Gå til innhold

Luringer og rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er en på foto.no som har et noe spesiellt forslag:

 

Har ett meget pent å lite brukt Nikon D80 speilrefleks kamerahus som jeg ønsker å bytte i ett Nikon D90 kamerahus.

Dette er fordi jeg ønsker å ha film som en mulighet.

Jeg kan også selge dette for en 4500,- da dette er noe jeg kan selge det for ifølge noen som driver med foto..

Men ønsker hellst å bytte i ett D90 hus!

 

 

( http://foto.no/cgi-b...34632&merkeid=8 )

Lenke til kommentar

DENNE annonsen prøver å selge en D90 med 4 objektiv, noen blitser og en haug med filter og minnekort for 25.000,- kroner!

Nytt har dette sikkert kostet noe sånt, men jeg tror han må innsè at en fotointeressert person med 25.000,- i hånden sannsynligvis ikke kjøper en slik "monsterpakke" med hauger av ting han/hun ikke trenger, men kanskje hadde kjøpt en D700 m/24-70 og en SB-800 eller noe sånt...

 

Jeg fatter ikke at folk ikke innser at de kan få mye mer for utstyret sitt ved å selge enkeltvis, og ikke tvinge folk til å ta hele pakka! Sannsynligheten for å treffe mange som har lyst på enten kamera, eller objektivet ditt, er mye større en å finne den ene personen som har lyst på:

 

-Nikon D90 kamerahus - 12.3 MP, 11p AF, 4.5FPS, Live view, HD movie.

-Hanel D90 Batterigrep m/ AA batteriadapter og fjernutløser.

-Nikkor Nikkor 18-200mm f/3,5-5,6 IF ED VR - Allaround objektiv for de fleste situasjoner med bildestabilisator.

-Nikkor 50mm f/1,8 - Lite, lett og lynrask objektiv for lavlys situasjoner og nattbilder.

-12-24mm f3,5-4,5 Di II LD Aspherical (IF) - Vidvinkelobjektiv for landskapsbilder etc.

-Tamron 18-250mm f/3,6-6,3 Di II LD Aspherical [iF] Macro

-+4 Hoya Macrofilter - Passer til objektivet ovenfor, for nærbilder.

-Nissin Di866 Professional - Nissins topmodell kamerablitz.

-Nissin Di866 Ekstra batteripakke.

-Nikon Fjernutløser

-77mm Beskyttelsesfilter

-72mm Beskyttelsesfilter

-62mm Beskyttelsesfilter

-52mm Beskyttelsesfilter

-Sandisk 8GB Extreme 30MB/s Minnekort

-Sandisk 8GB Ultra II 15MB/s Minnekort

-Sandisk 4GB Extreme III 4GB Minnekort

-Kingston 8GB Minnekort

 

Samlet!

Lenke til kommentar

Hva mener folket om denne? Vet at man mister allt av garanti, men det er ikke tema her. Er det en scam?

 

Sendte han en mail og prisen var rett, og her er svaret:

 

Hi there,

 

The buy it now price including shipping and insurance with FedEx is US $1,500.00! Transaction will be handled by ebay, so we can both be protected and able to exchange feedback after transaction is successfully closed! I will offer a 14 days inspection period for the item, so if by any reason you are not satisfied with it, you can return it against a full refund! If you do want it, just please email me your full name and address and I will start the transaction under ebay. You will receive the invoice with further instructions on how to safely complete this sale.

 

Thank you,

Robert Ridenn

Endret av Sille
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...