Gå til innhold

Hvor i verden er folk lykkligst?


Anbefalte innlegg

Jeg spør dette i forbindelse med en oppgave jeg holder på med på skolen. Og jeg klarer ikke å finne noen statistikk på hvor i verden folk er lykkligst. Trenger mest en statistikk som viser forskjellen på norden/norge og sør-amerika.

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så på 60 minutes her om dagen. Der sa de at det var i Danmark folk var lykkeligst. De hadde vel ikke så store forhåpninger som amerikanerne (the American Dream), derfor ble de ikke så skuffet hvis noe ikke ble slik de ønsket :roll: I tillegg er jo Danmark et velstående land. :woot:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-127711

Jeg skriver det første som falt meg inn..

 

Stammene i Afrika junglene, som aldri har sett siviliserte mennesker før, som ikke vet hva sjalusi, anger og grådighet er.

 

Begynte å tenke veldig på Gudene må være gale 1 og 2

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Hvorfor skal ikke "usiviliserte" personer vite hva sjalusi, anger og grådighet er? Jeg tror disse folkene har like mye av disse følelsene som meg og deg.

 

Nei, kan godt hende de har det, men fikk et inntrykk av gudene må være gale, men for all del, jeg kan ta feil:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Heiheihei, taler du for alle nå? Bensinprisene har faktisk steget med 1,50 de siste månedene, det er jo rimelig katastrofalt!

Det er nettopp dét som vitner om hvor utrolig godt vi har det! Utakknemlige og griske nordmenn sutrer over den minste ting: "Buhuu, bensinprisene har steget! Huff, huff!!"*sutre, sutre* :no:

 

Tenk om du ikke hadde hatt mat på bordet eller kunne dødd av den minste infeksjon! Tror vi har det ganske bra her i Norge, jeg...

Endret av Mademoiselle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...