Gå til innhold

EA’s Top Secret GTA V Screenshot & Tech Demo Discovered


Anbefalte innlegg

EA’s Top Secret GTA V Screenshot & Tech Demo Discovered

ea-gta-v-exclusive.jpg

Many of us have been holding our breath since EA made its initial offer to buy Take-Two, and the company’s comment, stating that they would wait until the release of Grand Theft Auto IV before discussing the offer any further, did very little to ease that sick feeling in our stomachs.

 

EA, who has been known to tone down the violent content of their games and splurge on in game advertising (as shown above), is set to destroy our beloved Grand Theft Auto franchise. The top secret tech demo showcasing EA’s take on the series is not for the faint of heart.

Se filmen hos Youtube

How could Take-Two ever let something like this happen? The Grand Theft Auto franchise deserves to go down in history as one of the greatest games ever made — remembered for its controversy, not it’s excessive in game advertising. The horror!

 

Ok, you got me, this is an obvious satire piece, however it does offer a potential eerie glimpse into the future. Hopefully this crosses the desk of a few key individuals at Take-Two and makes them think twice before allowing EA to place their thumb print on such a beloved franchise.

Kjelde: http://n4g.com/gaming/News-117273.aspx

 

Artig sak!

Men for øvrig litt urovekkande òg. EA er kjent for å prøve det dei kan for å få spela til nå eit størst mogleg publikum. Og det seier seg sjølv at GTA ikkje kan fortsettje slik det gjer no, under EA sitt lederskap. Ikkje at eg trur noko særleg vil bli gjort med GTA IV -- då dette allereie er komen so longt i utviklinga, men føler GTA franchisen går ei heller usikker framtid i møte, hvis EA kjøper opp T2.

 

Men ein kan jo spør seg sjølv. Er EA den same idag som for 1-3 år sidan? Eg har i det siste følt at dei prøver å forbetra seg. Sjå berre på Army of Two, det ser jo ganske decent ut. (?)

Paradise City -- Criterion studios ser ut til å ha nytt godt av dei ekstra ressursane dei fekk til disposisjon etter at EA tok over dei.

Og når FOX news var ute med usannheiter om Mass Effect, var EA kjapt ute med å forsvare ein av deira nye store IPar. Dette er ikkje oppførselen eg har blitt vant med frå EA si side gjennom mine 20+ år i the business end of the gaming industry.

 

 

Kva seier dykk? Ser dykk svart på at EA prøver kjøpe opp T2? Kva vil det bety for RockStar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøper EA Take 2 mister vi et meget godt utgiver studio og et lass med gode utviklere i samme slengen, deriblant Rockstar North som står før GTA franchisen.

 

Hater EA, er et sterkt ord men alt EA tar i blir til bly. De er Midas onde tvilling, alt gull de tar i blir til bly.

 

Og da mener jeg alt som Sim City, C&C og Battlefield. Dead.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt poenget med tråden :ermm:

 

Da er vi 2. Ser det står fight night på veggen og han har på seg EA skjorte, men det er nok garantert noe man "kan" kjøpe i spillet antar jeg. Tviler spillet er gjennomsyra av EA reklame.

Håpar du tullar. Det er eit satirisk innlegg, som visar Worst case.

Herre min hatt...

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt poenget med tråden :ermm:

Da er vi 2. Ser det står fight night på veggen og han har på seg EA skjorte, men det er nok garantert noe man "kan" kjøpe i spillet antar jeg. Tviler spillet er gjennomsyra av EA reklame.

Håpar du tullar. Det er eit satirisk innlegg, som visar Worst case.

Herre min hatt...

De sa jo at de ikke helt hadde skjønt det :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+981234789
Skjønner heller ikke tråden.. Den "tech demoen" er jo en reklame av Coca Cola?? Er det noe jeg ikke har fått med meg her eller?

 

skjønner ingen ting jeg heller, jo det er en coca-cola reklame...

ingen ting med GTA å gjøre.

og hvis EA kjøper T2 kommer de nok ikke til og føkke det opp..

Rockstar kan nok gjøre som de vill..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Skjønner heller ikke tråden.. Den "tech demoen" er jo en reklame av Coca Cola?? Er det noe jeg ikke har fått med meg her eller?

 

 

Kanskje du skal l e s e innlegget før du skriver et svar, kan også være verdt å v u r d e r e hva du skriver før du trykker på "Svar"-knappen ...

Endret av the Stig
Lenke til kommentar

Haha,denne var morsom

"EA, who has been known to tone down the violent content of their games and splurge on in game advertising (as shown above), is set to destroy our beloved Grand Theft Auto franchise. The top secret tech demo showcasing EA’s take on the series is not for the faint of heart." så den reklamen under blir bare genialt^^

 

Personlig har jeg ikke no imot non i spillbransjen, jeg ser et spill, er det bra kjøper jeg det, samma hvem som lager det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...