Gå til innhold

Den store Parfyme tråden! (Diskuter både mann- og dameparfyme)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Skrevet

Billig: Polo Ralph Lauren Explorer

Dyr: Terre d'Hermes

Ikke kjøp Lacoste med mindre du vil lukte det samme som 98 % av norges ungdomsskoleelever.

Skrevet

Lacoste er og forblir mainstream, også når det kommer til parfyme :)

Fkm, vet du om noen kjeder som selger Terre d'homme? Såg det var flere som anbefalte den, så tenker å sjekke den ut. Viss ikke får jeg nesten bare bestille blindt :)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Hey, er på utkikk etter en parfyme jeg ikke husker navnet på. Det jeg husker er at den var forma som en Cigar, den var ganske stor og var vel gjennomsiktig brunt glass tror jeg. Øveste delen var et lok man tok av oppå det lokket sto det ''Cuba'' eller noe.

Endret av TheNarsissist
Skrevet (endret)

Jeg prøvde Baldessarini Ambré i dag, og jeg synes den er utrolig god. Den skal jeg kjøpe så fort som mulig.

http://parfymeshop.no/baldessarini-ambre.html

EDIT: Jeg tror muligens ikke parfymen i linken er den jeg forsøkte. Den var mørkere, så vidt jeg husker.

EDIT2: Det er forresten mulig det er rett. Det var iaf Baldessarini Ambré, og tydeligvis er det bare en EdT i serien, så det må være den.

EDIT3: Er http://parfymeshop.no/ trygt?

Endret av DandyVers
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Lacoste er og forblir mainstream, også når det kommer til parfyme :)

Fkm, vet du om noen kjeder som selger Terre d'homme? Såg det var flere som anbefalte den, så tenker å sjekke den ut. Viss ikke får jeg nesten bare bestille blindt :)

Den parfymen lukter rett og slett jævlig godt og du bør ikke være redd for å kjøpe den blindt. Kjøpte den på Gardermoen idag etter å ha lest endel på basenotes og funnet en del aktuelle. Synes kanskje den er litt tung til å bruke hver dag, men den er fin fest og spesielle anledninger. Fikk også La nuit de L'Homme av min mor da jeg kom hjem :)

Skrevet (endret)

Er det Terre d'Hermes pour Homme alle skryter av, under navnet Terre d'Homme, fordi jeg finner ikke noen Terre d'Homme.. :ph34r:

Ikke alle plain.gif Jeg bruker (selvfølgelig) det korrekte navnet :p

Edit: Ja, det er snakk om Terre d'Hermes.

Endret av fkm
Skrevet

pour Homme er vel nesten litt unødvendig og ha med, da det bare betyr "for men"?

Uansett, perfum eller eau de toilet fkm? Og noen troverdige linker som har brukbar leveringstid? Er så mange forskjellieg på amazon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...