloadable content for the PS3 version of GTA4? That's right. PS3 owners are going to get DLC as well. (not exclusive DLC mind you) You can expect just about everything from more missions, to extra weapons and vehicles, really, the sky's the limit. What's the exclusive DLC for 360? Missions.

 

 

Source:Her

 

Ser ut som vi ps3 folk får DLC og :D

Endret av Tashii^^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var dette jeg tidligere sa. PS3 får også DLC slik at det ikke er bare XBOX360 som får dette. Xbox360 eiere får 2 eksklusive episoder og det er ingenting i veien for at PS3 får sine egne eksklusive DLC episoder. Som sagt MS fikk ikke med sin avtale eksklusivitet til alt GT4 tillegg som en del trodde.

Endret av Phantomwar
Lenke til kommentar

Nei men det er gammelt nytt at både PS3 og Xbox 360 vil få DLC, men det som er bekreftet til no er at 360 får alt PS3 får i tillegg til sine 2 eksklusive episoder. Om Sony blar opp noen lapper ville det ikkje overraske meg om PS3 også får noe eksklusivt.

Lenke til kommentar

Vel, dette er vel berre bra for oss ps3 owners da. Slipper xbox eierene og skryte over at de har DLC.

 

Så lenge vi får noe DLC så driter jeg i at xbox owners har exclusive DLC.

 

Paystation: MS er desperate sant, de gjør alt for og få kjøpere.

Endret av Tashii^^
Lenke til kommentar

Nåja, sony gjorde da sitt de også for å få GTA som tidekskluisver forrige generasjon. Så er jo heilt normalt det å vifte med pengene :) Men så skal de sistes at de den eksklusive DLC`en MS har sikret seg ikkja akkurat kun dreier som om noen esktra biler/klær/våpen etc. Dem har jo som nevnt over betalt MYE for dette her.

 

Ryktene skal ha det til at det er snakk om GTA:SA og Vice City størrelse, om det er snev av sannhet i det har eg ingen aning om .

Lenke til kommentar

Det MS kort og godt har betalt for er Expansion packs til GTA4. Du vet, sånne som selges i butikker til 299 til andre spill. Med andre ord, VELDIG mange timer med ekstra underholdning, og jeg gleder meg.

 

Har både PS3 og Xbox360 men dette skal jeg ha på 360'n.

 

Sorry PS3 owners. GTA4 blir bedre på Xbox denne gangen.

Lenke til kommentar

Synes det er mer interesangt at 164 forumbrukere sier de skal ha det til X360 kontra 128 forumbrukere som sier de skal ha det til PS3.

 

Edit:

 

Og per i dag er X360 utgaven hakket bedre grunnet mer innhold etter vært.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Synes det er mer interesangt at 164 forumbrukere sier de skal ha det til X360 kontra 128 forumbrukere som sier de skal ha det til PS3.

 

Edit:

 

Og per i dag er X360 utgaven hakket bedre grunnet mer innhold etter vært.

 

Ja for 300 personer her gir ett bedre statistisk bilde enn flere tusen forhåndsbestillinger på 2 store spillnettbutikker :p

Lenke til kommentar

Yup, et kjempebedre bilde :p

 

Men, nå vet man at Norge er og blir et Sony land noe som er bevist på salgstallene flere ganger, så det kommer ikke som noen bombe at 2 av norges største sider for bestilling av spill har mest forhåndsbestillinger for PS3.

Lenke til kommentar
Yup, et kjempebedre bilde :p

 

Men, nå vet man at Norge er og blir et Sony land noe som er bevist på salgstallene flere ganger, så det kommer ikke som noen bombe at 2 av norges største sider for bestilling av spill har mest forhåndsbestillinger for PS3.

True og MS har markedet i USA.

 

At Sony er store i Japan har lite for GTAIV salget vil jeg tippe. Japanerne er mest glad i MGS og FF.

 

Jevnt over vil det nok selge mer på 360 tror jeg grunnet DLC og at MS er større enn Sony i USA.

Lenke til kommentar
Yup, et kjempebedre bilde :p

 

Men, nå vet man at Norge er og blir et Sony land noe som er bevist på salgstallene flere ganger, så det kommer ikke som noen bombe at 2 av norges største sider for bestilling av spill har mest forhåndsbestillinger for PS3.

True og MS har markedet i USA.

 

At Sony er store i Japan har lite for GTAIV salget vil jeg tippe. Japanerne er mest glad i MGS og FF.

 

Jevnt over vil det nok selge mer på 360 tror jeg grunnet DLC og at MS er større enn Sony i USA.

 

har jo litt å si at Xbox har solgt nesten dobbelt så mangen konsoller også da :p

dersom det selger bedre på ps3 er det jo skandale :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...