Gå til innhold

Selge ganske ny AMD pc. Hva kan jeg få for den?


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt på å selge pc'en min fordi jeg ønsker å kjøpe en laptop. En kraftig laptop er ganske dyr og jeg lurer derfor på hvor mye jeg kan få for maskinen min. Håper noen kan komme med noen realistiske forslag til hva jeg kan få for den, ikke hva jeg kan drømme om å få.

 

Dette er det som selges:

 

AMD Athlon XP2000

512 DDR RAM PC2700

Asus A7V333raid (firewire, usb2.0, 5.1 kompatibelt lydkort m.m.)

Asus GF4 TI4200 128mb

Chieftech Dragon Medium Tower (sort)

LG 16x DVD rom

LG 40x/12x/40x cd brenner

Western Digital 80GB 8mb chache

Nettverkskort

 

Logitech internet navigator keyboard

A4 tech optisk 4 knappers mus med doble scroll

Hansol 720E skjerm

og Creative FPS1600 4.1 surround høytalerannlegg

 

Håper noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke skjermkort på den eller? da blir det jo litt vanskeligere... men det spørs helt på hvem du selger den til da.. 6000-7000 på qxl kanskje... kunne vel fått en 8000 fra en eller annen njub :o hvis du hadde hatt et skjermkort med som det hadde stått Gforce4 på. Selv om det hadde vært MX hadde det jo hørtes bra ut :lol::lol: Får Alt med Gforce 4 er jo bra for njubs :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

 

Kan vel alltids slenge inn Windows XP, Office XP og Norton Antivirus 2002

 

Det kan du beregne fem kroner pr CD for.

 

nja..... Norton kunne jeg gitt med lisensen på og det samme med Office XP. Det er vel lovlig å selge linsensen sin? XP derimot kunne jeg lagt inn hvis kjøper skulle ønske det.

 

Håper på å kunne få 10000 kr for den. Kan dette være realistisk?

Lenke til kommentar
Er det ikke skjermkort på den eller? da blir det jo litt vanskeligere... men det spørs helt på hvem du selger den til da.. 6000-7000 på qxl kanskje... kunne vel fått en 8000 fra en eller annen njub :o hvis du hadde hatt et skjermkort med som det hadde stått Gforce4 på. Selv om det hadde vært MX hadde det jo hørtes bra ut :lol:  :lol: Får Alt med Gforce 4 er jo bra for njubs :lol:  :lol:  :lol:

 

Hvis du leser litt bedre så står det ASUS GF4 TI4200 128Mb... :woot:

Lenke til kommentar
Er det ikke skjermkort på den eller? da blir det jo litt vanskeligere... men det spørs helt på hvem du selger den til da.. 6000-7000 på qxl kanskje... kunne vel fått en 8000 fra en eller annen njub :o hvis du hadde hatt et skjermkort med som det hadde stått Gforce4 på. Selv om det hadde vært MX hadde det jo hørtes bra ut :lol:  :lol: Får Alt med Gforce 4 er jo bra for njubs :lol:  :lol:  :lol:

 

Hvis du leser litt bedre så står det ASUS GF4 TI4200 128Mb... :woot:

 

Hmm....mulig at han redigerte den senere........ :roll: :oops: :D

Lenke til kommentar
Hva tror dere jeg kan få for min PC?? Se Signatur...

 

5 +-

 

Jo takk for informasjonen! Idiot.. Seff får jeg enn 5000 for den da! 12-13 tenker jeg...

Hyggelig å se taknemmelige mennsker som forstår verdien i andres råd, og som viser respekt tross i visse uengiheter. Hvorfor spør du om du allerede vet hva du får? Hva var da poenget, å få folk til å se på specsene dine? Er bare svar over 10k korekte? Om du ikke bryr deg om svar, så la vær å spør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...