Gå til innhold

Ligner ikke disse sangene?


madompa

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
haha. greit skal lage en fjortis tekno låt mens jeg sover på dass

Det er der du bommer. Virker som du tar utgangspunkt i hele den elektroniske sjangeren kun utifra "fjortis tekno" som det så populært kalles blandt ignoranter.

Det er ikke, og vil aldri være techno. Forstår du det?

 

var en spøk, bruk hodet, de var rapp kjefta, jeg svarte bare..

forstår du det?

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
haha. greit skal lage en fjortis tekno låt mens jeg sover på dass.

 

men sant at jeg ikke kan nok om alle sjangere/musikk typer.

men har hørt ganske mye rart..

tror du missforstår veldig hva jeg mener med avangsert..

har ikke noe med hvilket instrumet, eller fart.

og musikken blir ikke mer avangsert hvis man spiller den og sammen med andre.

kan ikke du høre på noen av de banda jeg har foreslått.

så skjønner du litt mer hva jeg mener.

(Gojira, Sikth, Hacride)

gjerne forelå noen sagen i din sjanger som du mener er avangserte.

 

men denne diskusjonen begynner og bli seig..

 

Se, jeg lagde en metal fjortisslåt! Avansert musikk dah men jeg fikk det til lixm f9z

 

metal.mp3

 

It gets more metal \m/

 

klar over at du driter deg ut nå..?

regner med at du ikke er noe særlig mye eldere enn 14 år.

Lenke til kommentar
var en spøk, bruk hodet, de var rapp kjefta, jeg svarte bare..

forstår du det?

Forstår du at du konsekvent snakker om en annen sjanger når du nevner techno/tekno? Hard dance mania og den driten der er overhodet ikke techno! Tenk før du prøver deg, vær så snill. Du vil gjøre oss, og deg selv en tjeneste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
var en spøk, bruk hodet, de var rapp kjefta, jeg svarte bare..

forstår du det?

Forstår du at du konsekvent snakker om en annen sjanger når du nevner techno/tekno? Hard dance mania og den driten der er overhodet ikke techno! Tenk før du prøver deg, vær så snill. Du vil gjøre oss, og deg selv en tjeneste.

 

geez, hvis jeg sier tekno, så skjønner du hva jeg snakker om..

jeg kan ikke alle navna på sånn musikk.

det samme gjelder metal, skal jeg bli sur hvis du kaller det for metal da?

er så usaklig mange sjangere i metal også, så jeg bare sier "metal" eller "tekno"

fleste folk med litt vett klarer og se tegniga.

Lenke til kommentar
geez, hvis jeg sier tekno, så skjønner du hva jeg snakker om..

jeg kan ikke alle navna på sånn musikk.

det samme gjelder metal, skal jeg bli sur hvis du kaller det for metal da?

er så usaklig mange sjangere i metal også, så jeg bare sier "metal" eller "tekno"

fleste folk med litt vett klarer og se tegniga.

Kall det elektronisk. Techno er en egen undersjanger likestilt som House og Trance.

Fra nå skal jeg referere til all rock og lignende sjangre som metall. Og jeg forventer at alle forstår hva jeg mener.

 

you fail at life. tenk å virkelig tro at man kan lage metal ved å legge inn noen ferdige spor i et teknoprogram... fysj å fy.

Og det er der essensen i diskusjonen som pågår nå er.

Dere (les: ikke nødvendig vis deg) tror at elektronisk musikk er å dunke hodet mot tastaturet med NRJ eller hva søren det programmet hvor man satte sammen ferdiglagde lyder er hele greia. Det er det ikke!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
klar over at du driter deg ut nå..?

regner med at du ikke er noe særlig mye eldere enn 14 år.

 

Haha. At du snakker til meg på den måten er lite ironisk.

 

bare du som har kommet med teite negative påstander..

å kalle meg fjortis bli bare patetisk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Begynner vi ikke å komme litt of-topic nå? Denne diskusjon om hvilken sjanger som er best kan fortsette lenge, men det er ikke det tråden handler om.

 

Noen av innleggene her grenser litt til 4-årsstadiet. Voks opp. Sjangre er forskjellige, og dermed hvordan de blir laget er ofte forskjellig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja ganske off-topic nå.

men jeg har aldri diskutert om hvilke sjangere som er best.

elle hva slags type musikk, jeg ser helt objektivt på det med mine utalelser uansett sjanger...

men noen her må forsvare sin sjanger som gjør at det blir mye spydigheter..

Lenke til kommentar
Se, jeg lagde en metal fjortisslåt! Avansert musikk dah men jeg fikk det til lixm f9z

 

metal.mp3

 

It gets more metal \m/

you fail at life. tenk å virkelig tro at man kan lage metal ved å legge inn noen ferdige spor i et teknoprogram... fysj å fy.

 

er ikke noe "techno program" som jeg vet om dessverre. dere metal folk vet for lite om elektronisk musikk så enkelt er det. tror at alt som spilles via midi keynoard og synther og alt slikt er loops og sammensetting av ferdiglagde materiale. nok en gang. dere vet for lite. en som ikke er kjent med en annet sjanger har kanskje et bilde av den sjangeren. og det bildet dere har er jo helt feil. så blir folk irritert? åhh jada.

 

"Og det er der essensen i diskusjonen som pågår nå er.

Dere (les: ikke nødvendig vis deg) tror at elektronisk musikk er å dunke hodet mot tastaturet med NRJ eller hva søren det programmet hvor man satte sammen ferdiglagde lyder er hele greia. Det er det ikke!"

 

du er vel enig med meg regner jeg med når jeg sier at metall folk ikke vet så mye om elektronisk musikk :)

 

"geez, hvis jeg sier tekno, så skjønner du hva jeg snakker om..

jeg kan ikke alle navna på sånn musikk.

det samme gjelder metal, skal jeg bli sur hvis du kaller det for metal da?

er så usaklig mange sjangere i metal også, så jeg bare sier "metal" eller "tekno"

fleste folk med litt vett klarer og se tegniga."

 

du er ikke den smarteste her virker det som nird. når det gjelder trance og dance er det stor forskjell mellom de sjangerene. house og dance, hard dance og techno.

jeg er ikke noe fan av dance, techno eller hard dance.

 

jeg bare sier en ting. når en person hakker på en annen sjanger så er det enkelt. personen vet ikke stort om den sjangeren. og\eller er langt ifra åpen for annen type musikk. og\eller har hørt en låt på nrk mpetre og tror det reflekterer på alle andre låtene for den sjangeren. så kommentarere med at en kan lage en låt i søvne og på dass viser oss bare at man må få kølla ut fra det stedet der sola ikke skinner :)

 

syns det er en unødvendig diskusjon dette. trådstarter fikk svar. ja de likner. og metall folka eller hva jeg skal si skjønner vel at man ikke skal hakke på ting man ikke vet en dritt om. gå og diskuter metall for f*** :p

that's it. ute av diskusjonen jeg :)

Endret av DilliMusic
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

du klarer jo ikke å se forskjell på en spøk og alvor.

det med "sovne på dass" var en spøk.

 

og finn et, bare ett utdrag fra denne tråden der jeg

hakker på din musikk smak.

 

siden du påpeker at jeg er så dum, fordi jeg ikke kan alle sjangerne innen for elektronisk musikk.

kan jo du som er så smart ramse opp alle forskjellige sjangere innenfor metal...

Lenke til kommentar
geez, hvis jeg sier tekno, så skjønner du hva jeg snakker om..

jeg kan ikke alle navna på sånn musikk.

det samme gjelder metal, skal jeg bli sur hvis du kaller det for metal da?

er så usaklig mange sjangere i metal også, så jeg bare sier "metal" eller "tekno"

fleste folk med litt vett klarer og se tegniga.

Det er faktisk her du tar feil. Når noen spør meg om god "techno" så har je gikke peiling på om de faktisk leter etter techno eller dance. Det er rimelig vanskelig å ta utgangspunkt i at alle som hører på "techno" faktisk hører på diverse dance-sjangre, hva om noen faktisk hører på techno. Nei, la oss holde begrepene mer eller mindre korrekte.

 

du klarer jo ikke å se forskjell på en spøk og alvor.

det med "sovne på dass" var en spøk.

 

og finn et, bare ett utdrag fra denne tråden der jeg

hakker på din musikk smak.

 

siden du påpeker at jeg er så dum, fordi jeg ikke kan alle sjangerne innen for elektronisk musikk.

kan jo du som er så smart ramse opp alle forskjellige sjangere innenfor metal...

Greit, du har ikke direkte hakket på noen sin musikksmak, men du har snakket nedlatende om elektronisk musikk. Og objektiv sier du? Pøh, alt jeg har sett du skrevet er din egen lille ignoranse som taler.

Det er heller ikke snakk om å ramse opp alle sjangrene innenfor elektronisk. Men hadde du snakket om elektronisk musikk, eller EDM i første omgang så hadde jeg ikke hatt noe imot akkurat det punktet. Snakker jeg om metall, så snakker jeg ikke om blues eller jazz. Snakker du om techno snakker du om noe helt annet innenfor EDM.

 

Her kan du se/høre forskjellige undersjangre av elektronisk. Hør på techno der, ligner det Hard Dance Mania-stuff?

Lenke til kommentar

skal vi se

death,trash,gothic,industrial,power,speed,tradisjonell,nu metall...

 

de jeg kompå i farta nå. men er usikker på den nu metall og kanskje noe annet jeg har surra med og :p

hører egentlig mest på pantera, litt in flames, system of a down, killswitch osv. prøver å ha en liten åpen smak. når man driver med musikk tror det kan være litt viktig og kan også føre til litt inspirasjon :)

Endret av DilliMusic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...