Gå til innhold

"Guitar Hero: Aerosmith" i juni!


Kjeksmestern

Anbefalte innlegg

Hvordan i h***** greier de å snike inn Kinks, Clash og selveste New York Dolls i ett usselt Aerosmith spill?

 

Må si GH3 skuffet hos meg, både spillbarheten og låtmateriale var dårligere enn GH2.

Utvalget av låter på psn er også bedritent, av det patetiske utvalget er det eneste Motorhead som duger.

 

Full track-list. Helt uaktuelt å kjøpe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan i h***** greier de å snike inn Kinks, Clash og selveste New York Dolls i ett usselt Aerosmith spill?

 

Må si GH3 skuffet hos meg, både spillbarheten og låtmateriale var dårligere enn GH2.

Utvalget av låter på psn er også bedritent, av det patetiske utvalget er det eneste Motorhead som duger.

 

 

 

The game is to have "about 60 percent Aerosmith and 40 percent artists that either inspired Aerosmith, played with Aerosmith, or whom Aerosmith admires.

Lenke til kommentar

Joan Jett er med, men jeg kjøper ikke et helt spill for å få en sang jeg liker.

 

Når det gjelder sangene i GH3 syntes jeg det var mindre bra sanger enn i GH2, men de som er var mye bedre enn i GH2. GH2 har nesten bare cover-sanger, men i GH3 er det mange studioversjoner, inkludert en nyinnspilling av "Anarchy In The UK" med Sex Pistols. Liker sånt. :) Men jeg vil gjerne hatt Freebird på nytt, og i originalversjon eller live-versjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Og allerede NÅ er spillet ute på torrentleech.

Håper folk laster ned, brenner ut og blir banna ;>

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Vel, man er ALDRI sikker på å ikke bli bannet fra LIVE,

med mindre man ikke bruker tjenesten.

Det hender jo at nedlastede spill kan vike fra versjonen som

kommer i butikken, dette sjekkes ved å bruke et program.

Og skiller det masse, så kan man vel bli tatt for å spille

f.eks en review-versjon av et spill?

 

Jeg leser jo overalt at folk blir bannet med nyeste FW.

Kanskje spesielt når de spiller spill 10 dager før de kommer ut da ^^

Lenke til kommentar

Jeg prøvde det hos vennen min.. Han er en vel passe idiot som laster ned spill synes jeg :nei: menmen.

 

Har tenkt å kjøpe det, men det var noe som mangla. Det var INGEN vanskelige sanger der på expert. Og jeg slet med GH3.

 

Men animasjonene er helt ville i forhold til GH3 da :thumbs:

 

EDIT: Jeg har ikke xbox enda, bare for å utelokke at jeg ikke laster ned.

Endret av Zaplame
Lenke til kommentar

Tør påstå at det er litt vanskeligere siden HO/PO har blitt litt forandret fra GH3. Nå kan du ikke holde nede "noten" litt i forveien sånn som man kan i GH3, her må man treffe nøyaktig i det "noten" går forbi streken. Blir vel samme systemet som GH2 hvis jeg ikke tar helt feil.

 

Litt uvant for min del siden jeg har spilt mest GH3, men jeg blir vel vant med det. Spillet er vel i grunn greit, men det er noen sanger som er altfor repeterende så man slår nærmest de samme notene gjennom hele sangen. Det er som kjent ikke særlig morsomt.

Lenke til kommentar
Tør påstå at det er litt vanskeligere siden HO/PO har blitt litt forandret fra GH3. Nå kan du ikke holde nede "noten" litt i forveien sånn som man kan i GH3, her må man treffe nøyaktig i det "noten" går forbi streken. Blir vel samme systemet som GH2 hvis jeg ikke tar helt feil.

 

Litt uvant for min del siden jeg har spilt mest GH3, men jeg blir vel vant med det. Spillet er vel i grunn greit, men det er noen sanger som er altfor repeterende så man slår nærmest de samme notene gjennom hele sangen. Det er som kjent ikke særlig morsomt.

 

Så kjedelig.Synes GH3 systemet var mye bedre. Håper ikke World Tour gjør det samme.

Lenke til kommentar
Hvordan er vanskelighets nivaa? Er det vanskeligere enn GH3?

 

Jeg syns det er enklere. Jeg cruiset gjennom Expert på første forsøk. Eneste sangen jeg ikke klarte på første forsøk er den siste sangen.

Forøvrig sinnsykt mange kule gitarsoloer i dette spillet :)

Endret av JonTj
Lenke til kommentar

Eg synest det er positivt at dei har gått tilbake til systemet i GH2 på HO/PO. Det blir med det same vanskelegare. Dei vanskelegaste låtene på GH3 hadde blitt ganske vanskeleg utan den funksjonen. Ta til dømes TTFAF. Der kan du halde inne grønn på heile introen, med dette systemet hadde ikkje det gått og du hadde måttet trykke den og.

 

Eg har ikkje tenkt å kjøpe GH:A, ventar heller på GH:WT.

Lenke til kommentar
Eg synest det er positivt at dei har gått tilbake til systemet i GH2 på HO/PO. Det blir med det same vanskelegare. Dei vanskelegaste låtene på GH3 hadde blitt ganske vanskeleg utan den funksjonen. Ta til dømes TTFAF. Der kan du halde inne grønn på heile introen, med dette systemet hadde ikkje det gått og du hadde måttet trykke den og.

 

Eg har ikkje tenkt å kjøpe GH:A, ventar heller på GH:WT.

 

 

Ikkje akkurat. TTFAF introen er like mulig på GH2, forskjellen er bare at du måtte ha pullet off hammeron notene i tidsvinduet på de grønne, i stede for bare å pulle off når som helst og registrere de grønne når de kjører forbi linja, som forøvrig kan holdes inne heile vegen.

 

GH:A har etter mi meining ikkje det beste sangutvalget i verda. Det er overall døvt, til tross for et par mer eller mindre heftige soloer. Achievementene (360) går så det suser, og spillet er relativt kort dersom du har spilt GH3 en del (enlightened guitarist/el jefe). Det er dog et par hyggelige overaskelser, tettere hopos er absolutt positivt, individuelle coop stats er tilbake (selv om det ikkje er coop career på spelet) og det som gjer spillet spillbart på fest er at nå etter X antall år spiller du faktisk heile sangen i face-off. Dersom dette spillet er forsmaken på WT (ekskludert det einsformige sangutvalget) så er det beviset på at Neversoft begynner å få kontroll på kva dei driver med =)

Endret av Kunt
Lenke til kommentar
Dei vanskelegaste låtene på GH3 hadde blitt ganske vanskeleg utan den funksjonen. Ta til dømes TTFAF. Der kan du halde inne grønn på heile introen, med dette systemet hadde ikkje det gått og du hadde måttet trykke den og.

Ikkje akkurat. TTFAF introen er like mulig på GH2, forskjellen er bare at du måtte ha pullet off hammeron notene i tidsvinduet på de grønne, i stede for bare å pulle off når som helst og registrere de grønne når de kjører forbi linja, som forøvrig kan holdes inne heile vegen.

Korleis kjem du fram til det? PÅ GH3 kan du halde inne grønn heile vegen, noko "alle" gjer, naturlegvis. På GH2 og GH4 vil ikkje det gå sidan du må trykke knappen inn når noten er der, du kan ikkje halde den inne før så den blir registrert når noten glir forbi. Difor må du, om TTFAF hadde vore med, trykket inn grønn mellom kvar einaste av dei andre notane. GR-R-GR-GU-GR-B-GR-R-GR-GU-B-GR. På GH3 kan du gjere sånn: GR-R-GU-B-R-GU-B.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...