Nuffern Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Syntes de forrige super-tirsdagene har vært bedre. Denne gangen resikulerte NetShop 30% av tilbudene hver time. Det skal heller ikke legges skjul på at de fleste varene var utgåtte produkter, og at prisforskjellen til andre nettbutikker var minimal. Selvfølgelig var det en og en annen go' bit, men ikke på langt nær hva hypen her eller reklamebanneren skulle tilsi. Endret 29. februar 2008 av Nuffern Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg må si jeg syns det her var ræl dårlig gjort Her kjøper jeg inn to 8800GTX for å kjøre tri-sli, også sender de ikke med 6pin overganger? Jeg hadde jo et Club3D 8800GTX før, og der fulgte det jo med?! Til dere andre som har bestilt samme kortet: Har dere fått med 2xMolex -> 6pin overgang? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Så du får ikke brukt kortene dine før du kjøper en overgang? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Så du får ikke brukt kortene dine før du kjøper en overgang? Stemmer. Skal prøve å få stappa inn en 700W til Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Noen som kjøpte eller har Mist 600W Rev3 med avtakbare kabler? Det fulgte ikke med noe manual til min enda det står på selve strømforsyninga at man må lese denne... er det bare tull eller skal det følge med? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det skal vel følge med. Kontakt Netshop du, og prøv å få dem til å sende en bruksanvisning. Får selv en MIST 1000w i posten, (Så snart de irriterendest kablene kommer på lager. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Takker. Ja, skal kontakte dem. Sjekka eska, innvendig og utvendig flere ganger Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ser ut som om Komplett har tenkt på å prøve på noe lignende, etter reklamene å dømme. Lykke til. :!: http://www.komplett.no/k/k.aspx Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ser ut som om Komplett har tenkt på å prøve på noe lignende, etter reklamene å dømme. Lykke til. :!: http://www.komplett.no/k/k.aspx det er ikke første gang komplett har dette da... tror ikke de gjør dette fordi netshop har gjort det. men, pleier netshop å være treige? jeg bestilte under super-tirsdag og har enda ikke fått pakken. joda, posten har tatt den imot, men den ble vel ikke sendt før sent på fredag Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 men, pleier netshop å være treige? Dem pleier å være veldig raske, men blir nok mye for dem på supertirsdager og sånt Lenke til kommentar
meeg Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Er ikke ukens tilbud hos netshop.no denne uken mye av de samme produktene og til samme pris som på supertirsdagen? Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 For de som ikke fikk med seg netshop sitt 8800GTX-tilbud: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=33204...medium=tb03_XFX Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 For de som ikke fikk med seg netshop sitt 8800GTX-tilbud: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=33204...medium=tb03_XFX Fortsatt dyrt Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som har prøvd det 150kr RC helikopteret de solgte? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=95724 Fikk mitt i dag, bestilte det med noen andre greier. Latterlig dårlig helikopter...greier ikke å ta av engang. Selv om man slipper det i luften med maks gass så greier det ikke å holde seg i luften - går bare rett i bakken...har prøvd å lade det i noen timer for å se om det hjelper, men ingen forskjell. Er alle sånn? Synes egentlig netshop bør holde seg for god til å selge sånt skvip...er vel borderline svindel å kalle det et helikopter når det ikke kan fly. Dog hadde jeg ikke forventet stort av et så billig helikopter, men hadde det vært til fullpris hadde jeg vært rimlig sur. Må være kjipt for de som bestiller helikopter til 295kr+frakt og så får noe som ikke kan ta av engang. Ser ingen grunn til å returnere det heller, blir vel mer i frakt enn det var verdt. Dårlige greier! Lenke til kommentar
xelA Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som har prøvd det 150kr RC helikopteret de solgte? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=95724 Fikk mitt i dag, bestilte det med noen andre greier. Latterlig dårlig helikopter...greier ikke å ta av engang. Selv om man slipper det i luften med maks gass så greier det ikke å holde seg i luften - går bare rett i bakken...har prøvd å lade det i noen timer for å se om det hjelper, men ingen forskjell. Er alle sånn? Synes egentlig netshop bør holde seg for god til å selge sånt skvip...er vel borderline svindel å kalle det et helikopter når det ikke kan fly. Dog hadde jeg ikke forventet stort av et så billig helikopter, men hadde det vært til fullpris hadde jeg vært rimlig sur. Må være kjipt for de som bestiller helikopter til 295kr+frakt og så får noe som ikke kan ta av engang. Ser ingen grunn til å returnere det heller, blir vel mer i frakt enn det var verdt. Dårlige greier! Den går opp i luften hvis den er fulladet, men det varer ikke lenge.. Jeg kjøpte det forrige gang det var på tilbud, men kjøpte Sky Challenger (hvis det er det de heter), og de helikopterne som fulgte med der er mye kraftigere.. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Noen som har prøvd det 150kr RC helikopteret de solgte? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=95724 Fikk mitt i dag, bestilte det med noen andre greier. Latterlig dårlig helikopter...greier ikke å ta av engang. Selv om man slipper det i luften med maks gass så greier det ikke å holde seg i luften - går bare rett i bakken...har prøvd å lade det i noen timer for å se om det hjelper, men ingen forskjell. Er alle sånn? Synes egentlig netshop bør holde seg for god til å selge sånt skvip...er vel borderline svindel å kalle det et helikopter når det ikke kan fly. Dog hadde jeg ikke forventet stort av et så billig helikopter, men hadde det vært til fullpris hadde jeg vært rimlig sur. Må være kjipt for de som bestiller helikopter til 295kr+frakt og så får noe som ikke kan ta av engang. Ser ingen grunn til å returnere det heller, blir vel mer i frakt enn det var verdt. Dårlige greier! Er det en vesentlig mangel/feil ved varen er de pliktige til å dekke frakten tilbake til dem så lenge dette er innenfor garanti og/eller reklamasjonsperioden. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Jeg har samme erfaring som deg med det helikopteret og jeg har en del andre så jeg kan litt om det. Men jeg gadd ikke returnere, dog synd at de selger noe som er så dårlig. Sky Challenger piccoz typen er et minimum. Endret 5. mars 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Spanderer Netshop frakten på Super tirsdag? :!: Dersom ikke, lurer jeg fælt på hva jeg fill i frakt. Det er nemlig ikke opplyst hva jeg får i frakt på "ordrestatus." Men pakken er i alle fall sendt og jeg gleder meg som en liten unge. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er sånnt man holder kjeft om Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Da var pakken fra Netshop i hus. Frakten stod visst på pakken og ikke på ordrestatus. Måtte ut med litt over 2800 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå