Gå til innhold

Her er de beste Firefox-utvidelsene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var mange innovative, om noe spesielle utvidelser.

Sjøl bruker jeg kun ting som gir meg litt tilpasset funksjonalitet i forbindelse med standard browser-bruk:

- CS Lite

- NoScript

- Foxmarks

- Download Statusbar

- Easygestures

Skrevet (endret)

Adblock +

Filterset G Updater

Og vips, så kan hw siden lastes på halve tiden.

EDIT: Får ikke SamePlace Addon'en til å virke med MSN.. Andre?

Endret av todda7
Gjest Slettet+3124
Skrevet

Her går det i Ad Block Plus og den glimrende Adblock Plus: Element Hiding Helper som fjerner alle tomme bokser eller felt i nettsidene, gjerne etter at Ad Block har fjernet reklamen som lå der.

Bruker den hardt på HW.nos sider oppgraderingen av nettstedet. Anbefales!! :)

Skrevet

- AdblockPlus /m filterset G

- NoScript

- Torbutton

- Download statusbar

- Download helper (last ned youtube/break/etc videoer)

- DownThemAll (Download manager m.m)

- Firebug

- Useragent Switcher

- CustomizeGoogle

Skrevet

Adblock+ og Foxmarks er vel det første jeg installerer på en ny firefox installasjon (når jeg ikke bare kopierer hele profilen da). Etter de følger Download Statusbar, PDF Download, Tabbrowser Preferences, Firebug, FireFTP og IE Vew Lite.

Skal jeg velge kun en favoritt må det nok være Foxmarks.

Skrevet

Selv er jeg nokså avheging av disse:

- AdBlock Plus

- AdBlock Filterset.G Updater

- British English Dictionary

- Del.icio.us Bookmarks

- Download statusbar

- FasterFox

- FlashGot (med FlashGet)

- IE Tab

- Norsk Bokmål og Nynorsk ordliste

De er hovedsaklig grunnen til at jeg ikke klarer meg med noen andre nettlesere enn FireFox :p

Skrevet

Mine favoritter:

- Adblock (brukes ikke på hardware.no, akam, amobil osv)

- Norske ordlister

- BBCodeXtra

- Flashblock

- ForecastFox

- TabMix plus (bruker kun en av knappene der: en lukk-fane-knapp)

- Yahoo mail notifier

Skrevet
Vinneren var den britiske utvikleren Tony Farndon, som laget programmet Minimap Sidebar. Dette er en utvidelse som gjør det mulig for Firefox-brukere å lese kart fra både Google, Yahoo og Live Local, uavhengig av nettleservinduet.

Så.. den mest innovative Firefox addon-en er et "program" som lar deg åpne Google Maps i et nytt vindu? Whoopde-f******-doo :)

Skrevet

Jeg ser at veldig mange her bruker Adblock. Jeg synes egentlig det er et dumt program, fordi det ødelegger livsgrunnlaget til nettsteder som hardware.no, som jo er reklamefinansiert. Selv velger jeg å ikke bruke det, jeg har tross alt båndbredde nok...

Skrevet
Vinneren var den britiske utvikleren Tony Farndon, som laget programmet Minimap Sidebar. Dette er en utvidelse som gjør det mulig for Firefox-brukere å lese kart fra både Google, Yahoo og Live Local, uavhengig av nettleservinduet.

Så.. den mest innovative Firefox addon-en er et "program" som lar deg åpne Google Maps i et nytt vindu? Whoopde-f******-doo :)

Ja ... litt rart. Jeg har ikke hørt om noen av addon-ene som er nevnt i konkurransen, og jeg tror ikke noen av dem er på recommended eller most popular listen til firefox.

Skrevet

Litt moro at 4 av de top 12 FF plugins ser ut som blåkopi av funksjoner i opera :hmm:

Men det er jo igrunn bra, siden jeg tenkte jeg skulle teste FF litt nå, og da vil jeg jo gjerne få det til å funke som opera :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...