Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Økt prestasjon og utholdenhet, mastrubering, testikler, sperm, anal sex og penis størrelse.


Anbefalte innlegg

*snip*

Hadde du vært en engel å bruke quotetags istedetfor copy paste hadde det vært veldig mye lettere å lese posten din...

 

Da må jeg vel copy paste en quote mellom hvert sted jeg skal skrive inn det er jo flere sekunders arbeid :D

Altså... Jeg gadd ikke lese det du skrev. Det blei for rotete. Ønsker du at det skal bli lest sp fiks det.

Er liten vits i å lese det, er ikke noe særlig der

 

Det er jo basic info. kunne godt lagt inn mer. Om man får noe ut av å lese det kommer helt ann på hva man vet men jeg rettet jo noen feil i forhold til det du skrev, håper ikke du ble sur da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*snip*

Hadde du vært en engel å bruke quotetags istedetfor copy paste hadde det vært veldig mye lettere å lese posten din...

 

Da må jeg vel copy paste en quote mellom hvert sted jeg skal skrive inn det er jo flere sekunders arbeid :D

Altså... Jeg gadd ikke lese det du skrev. Det blei for rotete. Ønsker du at det skal bli lest sp fiks det.

Er liten vits i å lese det, er ikke noe særlig der

 

Det er jo basic info. kunne godt lagt inn mer. Om man får noe ut av å lese det kommer helt ann på hva man vet men jeg rettet jo noen feil i forhold til det du skrev, håper ikke du ble sur da.

Neida, det er jo helt riktig å lure og overtale kvinner til noe de egentlig ikke vil. En del av informasjonen du gir er også feil, så jeg skjønner ikke hvordan det er basic.

Lenke til kommentar

Pek ut feilene, da blir jeg veldig glad for slikt vil jeg ikke at skal innordne seg i hodet mitt.

 

Når det gjelder luringen av kvinner er dette en misforståelse fra din side. Enhver sosial aksjon inkludert det å stå stille og ikke si noe gir signaler. Signaler påvirker og dermed har du manipulert den andre personen. Det jeg ønsket å si var at man kan gjøre formålstjent manipulering. Dette innebærer ikke med noen nødvendighet å få andre til å gjøre noe imot dems vilje. Tvert imot kan det være slik at du får noen til å gjøre det de har hatt lyst til lenge med har vegret seg for grunnet idiotiske innlærte normer eller avhengigheter. Et eksempel vil være å bruke psykologiske metoder for å sørge for at en person slutter å være avhengig av å sitte å poste på diskusjon.no eller drikke masse cola.

Lenke til kommentar
Når det gjelder luringen av kvinner er dette en misforståelse fra din side. Enhver sosial aksjon inkludert det å stå stille og ikke si noe gir signaler. Signaler påvirker og dermed har du manipulert den andre personen. Det jeg ønsket å si var at man kan gjøre formålstjent manipulering. Dette innebærer ikke med noen nødvendighet å få andre til å gjøre noe imot dems vilje.

Men; En svak personlighet kan inbilles at h*n virkelig vil dette på grunn av denne manipuleringen, og det er urettferdig og uetisk overfor den gjeldene personen. Det du sa, var å rett frem lure dem med på det, uavhengig om de hadde lyst eller ikke. Det var å skape en lyst, som enten alltid har der, eller som aldri har vært der. Man oppnår enten at personen liker tanken på det, eller at personen tror en liker tanken på det fordi du liker tanken på det.

Lenke til kommentar
Når det gjelder luringen av kvinner er dette en misforståelse fra din side. Enhver sosial aksjon inkludert det å stå stille og ikke si noe gir signaler. Signaler påvirker og dermed har du manipulert den andre personen. Det jeg ønsket å si var at man kan gjøre formålstjent manipulering. Dette innebærer ikke med noen nødvendighet å få andre til å gjøre noe imot dems vilje.

Men; En svak personlighet kan inbilles at h*n virkelig vil dette på grunn av denne manipuleringen, og det er urettferdig og uetisk overfor den gjeldene personen. Det du sa, var å rett frem lure dem med på det, uavhengig om de hadde lyst eller ikke. Det var å skape en lyst, som enten alltid har der, eller som aldri har vært der. Man oppnår enten at personen liker tanken på det, eller at personen tror en liker tanken på det fordi du liker tanken på det.

 

Ja så er jeg dårlig med formuleringene og kan gi feil intrykk. Jeg tar det ikke alt for seriøst nå, det henger vel sammen med at å få folk til å bli med på analsex utgjør liten fare hvis det ikke er en ekstrem størelse på penisen (type hest). Eller man er så dum at man har frontal sex etterpå uten å vaske seg.

Det du sier om å skape en lyst blir rep. av det jeg sa og dette er jo noe som vil skje med alle flere ganger daglig. Du har enten lyst eller ikke. Å påføre den andre lyster er ikke moralsk galt. Det er hva man gir folk lyst til som teller. Hvis jeg gir deg lyst til å ha sex med meg så har jeg gjort noe mange andre har gjort det er ikke galt ved dette, fordi det er en vanlig menneskelig prosess i takt med samfunnet. Hvis jeg istede ville få deg til å hoppe fra et stup ville det vært værre, men da skal det mer til og involverer gjerne noe utover enkeltpersoner.

Som jeg sa tidligere så blir man alltid manipulert. jeg kjønner ikke hvorfor folk som har forstått hva de gjør skal bli hetset mer en de som gjøre det uten å ha peiling på hva det er som foregår. Man har ikke fri vilje uansett.

Om han ikke gjør som jeg sa vil han da enten fortsat manipulere dama til å bli med på analsex, ved bruk av en annen metdoe eller han vil manipulere så hun ikke vil bli med. Det er ikke snakk om noe slikt som å gi en person frie valg. Hele konseptet fri dreier seg om noe som ikke finnes. Kvantefysikken støtter tilfedlighet men dagens ide om frihet er ikke det samme som tilfeldighet og i vår fysiske verden ser vi lite av denne tilfeldigheten og mer av determinerte systemer.

Lenke til kommentar

Alt man gjør her i verden bidrar til å manipulere folk, så det å manupulere ei jente til å prøve analsex er ikke noe verre enn at jenta manipulerer gutten til å være med på shopping hvor han ender opp med veska hennes mens hu flyr tvers av gangene om og om igjen.

 

Det finnes dog forskjellige måter for manipulering hvor noen er akseptert mens andre ikke.

Så det handler vell igrunn bare om å finne linjen til hva som er akseptert og ikke.

Det at jenta til slutt velger å prøve kan jo like så mye handle om at hu faktisk er litt nysgjerrig til det å prøve samt det for å "please" gutten som ønsker det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Noe man kan gjøre for at den skal sprute mer? Da tenker jeg ikke på det å stoppe opp, men om det er noen andre metoder.

 

 

 

Sink skal visst være bra å spise for økt mengde. Prøv et sinktilskudd. Samt frukt og grønt. Hørt noen nevne stangselleri,

Jeg tenker egentlig mer på selve spruten. Ikke mengden. Men det er ikke så veldig farlig men hadde vært kult med et lite tips.
Lenke til kommentar
Noe man kan gjøre for at den skal sprute mer? Da tenker jeg ikke på det å stoppe opp, men om det er noen andre metoder.

 

 

 

Sink skal visst være bra å spise for økt mengde. Prøv et sinktilskudd. Samt frukt og grønt. Hørt noen nevne stangselleri,

Jeg tenker egentlig mer på selve spruten. Ikke mengden. Men det er ikke så veldig farlig men hadde vært kult med et lite tips.

Jeg tror det kreves økt mengde for å kunne sprute mer gitt

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...