Gå til innhold

Bakgrunn dekker ikke skjermen!


Anbefalte innlegg

Hey!

 

Har et lite problem med å få bakgrunnen til å dekke hele skjermen på min Nokia E61i S60.

Uansett hvor stort bildet jeg legger som bakgrunn er, så vil det ikke dekke hele skjermen. Det er jo ikke noe stort problem, men det er utrolig iriterende å se "tema" bakgrunnen rundt bildet.

 

På forhånd, takk ;)

Endret av Apple4thewin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

 

Jeg har en E61, og jeg har det samme problemet. Løsningen er da å bruke ett bilde med høy oppløsning, og som er ganske avlang. Da vil hele skjermen bli dekket. :)

 

Prøvde med et bilde som var i størelsen 1600 x 1200, men det ble bare forminsket :/ Brukte du noen spesielle instillinger? Er relativt ny innen S60, så kjenner ikke helt tilalle mulighetene enda, men synes det er rart om det ikke er mulig å få bakgrunnen til å dekke fullt og helt.

Lenke til kommentar
Heisann.

 

Jeg har en E61, og jeg har det samme problemet. Løsningen er da å bruke ett bilde med høy oppløsning, og som er ganske avlang. Da vil hele skjermen bli dekket. :)

 

Prøvde med et bilde som var i størelsen 1600 x 1200, men det ble bare forminsket :/ Brukte du noen spesielle instillinger? Er relativt ny innen S60, så kjenner ikke helt tilalle mulighetene enda, men synes det er rart om det ikke er mulig å få bakgrunnen til å dekke fullt og helt.

 

Nei, jeg har ikke stilt inn noe.

 

Prøv å sett dette bilde som bakgrunn.

 

Ja tror det bare er og bruke bilder med riktig oppløsning.

 

Google; "E61" , "320 x 240" - wallpapers/backgrounds/themes etc..

 

Finner en del da, alternativet er kanskje photoshop og endre på størelsen på bilde om du har et spesielt du skal bruke :)

 

 

Fungerer ikke med 320x240. Bildet blir automatisk forminsket når den blir satt som bakgrunn.

Lenke til kommentar
Ja tror det bare er og bruke bilder med riktig oppløsning.

 

Google; "E61" , "320 x 240" - wallpapers/backgrounds/themes etc..

 

Finner en del da, alternativet er kanskje photoshop og endre på størelsen på bilde om du har et spesielt du skal bruke :)

 

Nei, det er vist det samme hvilken størelse det er på det... Har testa noen forskjellige, inkludert 320 x 240... Rare greier...

Lenke til kommentar
Aha, pga 'Status bar' og sånt blir det: '320×198' på bakgrundsbilde

 

Statusbar? Er det "standby meny" opplegget? Så hvis jeg deaktiverer den, så får jeg full-screen bakgrunn? Isåfall, hadde ønsker om å få begge deler... Men,men viser jo bare at man ikke kan få i både pose og sekk. Ikke engang i S60 ;)

Lenke til kommentar
Aha, pga 'Status bar' og sånt blir det: '320×198' på bakgrundsbilde

 

Statusbar? Er det "standby meny" opplegget? Så hvis jeg deaktiverer den, så får jeg full-screen bakgrunn? Isåfall, hadde ønsker om å få begge deler... Men,men viser jo bare at man ikke kan få i både pose og sekk. Ikke engang i S60 ;)

 

Hehe, aldri brukt E61 selv så ikke helt sikker på hva for en status bar, var noe jeg kom over i et annet forum.

 

Men endrer du størelsen på bildet til '320×198' så tror jeg det skal passe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...