Danielbn Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Hei! Noen som vet hvordan man får en tga. spray/tag til å funke på css når man har vista? Sjøl har jeg xp og laget mange sprayer uten at det blir noen problemer, men når jeg lager til andre folk som har vista så får de dem ikke til å funke. De sier de ikke får åpnet dem eller at de får error meldinger om at det ikke funker. Hvis noen vet hvordan man fikser dette så skriv hvordan. Bilde er hvordan noen av dem ser ut.. Bakrunden på dem ( små rutene) gjør så de er helt usynelige når man bruker dem på css.
Skagen Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. Samtidig har jeg fjernet en rekke spam-innlegg. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Matsemann Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Be vedkommende flytte Steeam-mappa ut av programfiler, eller kjøre alt som administrator. Eventuelt deaktivere UAC.
Danielbn Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Skrevet 2. mars 2008 Be vedkommende flytte Steeam-mappa ut av programfiler, eller kjøre alt som administrator. Eventuelt deaktivere UAC. Ok.. takk for hjelpen så langt. Skal få dem til å prøve.
fosben Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 hadde samme problem.. sett steam til engelsk i instillinger, restart steam. nå kan du av en eller annen grunn importere spray.. Om det ikke viser engelsk språk, sett over til svensk først og du kan da velge engelsk etterpå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå