Gå til innhold

Foto treff i Oslo 12 April!


ZoDz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hah, thhen 13.00 it is. Men må finne ut av hva som skjer på søndagen. Er ikek noe vits i å avtale noe viss vi ikke klarer å få til noe ordentlig.

 

Jeg kommer medio 13:30

 

skal faktisk dette den dagen:

 

Rykkinn - Sandvika - Krokstadelven - Asker - Hjem - Buss/Tog til Oslo - Storgata - Bogstadveien og så til dere innen kl 13:30 :p

 

Jeg greier det nok fint, men mistenker jeg lader utstyret og pakker det i sekken før jeg reiser hjemmefra den dagen :)

Lenke til kommentar
hah, thhen 13.00 it is. Men må finne ut av hva som skjer på søndagen. Er ikek noe vits i å avtale noe viss vi ikke klarer å få til noe ordentlig.

 

Jeg kommer medio 13:30

 

skal faktisk dette den dagen:

 

Rykkinn - Sandvika - Krokstadelven - Asker - Hjem - Buss/Tog til Oslo - Storgata - Bogstadveien og så til dere innen kl 13:30 :p

 

Jeg greier det nok fint, men mistenker jeg lader utstyret og pakker det i sekken før jeg reiser hjemmefra den dagen :)

Det er alltid en god ide å klargjøre utstyret og pakke sekken kvelden før.

 

Tom

Lenke til kommentar

Okey, da har jeg prøvd å fått tak i flere trickere. Vi er oppimot 5-6 nå, satser påa t alle møter opp, but then again, e rværet bedritent så sliter vi. Skulle tatt det idag xD Men men. Portretter eventuelt statuer kan vi nok prøve oss på. Jeg kommer nok uansett vær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...