Gå til innhold

kjøpe ps3 spill idag, hvilket?Mye drittspill..


carl-kr.

Anbefalte innlegg

KJøpte meg DMC4 forrige uke, må si jeg er mektig imponert. Har kommet meg helt igjennom forgjengerne og må si de klarer å holde på stilen ganske bra. Savner Dante, men jeg får vel spilt som han etterhvert?

 

Planer om å kjøpe meg GH3 i morra, er vel bra dette (har spilt GH2)? Er det forresten der Muse - Knight of Cydonia er med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huff nei.. GH3 er ikke noe bra.. Kjøp heller GH2 og en ps2.. GH3 fikk meg til å miste helt lysten på mer Guitar Hero spilling.. Og, jeg fikk den tilbake med en gang jeg fyrte opp GH2..

hmm hva er galt med GH3? Det er veldige mye bra musikk på den, og konseptet er jo det samme.

 

Jeg synes det bare ikke føles som GH.. notene føles upresise på en måte.. Tappingen har blitt for enkel.. Er ikke så fornøyd med musikken heller egentlig.. Foretrekker GH2 customs.. :) Mulig romkammeraten min ødela spillet med koder også.. siden spillet lagrer high-scores selv om du bruker no-fail.. Vi var jevngode, men blir vanskelig å slå han når han kan bruke star-poweren når han vil.. istefenfor å spare den til de vanskleige partiene.. f.eks på one, jeg er sjanseløs uten starpower på soloen der.. :p

 

Men, det er nok litt pga begge de grunnene her...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

:hrm: ser ut som det bare er jeg som ikke likte DMC4. Conflict: Denied ops var og dårlig. Så ut som det var kun 2 våpen, samt: HVOR er historien, virker jo som enda et "shoot 'em up" spill.

 

 

Vet ikke, du har jo det meste av spill til PS3, men du har ikke Burnout Paradise :p

 

 

En venn av meg synest det spillet er drit rått. har selv kun prøvd demoen, og ut ifra det virker det ganske bra. Turok er å styre unna ja, ble skikkelig skuffa over det hele.

 

 

Tror jeg sier: Burnout Paradise!

Lenke til kommentar

njaaa, vet ikke helt hva jeg skal si om DMC4.. :hmm:

det har råe videosekvesner, kansje noe med det råeste jeg har sett,blir bare sittende å smile.

store bosser, og praktfull grafikk.

 

men det er stor sett alt.

sinnsyk dårlig vinkling på spillfiguren,laber historie, ellers platt og kjedelig.

de hoppene "sakkosekkene" som dukker opp hele tiden er bare irriterende og null utfordrende.

 

tviler på at jeg spiller det færdig.

blir satt på hylla og glemt...

 

nå må spille utviklerne komme opp med noe som duger!

har kasta bort for mye penger nå..

 

Ser fram til Haze, blacksite: Area 51... kommer også et som heter Viking: battle for asgard.

Lenke til kommentar

the darkness og drakes fortune,

er de eneste spillene som har engasjert meg såpass,

at jeg har vært lenket til tven flere timer i strekk.

 

det er i slike stunder at det er virkelig gøy å være gamer

og man føler at man får noe igjenn for pengene.

 

edit : har blacksite A51 kommet by the way..?

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar

Synes det er vanskelig å finne noe bra til Ps3 per dags dato.. har 3stk, FNR3,COd4 og RFOM.. FNR3 er dårlig,RFOM var greit som startspill og COD4 er meget bra.. Ellers har det jo bare kommet dritt egentlig, alt har skuffet. vurderer å anskaffe Assassins creed bare for å ha noe i par timer før det blir kjedelig =p

 

Får håpe Socom confrontation,GTA,GT,armyoftwo, MGS, AITD som kommer innenfor 2 kvartal, kan gi litt boost... trenger nytt spill som kan fenge!

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
Synes det er vanskelig å finne noe bra til Ps3 per dags dato.. har 3stk, FNR3,COd4 og RFOM.. FNR3 er dårlig,RFOM var greit som startspill og COD4 er meget bra.. Ellers har det jo bare kommet dritt egentlig, alt har skuffet. vurderer å anskaffe Assassins creed bare for å ha noe i par timer før det blir kjedelig =p

 

Får håpe Socom confrontation,GTA,GT,armyoftwo, MGS, AITD som kommer innenfor 2 kvartal, kan gi litt boost... trenger nytt spill som kan fenge!

 

Assassins creed er et drit spill :yucky:

jeg kjøpte det fordi det fikk gode omtaler rundt om,men fy f.. for noe møkk.

 

 

du kan kjøpe det hos meg, har annonse på bruktmarkdet på 4 spill,

selges samlet for 1000 kr da ;)

Lenke til kommentar

Assasins Creed er jo skikkelig bra da! Du har som sagt det meste..jeg er ikke noe stor fan av platform spill men kjøpte Lego Starwars her om dagen.

 

Synes det er et kjempe artig spill. Det anbefaler jeg på det varmeste :D

 

Edit: var dobbelt opp her...rart..anyways. Korrigert nuhh

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Assasins Creed er jo skikkelig bra da! Du har som sagt det meste..jeg er ikke noe stor fan av platform spill men kjøpte Lego Starwars her om dagen.

 

Synes det er et kjempe artig spill. Det anbefaler jeg på det varmeste :D

 

Assasins Creed er jo skikkelig bra da! Du har som sagt det meste..jeg er ikke noe stor fan av platform spill men kjøpte Lego Starwars her om dagen.

 

Synes det er et kjempe artig spill. Det anbefaler jeg på det varmeste :D

 

er det gøy å skrive det samme to ganger

er det gøy å skrive det samme to ganger

 

ikke egentlig

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar

AC er eit elsk eller hat spill tror eg. Personlig var heile greiene veldig skuffende, til tross for mine begrensede forventninger. Ufattelig repeterende. Og er tingene som repeteres, piss kjedelige.

 

Tvingte meg likevel igjennsom spillet, hadde tross alt betalt nesten 500,- for det :p

Lenke til kommentar

Hadde i vertfall styrt unna Ratchet and clank. Har de fleste ps3 spillene og i ren mangel på nye spill kjøpte jeg det etter å ha lest mye bra om det. Spillet er kasnkje kult for folk i 8-11års alderen og personer som ikke spiller for utfordringen. ratchet er et sånnt spill du ikke trenger snevet av tenkning eller skill for å klare. Har DMC, det gir i vertfall lit utfording og virker derfor ikke bare som tidsfordriv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...