Gå til innhold

GTA4 DLC for ps3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, hva er forklaringen her da Bear^? :p Kan det være den ubetydelige faktoren at veldig mange tenker Playstation når de hører gta? Vi har jo diskutert denne faktoren en del, og synes å huske at du sa at denne var bortimot ubetydelig. Men for all del, ikke la oss legge for mye i amazon sine lister og slikt, spill salget blir mer interessant. Men det gir en viss indikasjon. Xbox 360 versjonen burde ha vært mye høyere enn ps3 versjonen, da det er nesten 3 ganger så mange xbox 360 i usa samt at GTAIV xbox 360 versjonen er MYE bedre på grunn av det eksklusive innholdet.

Lenke til kommentar
Ja, hva er forklaringen her da Bear^? :p Kan det være den ubetydelige faktoren at veldig mange tenker Playstation når de hører gta? Vi har jo diskutert denne faktoren en del, og synes å huske at du sa at denne var bortimot ubetydelig. Men for all del, ikke la oss legge for mye i amazon sine lister og slikt, spill salget blir mer interessant. Men det gir en viss indikasjon. Xbox 360 versjonen burde ha vært mye høyere enn ps3 versjonen, da det er nesten 3 ganger så mange xbox 360 i usa samt at GTAIV xbox 360 versjonen er MYE bedre på grunn av det eksklusive innholdet.

 

Ja det kan være en faktor at enkelte ser på GTA som en PS tittel og det er jo ikke utenkelig ettersom de aller fleste GTA spill har kommet til PS konsoll først av konsollene vel og merke.

 

Ja jeg sa faktisk at jeg trodde denne var ubetydelig og det tror jeg fremdeles, er trosalt kun Amazone sine tall og derfor ikke noe statfeste tall, noe man ikke får før de reelle salgstallene ligger til. Man vet fra før av at forhåndsbestillings tallene og de reelle salgstallene enkelte ganger har vært som dag og natt med tanke på forskjell fra forhåndsbestilling Vs reelle salgstall.

 

Jeg har dog presisert at dette er min mening på lik linje som de som tror det har noe å si. Meninger er forskjellige fra person til person.

Lenke til kommentar

PlayStation er et større merkenavn enn Xbox, ingen tvil om det. I tillegg så er det mange som kjenner GTA som et PlayStation-spill. Mange er heller ikke så opptatt av hvem av disse to konsollene som er best, de kjøper den med det navnet de kjenner best til eller det blir reklamert mest for. Det er bare oss entusiaster som nileser alt vi kommer over som velger nøyaktig den versjonen som er best. En vanlig mann i gata uten noe peil kjøper seg en PlayStation 3 fordi han har hatt både PlayStation og PlayStation 2 fra før. Han vil holde seg til det han kjenner og har hatt før. Man skal ikke undervurdere denne brukermassen.

 

Det blir spennende å se hvor store de eksklusive episodene til 360 blir. Den første skal komme til høsten og den andre neste år. Rockstar har vært fryktlig sparsomme med detaljer her. Rykter om at det er snakk om to store expansions packs høres mye ut synes jeg. Har også hørt at de to episodene skal hete "San Andreas" og "Vice City". Men Rockstar har ikke selv fortalt noe om dette, så da velger jeg å tro at dette er bare oppspinn.

 

Det jeg er mest spent på nå er egentlig hvordan flerspillerdelen blir. Om det blir co-op hele veien eller om det blir en sånn "free roam"-modus eller hva det blir. Håper på co-op fra start til mål :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...