Gå til innhold

Luringer og rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Fikk et svar tilbake,hvor selger begrunnet prisen.

 

 

Hei Greit nok det at det er omtrent samme som et 50D hus, men linsa, 28-135 IS USM, uten filter, som følger med koster jo ny I dag nesten 4500.-, hvis du regner litt så blir det ikke vel så ille, blir fort kroner av det.

Et eksempel: Linse med to filter, 3500.-, (meget pent behandlet, ikke noe skader eller riper av noe slag )

Da blir det igjen 1500.- for huset, er vel ingen “upris” det….

Om det følger med noe mer til den prisen, nei.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man skal liste opp alle de som har urealistiske forventninger til bruktpris på finn.no blir man aldri ferdig. Hvis man ikke er interessert i å kjøpe ser jeg heller ikke helt hensikten med å gnæge om det. Er man interessert, ta kontakt med selger og gi ett tilbud på en pris du syns er fornuftig, fornuftige folk som må selge og ikke får respons på sin opprinnelige prisantydning går det som oftest an å forhandle med.

 

Hvis noen kjøper til en pris som opplyste mennesker anser som litt i overkant så er det uansett ikke noe vi har noe med. Det er en sak mellom selger og kjøper, og hvis både selger og kjøper er fornøyd med prisen vil jeg ikke påstå at noen har blitt lurt.

Lenke til kommentar

@ventle:

Har du lest overskriften i tråden?

Hvis du synes vi "gnæger" for mye på delen "luringer" og "rariteter", så foreslår jeg at du lager en ny tråd, kun forbeholdt "kupp".

Så kan vi andre more oss over "luringer" og "rariteter" videre i denne tråden.

 

Er nå min mening da, og jeg har fått mang en god latter over tåkefjerne "luringer" her.. :)

Lenke til kommentar

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23688945

 

Brukt 550D til 5990kr. Er jo bare 400kr dyrere enn å kjøpe ett helt nytt ett, så det må jo være KNALL tilbud! :roll:

 

Hvor selger dem 550D med objektiv til 5500 da?

 

Står ingenting om objektiv der - kun at det er kamera.

 

I annonsen er det bilde av kamera med kitobjektivet på, da må man kunne gå ut fra at det er inkludert, når det ikke er spesifisert at er kun huset som selges.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...