Coffey Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Jeg er helt lamslått over at Valve kan lage en karakter med slik dybde og personlighet. All cred til dem for pyro. Karakteren jeg respekterer er Engineer! Makan til mann med IQ!
Erasus Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Hmm hvor mange "meet the [insert class name]" filmer har Valve mekka så langt? Er vel noen klasser som ikke ble dekket på den måten?
kloningen Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Skrevet 8. mars 2008 De skal dekke alle klassene tror (håper) jeg.
Jakos-k Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Er nok bare fire "meet the [insert class name]" filmer. (Heavy, Engineer, Demoman, og Soldier) Bare fire filmer som ligger på Valve's side om TeamFortress 2. Håper det kommer flere!
jH- Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 (endret) Valve planlegger å gjøre ferdig filmene for alle klassene. Lest mange intervjuer med Valves utviklere og andre involverte som bekrefter at de er på vei. Men de tar seg god tid, det skal de ha. Den neste filmen blir forøvrig Scout, ser det ut som. Den er til og med ferdig. Kilde 1 - Kilde 2 Endret 12. mars 2008 av jH-
kloningen Skrevet 22. april 2008 Forfatter Skrevet 22. april 2008 Hehe, så den igår Kunne ikke forvente noe bedre
Amaru Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 måtte le når begge heavy og scout slåss XD brølte som aper begge to haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå