Gå til innhold

Luringer og rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

EOS 1D MkIII til 29.000,-

Andre selgere på foto.no selger til 12.000-15.000, men de er riktignok ikke "som nytt". Laveste nypris i prisguiden er 27.682, men det er vel ingen som skaffer dette lenger? Likevel er det drøyt å forlange over dobbelt pris av andre selgere av samme kamera.

Endret av fishlake
Skrevet

Andre selgere på foto.no selger til 12.000-15.000, men de er riktignok ikke "som nytt". Laveste nypris i prisguiden er 27.682, men det er vel ingen som skaffer dette lenger? Likevel er det drøyt å forlange over dobbelt pris av andre selgere av samme kamera.

Canon 1Ds Mk III

Pris 29.000,-

Skrevet

Det som selges er Canon 1Ds Mark III, og det får du ikke for 12.000-15.000 som du sier. Jeg vet ikke hvor gammelt dette kamera er, men det er ikke mye brukt.

Koster nytt Kr. 59.685,- på Japan photo, og er fortsatt det siste pro fullformatkamera til Canon.

Skrevet

Er det bare jeg som synes 3000,- Er litt vel mye å betale for et slikt kamera?

Ikke så lenge det følger med "oppbevaring og beskyttelses etui til minnekortene." :thumbup:

Skrevet

Kupp og Kupp...Dette kameraet er vel analogt. (eos 500 fra 1995)

Jepp. God gammel analog årgang med en Tamron zoom ser det ut som. Vil vel si at selger ønsker ca. 3250,- over hva jeg ville ha gitt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...