Gå til innhold

HW-rekka @ TG08, ny sjef, ny tråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har lyst til å sette opp en HW-rekka-DC-hub? :p

 

Satt opp, må bare konfigureres. Dc-hub ved hw-rekka: 81.162.44.161:3758

 

HVis noen vil hjelpe meg, så det går litt fort, så kom til rad 43 plass 68, sitter i camo-fjellduk.

Endret av DukeCoke
Lenke til kommentar

Få hele tg08 til å stemme frem mr Benjy Bronk fra the Howard Stern Show i konkurransen om å bli Paris Hilton's nye bestevenn i hennes nyeste bullshit realityserie. Benjy er kjent for hysteriske stunt, og har tidligere fornærmet ingen andre enn Anna Nicole Smith, Andrew Dice Clay, Donald Trump, Danny Bonaduce, Joey Buttafuco osv, lets fuck up Paris' show with a single vote. Han er for øyeblikket på andre plass.

 

 

Let the TG08 army join the Stern army, and get Benjy into first place by voting.

 

http://parisbff.com/people/BenjyBenjy

 

Kom igjen, en stemme fra alle på TG hver dag frem til søndag gir 20000 stemmer, get on it people.

Lenke til kommentar
Når det var dønn folketomt der jeg hadde planer om å skrive ut, og ingen hadde lagt ut nøkkel og alarmkode til meg, var det pent lite jeg kunne få gjort.

Det alternativet vi sitter igjen med er at alle gir meg 20 kr eller noe sånt, så tar jeg med det meget tidkrevende designet til Aktiv Reklame får dem til å lage et banner til oss.

20 kr. er jo overkommelig. ;)

 

Men får vi den i dag da? Det er jo en fordel hvis det skal være noe vits...

Lenke til kommentar
Noen som har lyst til å sette opp en HW-rekka-DC-hub? :p

 

Satt opp, må bare konfigureres. Dc-hub ved hw-rekka: 81.162.44.161:3758

 

HVis noen vil hjelpe meg, så det går litt fort, så kom til rad 43 plass 68, sitter i camo-fjellduk.

 

 

 

det er allerede satt opp i natt en dc hub ved hw rekka . vi trenger bare en

Lenke til kommentar
Noen som har lyst til å sette opp en HW-rekka-DC-hub? :p

 

Satt opp, må bare konfigureres. Dc-hub ved hw-rekka: 81.162.44.161:3758

 

HVis noen vil hjelpe meg, så det går litt fort, så kom til rad 43 plass 68, sitter i camo-fjellduk.

 

 

 

det er allerede satt opp i natt en dc hub ved hw rekka . vi trenger bare en

å? ip?

Lenke til kommentar

Jeg tror vi nå har konstantert at anlegget til Hans Georg Aspheim og/eller sidemann dekker sånn ca en sjuendedel av skipet når det skrus på full guffe (hørte det i alle fall godt ned til Infodesken), det trenger virkelig ikke å testes flere ganger, ei trenger vi heller å høre slike gode, gamle klassikere som "Lørdagspizza" kl 8 om morgenen. Dere går flere på nervene, hver så snill; gi dere mens leken er god.

 

Vedrørende bannerjakten har jeg nå gått en runde i skipet og lett etter Aktiv Reklame, som antageligvis ikke har dukket opp enda, vi venter i spenning...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...