AssKicR Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Enkelte ting greier du rett og slett ikke å forklare!! En bonde sitter i den lokale baren og drikker seg sausa! En mann kommer inn og spør bonden: "Hei du, hvorfor sitter du her på denne nydelige dagen, og drikker deg fra sans og samling?" Bonden: "Enkelte ting greier du rett og slett ikke å forklare!" Mannen: "Så da, hva er det som har skjedd som er så forferdelig, da?" Bonden: "Vel, i dag satt jeg bak kua mi og melket. Akkurat da bøtta var omtrent full, sparket kua bøtta overende med sitt venstre bein!" Mannen: "OK, men det var vel ikke så galt?!" Bonden: "Jo, for enkelte ting greier du rett og slett ikke å forklare!" Mannen: "Jaha, hva hendte videre, da? Bonden: "Jeg bandt venstre foten til kua fast til båsen på venstre side!" Mannen: "Ja, og så da:" Bonden: "Ja, jeg satte meg ned igjen og fortsatte å melke. Akkurat da jeg hadde fått bøtta omtrent full igjen, sparket kua bøtta overende med sitt høyre bein!!" Mannen: "Igjen?!" Bonden: "Ja, men enkelte ting greier du rett og slett ikke å forklare!" Mannen: "Okei da, men hva skjedde videre da?" Bonden: "Jeg bandt høyre foten til kua fast til båsen på høyre side!" Mannen: "Ja, og så da...?!" Bonden: "Ja, jeg satte meg ned og begynte å melke igjen. Og akkurat da jeg hadde fått bøtta omtrent full igjen, klarte den jævla kua å dælje bøtta overende med halen!" Mannen: "Hmmmm...." Bonden: "Enkelte ting greier du rett og slett ikke å forklare!" Mannen: "Så, hva gjorde du da?" Bonden: "Ja, jeg hadde ikke mer tau! Så jeg tok av meg beltet og bandt halen til kua fast i taket. I samme øyeblikk ramler buksene mine ned langs anklene mine, og akkurat da kommer kjerringa mi inn i fjøset… Enkelte ting greier du rett og slett ikke å forklare!"
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 20. februar 2003 Skrevet 20. februar 2003 Krise. Skulle sikkert ønska at han hadde en melkemaskin ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå