Gå til innhold

Minnrkort til Canon 30D ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Noen som vil anbefalle Lexar Compact Flash Professional 2GB, 133X, WA and Corel® Paint Shop Pro® X fremfor Sandisk Extreme III Compact Flash Card 2GB, min 20MB sec read and write?
De er i praksis like, men følger det med PSP X og prisen ikke er nevneverdig forskjellig, kan det anbefales ja. Det er software som er omtrent like kraftig som Photoshop. Litt annerledes i bruk, men du kan få til omtrent det samme. Er dog ikke nyeste versjon som følger med.
Lenke til kommentar

Programmet har ikke noe å si for meg da jeg har photoshop, det som er avgjørende her er hvem som er best. Har bestilt Sandisk Extreme III 2Gb, men det er det jo ingen som har nå, så lurte heller på å forandre ordren til Lexaren da jeg kan få dette kortet fortere. Så hvem er best? hva er fordeler og ulemper hvis det er noen?

Lenke til kommentar
Programmet har ikke noe å si for meg da jeg har photoshop, det som er avgjørende her er hvem som er best. Har bestilt Sandisk Extreme III 2Gb, men det er det jo ingen som har nå, så lurte heller på å forandre ordren til Lexaren da jeg kan få dette kortet fortere. Så hvem er best? hva er fordeler og ulemper hvis det er noen?

 

 

Sandisk Minnekort Compact flash 2Gb Extreme III  275,00 NOK

 

http://www.scandinavianphoto.no/product/it...spx?iID=3436955

Lenke til kommentar
Programmet har ikke noe å si for meg da jeg har photoshop, det som er avgjørende her er hvem som er best. Har bestilt Sandisk Extreme III 2Gb, men det er det jo ingen som har nå, så lurte heller på å forandre ordren til Lexaren da jeg kan få dette kortet fortere. Så hvem er best? hva er fordeler og ulemper hvis det er noen?

Lexar og Sandisk er de to beste produsentene der ute, så du går ikke feil uansett. Tviler på at du vil merke noe forskjell på ytelse i daglig bruk. Så gå for den du får tak i raskest eller billigst.

 

Tom

Lenke til kommentar
Ser ikke noen spesielle grunn til ikke å bare gå for SanDisk, som i alle fall er god sort.
Lexar er også førsteklasses, og får du med software uten å betale nevneverdig for det, er det like greit - med mindre du har alternativ software du uansett vil bruke. Hastighetsmessig er Lexar-kortet det ble linket til også det samme som Sandisk Extreme III.
Lenke til kommentar
Programmet har ikke noe å si for meg da jeg har photoshop, det som er avgjørende her er hvem som er best. Har bestilt Sandisk Extreme III 2Gb, men det er det jo ingen som har nå, så lurte heller på å forandre ordren til Lexaren da jeg kan få dette kortet fortere. Så hvem er best? hva er fordeler og ulemper hvis det er noen?

 

 

Sandisk Minnekort Compact flash 2Gb Extreme III 275,00 NOK

 

http://www.scandinavianphoto.no/product/it...spx?iID=3436955

 

 

Joda, er klar over at de er mulige å oppdrive, men du skjønner sikkert selv at jeg ikke gidder å betale 275, det er rip off.

Lenke til kommentar
Programmet har ikke noe å si for meg da jeg har photoshop, det som er avgjørende her er hvem som er best. Har bestilt Sandisk Extreme III 2Gb, men det er det jo ingen som har nå, så lurte heller på å forandre ordren til Lexaren da jeg kan få dette kortet fortere. Så hvem er best? hva er fordeler og ulemper hvis det er noen?

 

 

Sandisk Minnekort Compact flash 2Gb Extreme III 275,00 NOK

 

http://www.scandinavianphoto.no/product/it...spx?iID=3436955

 

 

Joda, er klar over at de er mulige å oppdrive, men du skjønner sikkert selv at jeg ikke gidder å betale 275, det er rip off.

 

Prisen hos de er vel ikke høyere enn hos andre etter det jeg ser,prisen var jo heller ikke nevnt av deg bare tilgjengelighet :cool:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg et av disse:

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331165

 

Rett over 600 kroner hjem i postkassa for 8 gb er utrolig mye minne for pengene. Sitter og vurderer om jeg ikke skal kjøpe meg ett til. Jeg har et par 2 gb-kort i tillegg, men tenker jo på å kjøpe oppfølgeren til 5D /eller 5D hvis det ikke er store forskjeller). Er det sannsynlig at etterfølgeren til 5D vil ta CF-kort, eller vil de gå over til SD, tror dere? Hva tar 40D?

 

Komplett tar forresten 225,- for 2 gb-kortet. Men de har det ikke på lager akkurat nå. Fordelen med Komplett er jo (i hvert fall i forfold til andre steder jeg har sjekket)at de sender kort som brevpost og dermed slipper en å betale over 100 kroner i frakt. Det er jo noe å ta med i regnestykket.

 

 

Eitp

Endret av eitp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...