Gå til innhold

GTAIV IGN preview


Anbefalte innlegg

Sikkert mange som lurer på dette!

 

For the first time, Rockstar gave us hands-on access to both the PS3 and 360 versions of GTA IV. The good news is that no matter which system you prefer, you're going to have a great-looking game to play. There are only some minor visual differences noticeable between the two preview versions. The 360 build is brighter and has slightly more vibrant color while the PS3 build has less aliasing issues. Both display a solid, consistent framerate even during scenes with heavy pedestrian traffic and wild explosions. While graphics whores will find subtle differences to nitpick, the average Joe is going to be happy with either version.

 

 

Så vi kan alle sammen glede oss til 2 tilnærmet like gode versjoner, minus de eksklusive episodene til xbox 360.

 

 

Ellers er det ett veldig langt preview etter linken. Anbefaler alle å lese det, man får ikke akkurat mindre lyst å spille det.

 

 

IGN

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Er det mange spoilere der? Da velger jeg å ikke lese, men utifra hva du klippet ut så ser det ut som om vi har mye å glede oss til! :D

 

ja er noen spoilere om starten av spilelt..

Lenke til kommentar
"If you're not in a rush and you answer the phone when it rings it'll take about 100 hours to complete", we were told. "It's harder to distinguish between main and side missions - there are loads of both. But there are more main missions than side missions. It's not as clear cut as it used to be because of the phone."

 

Kilde

 

Spiller gjerne GTAIV i minimum 100 timer.

Lenke til kommentar
"Aliasing issues"

 

Går dette på framerate? Jeg har et stadig tilbakevendende mareritt om at GTAIV skal få ræva fps. Det kan ødelegge ganske mye av opplevelsen for min del.

 

Dog virka ellers veldig lovende!

 

 

The 360 build is brighter and has slightly more vibrant color while the PS3 build has less aliasing issues.

 

360 versjonen er lysere og har sterkere farger, mens at ps3 versjonen har mindre aliasing problemer. Aliasing= Visibly jagged steps along angled or object edges, due to sharp tonal contrasts between pixels

 

Fant bare en engelsk forklaring. Håper du skjønner det. Tar kveld !!

Lenke til kommentar
Bryr vi oss nå virkelig om grafikken til Gta? Vi spilte nå Vice City/ San Andreas selv om grafikken ikke holdt mål på noen plattformer! :) Er det Gta man spiller, er det Gta man konser om!

 

Jeg er så absolutt enig, frykter bare at lagg og tilsvarende skal forekomme. Grafikken er det ett fett med, så lenge det er flyt!

 

edit: Takk for svar, Urgelol!

Endret av virulence
Lenke til kommentar

Det står i previewen att begge versjonen er flytene og når det skjer masse eksplosjoner og slikt, fortsatt er det stabil framerate. Det er jo bra jobbet av Rockstar

Alle fotgjengerene som kommer til å være i GTA IV, bare dem skapte trøbbel med lagg i pcversjonen av GTA Sa og dem andre versjonene!

 

Av nesten alle spillene som kommer iår så er GTA IV på andre plass :)

Eneste forbi det er RE5 men det er usikkert om det kommer ut iår

 

Gleder meg så jævla mye, kan ikke fått sagt det skikkeligt!

Dette blir 2 lange måneder vil jeg si

 

Men hva foretrekker jeg av dem versjonen, sterkere farger eller mindre sterke farger og mindre aliasing prob eller mer aliasing prob!

 

Men viss det er så små forskjeller så går jeg for 360 versjonen da pga det eksklusive DLC!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...