Gå til innhold

Spill blir ikke OL-gren likevel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men du får lage ein tråd, skrive eit brev, eller noko sånt og kjempe for at gitar skal kome inn som ein OL-grein, viss det er det du ønskjer.

Hehe, jeg er redd poenget gikk deg hus forbi. Det jeg sa er at gitarspill og tvspill har like mye i OL å gjøre. Altså ingenting, om det skulle være uklart. Nå er hverken gitar eller tvspill OL grener, og det er strålende. Klarere nå?

Skrevet (endret)

Jeg tipper de i stedet for å ha sykling på OL-menyen, vil de heller ha et mesterskap i Pro Cycling Manager. På denne måten vil de spare mange penger på dopingkontroll og samtidig unngå de helt store skandalene.

Endret av RRhoads
Skrevet
Men du får lage ein tråd, skrive eit brev, eller noko sånt og kjempe for at gitar skal kome inn som ein OL-grein, viss det er det du ønskjer.

Hehe, jeg er redd poenget gikk deg hus forbi. Det jeg sa er at gitarspill og tvspill har like mye i OL å gjøre. Altså ingenting, om det skulle være uklart. Nå er hverken gitar eller tvspill OL grener, og det er strålende. Klarere nå?

E-sport har ingenting med ol å gjøre? Hvor er det du bor? På en annen planet?

Skrevet

Nei, dette synes jeg blir direkte håning av De Olympiske leker. De som deltar i OL er som regel folk som har trent hele livet. Blod, svette og tårer. PC-spill kan ikke sammnelignes med noe sport. Skal en som har løpt maraton i 2 timer, få samme medalje med en som har spilt CS i 2 timer? Dette blir for dumt.

Hva er dopingkontroll i Spill da? Cheatingkontroll?

Skrevet
Nei, dette synes jeg blir direkte håning av De Olympiske leker. De som deltar i OL er som regel folk som har trent hele livet. Blod, svette og tårer. PC-spill kan ikke sammnelignes med noe sport. Skal en som har løpt maraton i 2 timer, få samme medalje med en som har spilt CS i 2 timer? Dette blir for dumt.

Måten du skriver på, og det siste spørsmålet gjør at jeg tar deg, og din uvitenhet, latterlig. Man får like mye utbytte av å dope seg i E-sport som f.eks skihopp eller maraton.

Tenk før du skriver.

Skrevet (endret)
E-sport har ingenting med ol å gjøre? Hvor er det du bor? På en annen planet?

Tror du at tvspill har blitt en OL gren nå? Da er jeg redd jeg må skuffe deg. Ting er som de skal være; null tvspill i de olympiske leker :)

edit:

Man får like mye utbytte av å dope seg i E-sport som f.eks skihopp eller maraton

Jeg lurer på om det er anbefalt med E før man gir seg i kast med E sport? :p

Endret av freke
Skrevet

Tror du virkelig noen når verdensklasse innen komputerspill sånn helt uten videre? En må ha en syk presisjon og en feilrate tilnermet null.

Skrevet

Tror du virkelig noen når verdensklasse innen komputerspill sånn helt uten videre? En må ha en syk presisjon og en feilrate tilnermet null.

Selvfølgelig, men det er ikke sport.

Skrevet (endret)

Av de organisasjoner som drifter esport og ingen kan si imot imed det passer en rekke definasjoner av hva sport er.

Litt før de første esportarenaene ble bygget.

Dessuten når det er både utøvere, spektatorer, sponsorer osv så er det klart at det er sport.

Endret av mrNilsen
Skrevet

Du tilfører ikke tråden en dritt. Det eneste du har vist i hele tråden er at du ganske desperat prøver å gi inn at e-sport ikke er en OL-gren, at en konkurranseform og en kunstart kan sammenlignes, hvor feite og usosiale alle gode e-sports utøverne er, osv. Orker ikke ramse opp alt engang.

Dessuten setter du absolutt alt så utrolig på spissen. Det viser vel kanskje at du mangler litt innsikt i hva du snakker om?

Skrevet

det er selvsagt "bra" at de har det med, men problemet blir all nominasjonen:

millioner av gamere fra hvert land vil alle sammen påstå at "Jeg VET at jeg er en av verdens beste!", og det er altfor mange som mener dette til at det faktisk kan skjekkes ut, og dermed blir nok flere gode ikke tatt med.

så er det også høyst sannsynlig at det bare er de klanene og de spillerene som kjenner noen "Høyt oppe" som får være med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...