Gå til innhold

Netshop timesalg den 26. februar (the aftermath)


Anbefalte innlegg

Syntes de forrige super-tirsdagene har vært bedre. Denne gangen resikulerte NetShop 30% av tilbudene hver time. Det skal heller ikke legges skjul på at de fleste varene var utgåtte produkter, og at prisforskjellen til andre nettbutikker var minimal. Selvfølgelig var det en og en annen go' bit, men ikke på langt nær hva hypen her eller reklamebanneren skulle tilsi.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut som om Komplett har tenkt på å prøve på noe lignende, etter reklamene å dømme. Lykke til. :!:

 

http://www.komplett.no/k/k.aspx

 

det er ikke første gang komplett har dette da...

tror ikke de gjør dette fordi netshop har gjort det.

 

men, pleier netshop å være treige?

jeg bestilte under super-tirsdag og har enda ikke fått pakken.

joda, posten har tatt den imot, men den ble vel ikke sendt før sent på fredag

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd det 150kr RC helikopteret de solgte?

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=95724

 

Fikk mitt i dag, bestilte det med noen andre greier. Latterlig dårlig helikopter...greier ikke å ta av engang. Selv om man slipper det i luften med maks gass så greier det ikke å holde seg i luften - går bare rett i bakken...har prøvd å lade det i noen timer for å se om det hjelper, men ingen forskjell.

 

Er alle sånn? Synes egentlig netshop bør holde seg for god til å selge sånt skvip...er vel borderline svindel å kalle det et helikopter når det ikke kan fly.

 

Dog hadde jeg ikke forventet stort av et så billig helikopter, men hadde det vært til fullpris hadde jeg vært rimlig sur. Må være kjipt for de som bestiller helikopter til 295kr+frakt og så får noe som ikke kan ta av engang.

 

Ser ingen grunn til å returnere det heller, blir vel mer i frakt enn det var verdt. :(

 

Dårlige greier!

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd det 150kr RC helikopteret de solgte?

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=95724

 

Fikk mitt i dag, bestilte det med noen andre greier. Latterlig dårlig helikopter...greier ikke å ta av engang. Selv om man slipper det i luften med maks gass så greier det ikke å holde seg i luften - går bare rett i bakken...har prøvd å lade det i noen timer for å se om det hjelper, men ingen forskjell.

 

Er alle sånn? Synes egentlig netshop bør holde seg for god til å selge sånt skvip...er vel borderline svindel å kalle det et helikopter når det ikke kan fly.

 

Dog hadde jeg ikke forventet stort av et så billig helikopter, men hadde det vært til fullpris hadde jeg vært rimlig sur. Må være kjipt for de som bestiller helikopter til 295kr+frakt og så får noe som ikke kan ta av engang.

 

Ser ingen grunn til å returnere det heller, blir vel mer i frakt enn det var verdt. :(

 

Dårlige greier!

 

Den går opp i luften hvis den er fulladet, men det varer ikke lenge.. Jeg kjøpte det forrige gang det var på tilbud, men kjøpte Sky Challenger (hvis det er det de heter), og de helikopterne som fulgte med der er mye kraftigere..

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd det 150kr RC helikopteret de solgte?

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=95724

 

Fikk mitt i dag, bestilte det med noen andre greier. Latterlig dårlig helikopter...greier ikke å ta av engang. Selv om man slipper det i luften med maks gass så greier det ikke å holde seg i luften - går bare rett i bakken...har prøvd å lade det i noen timer for å se om det hjelper, men ingen forskjell.

 

Er alle sånn? Synes egentlig netshop bør holde seg for god til å selge sånt skvip...er vel borderline svindel å kalle det et helikopter når det ikke kan fly.

 

Dog hadde jeg ikke forventet stort av et så billig helikopter, men hadde det vært til fullpris hadde jeg vært rimlig sur. Må være kjipt for de som bestiller helikopter til 295kr+frakt og så får noe som ikke kan ta av engang.

 

Ser ingen grunn til å returnere det heller, blir vel mer i frakt enn det var verdt. :(

 

Dårlige greier!

 

Er det en vesentlig mangel/feil ved varen er de pliktige til å dekke frakten tilbake til dem så lenge dette er innenfor garanti og/eller reklamasjonsperioden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...