Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Økt prestasjon og utholdenhet, mastrubering, testikler, sperm, anal sex og penis størrelse.


Anbefalte innlegg

Først og fremst er dette en seriøs post, og jeg vil ikke ha svar fra useriøse småunger o.l. Om det er postet lignende tråder tidligere, beklages det på forhånd.

 

Økt prestasjon og utholdenhet?

Er det noen som har gode råd for økt prestasjon osv. under seksuell aktivitet? F.eks. tantrisk meditasjon o.l., er dette teknikker som faktisk funker og er mulig å bruke til å oppnå maksimal nytelse samt lengre utholdenhet før eventuell ejakulasjon?

 

Å mastrubere til nesten utløsning, holde seg og vente litt, fortsette, holde seg og vente litt osv. over lengre tid, vil praktisering og tilvenning av dette føre til økt prestasjon og utholdenhet under sex?

 

Mastrubering

Når det gjelder mastrubering er det jo en del forskjellige myter ute og går, men stemmer det at desto oftere én mastruberer desto lengre utholdenhet oppbygges det? Selvfølgelig er jo svaret ja her ettersom man vil utholde lengre fordi man venner seg til følelser osv., men rent fysisk, har det noe å si? Tilbake til det å mastrubere. Har det på noen måte noe å si for spermproduksjon og spermkvalitet om man mastruberer ofte? Da snakker vi oftere enn en gang om dagen, hver dag.

 

Testikler og sperm

Testiklene produserer sperm og testosteron hormoner; finnes det muligheter for å øke testosteron produksjonen på en naturlig måte (altså uten medikamenter og dop), har testosteronproduksjonen f.eks. noe med spermproduksjonen å gjøre? F.eks. jo ofte du mastruberer og tømmer spermlageret, så blander det seg inn testosteronhormoner eller noe osv., eller er jeg helt på villspor her nå?

 

Er det muligheter/teknikker for å øke kvantitet på spermproduksjonen? Eller er det forskjellig fra person til person og permanent så sant man ikke påføres sykdom/lidelse av noe slag? Om man mastruberer og holder seg før utløsning, og fortsetter med mastrubering og holder seg før utløsning om og om igjen lenge, la oss si i en time - vil dette føre til større spermutløsning enn om man hadde kommet kjapt etter 10-20 minutter?

 

Det å ta på, "klemme", rulle osv. på testikler under mastrubering eller sex/oralsex (da ofte gjort av dama), øker dette nytelse, utløsning (kvantitet, kvalitet.. whatever) eller noe annen form for nyttig funksjon?

 

Anal sex?

For de fleste mannfolk samt meg selv er jo anal sex det som "frister" mest. Antakelig mest av nysgjerrighet, samt at det naturligvis er et trangere hull.

 

Mitt spørsmål er vel egentlig mest rettet til damene, eventuelt menn som erfart dette. Er det måter å få med dama på dette? Ettersom de fleste er veldig, veldig skeptiske på anal sex, noe som er naturlig. Eller er det bare å forklare hva som vil skje osv. til dama dersom hun selv er uviten, være rolig og mest av alt forsikre henne om at hun selv er i kontroll over situasjonen og kan stoppe det når som helst. Samt å forsikre henne om at man går frem sakte. Alt dette er jo naturlige og gitte ting, men finnes noen triks som gjør at damene blir litt mer entusiastiske til det hele? ;P

 

Størrelse på penis

La oss starte med sistnevnte del, anal sex. Jeg lurer rett og slett på om mitt utstyr er passende for slik sex. Har en penis på usle 5-7 cm i ueregert tilstand, noe som jeg egentlig er veldig komfortabel med ettersom det da er mindre som syns gjennom eventuelle joggebukser etc som kan være lite passende, samt så er det ikke så mye som dingler frem og tilbake når man er i aktivitet, eneste problem e første inntrykket av den om noen ser den uerigert. I erigert tilstand derimot er min penis på ca 20cm, 19-21 cm og passelig tykk, et rimelig godt håndtak for å si det slik. Har fått forskjellige tilbakemeldinger på størrelsen, inkludert tilbakemeldinger om at den er "litt for stor". Dette er da oralsex og vanlig sex, hvordan er da størrelsen under anal sex? Blir det for stort, og vil det gjøre for vondt for jenta?

 

 

 

 

De to siste delene var da mest hintet til jenter om det er noen av dere som kunne tenke dere å gi meg et ærlig svar, både på dette med anal sex og da størrelse på penis, særlig under anal sex. Har ingenting i mot meldinger fra menn heller, men føler bare det er viktig å prøve å få noen jenters synspunkter på dette ettersom jeg ikke har planer om å stikke kølla mi i mannfolk, men i damene. ;P

 

EDIT: Ettersom det er en del som lurer på alderen til den som spør spørsmål i de andre trådene her så er alderen min 18 år, snart 19.

Endret av Snuskebassen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den ene testiklen produserer sperm, den andre testosteron.

Dette bør du nok lære litt mer om eller ihvertfall følge mer med på skolen. Det er ikke noen forskjell på testiklene.

 

Ettersom de fleste er veldig, veldig skeptiske på anal sex, noe som er naturlig.

Har aldri hatt noe problem med å få med jenter på dette. Men det er kanskje ikke noe man foreslår på første date akkurat :)

 

Om man mastruberer og holder seg før utløsning, og fortsetter med mastrubering og holder seg før utløsning om og om igjen lenge, la oss si i en time - vil dette føre til større spermutløsning enn om man hadde kommet kjapt etter 10-20 minutter?

 

Prøv. Det tar deg en time ;)

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
Den ene testiklen produserer sperm, den andre testosteron.

Dette bør du nok lære litt mer om eller ihvertfall følge mer med på skolen. Det er ikke noen forskjell på testiklene.

 

Ettersom de fleste er veldig, veldig skeptiske på anal sex, noe som er naturlig.

Har aldri hatt noe problem med å få med jenter på dette. Men det er kanskje ikke noe man foreslår på første date akkurat :)

 

Om man mastruberer og holder seg før utløsning, og fortsetter med mastrubering og holder seg før utløsning om og om igjen lenge, la oss si i en time - vil dette føre til større spermutløsning enn om man hadde kommet kjapt etter 10-20 minutter?

 

Prøv. Det tar deg en time ;)

 

Rettet på det meste sperm/testosteron produksjon nå, surra nok litt der, skulle vel heller skrevet at testiklene produserte to forskjellige ting.. ;P Heldig du er som lett får med damene på anal sex da.. ;P Og har prøvd, lengre enn en time, men har aldri tenkt over spermkvantitet før nå egentlig, bare nytelse, og på den siden vet jeg det har noe å si.

Lenke til kommentar
Mastrubering

Når det gjelder mastrubering er det jo en del forskjellige myter ute og går

En av disse mytene er at det heter mastrubering. Det heter masturbering/masturbasjon.
Anal sex?

For de fleste mannfolk samt meg selv er jo anal sex det som "frister" mest. Antakelig mest av nysgjerrighet, samt at det naturligvis er et trangere hull.

1) Det heter Analsex, i ett ord.

2) At analsex er det som frister mest blandt menn flest tror jeg er regelrett feil. Det er hvertfall ikke slik for meg eller noen i min omgangskrets og andre jeg prater med. Noen/en del kan nok synes det virker spennende, men at det er sexformen de foretrekker tror jeg gjelder veldig få. Samtidig er det mange som ikke kan tenke seg å putte den i toern i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Mastrubering

Når det gjelder mastrubering er det jo en del forskjellige myter ute og går

En av disse mytene er at det heter mastrubering. Det heter masturbering/masturbasjon.
Anal sex?

For de fleste mannfolk samt meg selv er jo anal sex det som "frister" mest. Antakelig mest av nysgjerrighet, samt at det naturligvis er et trangere hull.

1) Det heter Analsex, i ett ord.

2) At analsex er det som frister mest blandt menn flest tror jeg er regelrett feil. Det er hvertfall ikke slik for meg eller noen i min omgangskrets og andre jeg prater med. Noen/en del kan nok synes det virker spennende, men at det er sexformen de foretrekker tror jeg gjelder veldig få. Samtidig er det mange som ikke kan tenke seg å putte den i toern i det hele tatt.

 

Takk toth for at du tok deg tid til å kommentere, synd du liker å bruke tiden din på å la deg selv irritere over bagateller, samt å irritere andre med din konklusjon.

Endret av Snuskebassen
Lenke til kommentar
Det å ta på, "klemme", rulle osv. på testikler under mastrubering eller sex/oralsex (da ofte gjort av dama), øker dette nytelse, utløsning (kvantitet, kvalitet.. whatever) eller noe annen form for nyttig funksjon?

 

Baller skal henge, ikke klemmes og bakes.

 

Ingen teabag engang? :(

 

Det med utholdethet spiller ihvertfall helt inn på dagsformen min. Kan ha sex i alt fra 10-60 min. Ikke noe jeg tenker spesielt over.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

For og bli med utholden så vet jeg ikke om noen spesielle teknikker du kan bruke, men har allikvel noen råd.

 

For det første så trenger ikke sex tilsi at du er inne i dama hele tiden. Dra den ut og ta og findre dama så lenge for eksempel. Du kan også ta en "pause" for og så gi dama oral sex mens du slapper av. En ting som også virker bra er og dra ut penis og stumulere kliten til dama men penis hode. Det er også noe de fleste jenter synes er veldig behagelig.

Direkte sitat: "Det du gjør nå er MYE bedre enn både oralsex og når du fingrer meg"

 

Hvis man skal tro på det så sies det også at du kan trene opp PC musklene. Du vet, når du "strammer" penis. Ifølge det jeg hører så kan det føre til at du blir mer utholden.

 

Når det gjelder størrelse på penis har det sjeldent noe og si hvor stor du er. Ut fra det jeg du sier her så regner jeg med at du ikke lider noen nød. Det som kan ha noe og si er tykkelse. Men det som er viktigst er hvordan du bruker det du har. Sex er mer psykisk enn det er fysisk.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Er det muligheter/teknikker for å øke kvantitet på spermproduksjonen?

 

Drikke mye vann + omega 3. Genetikk spiller også inn her.

 

Om man mastruberer og holder seg før utløsning, og fortsetter med mastrubering og holder seg før utløsning om og om igjen lenge, la oss si i en time - vil dette føre til større spermutløsning enn om man hadde kommet kjapt etter 10-20 minutter?

 

Fra egen erfaring; ja. Det hjelper også å avstå fra onani og sex noen dager på forhånd.

 

Det å ta på, "klemme", rulle osv. på testikler under mastrubering eller sex/oralsex (da ofte gjort av dama), øker dette nytelse, utløsning (kvantitet, kvalitet.. whatever) eller noe annen form for nyttig funksjon?

 

Meget tvilsomt. Det virker mer som en forskrudd fetish. Jeg har dog lest at det å kvele seg selv i det man kommer seg skal øke orgasmen med MYE.

 

Analsex er forøvrig oppskrytt. Ikke bare grisete, men også skadelig.

Lenke til kommentar
Økt prestasjon og utholdenhet?

Er det noen som har gode råd for økt prestasjon osv. under seksuell aktivitet? F.eks. tantrisk meditasjon o.l., er dette teknikker som faktisk funker og er mulig å bruke til å oppnå maksimal nytelse samt lengre utholdenhet før eventuell ejakulasjon?

Det finnes mange fine bøker om dette, blant annet Gudommelig Sex, der man leser om kroppen, mer enn sex egentlig. Jeg leste veldig mye om dette før, men mistet litt sansen for det for snart 2 år siden av grunner som ikke er verdt å nevne :)

 

Å mastrubere til nesten utløsning, holde seg og vente litt, fortsette, holde seg og vente litt osv. over lengre tid, vil praktisering og tilvenning av dette føre til økt prestasjon og utholdenhet under sex?

Jo mer man masturberer, desto lenger vil man holde ut. Samme gjelder med sex. Med jenter, så vil jenter som masturberer ofte lettere å orgasme med partner.

 

Er det muligheter/teknikker for å øke kvantitet på spermproduksjonen? Eller er det forskjellig fra person til person og permanent så sant man ikke påføres sykdom/lidelse av noe slag? Om man mastruberer og holder seg før utløsning, og fortsetter med mastrubering og holder seg før utløsning om og om igjen lenge, la oss si i en time - vil dette føre til større spermutløsning enn om man hadde kommet kjapt etter 10-20 minutter?

 

Det å ta på, "klemme", rulle osv. på testikler under mastrubering eller sex/oralsex (da ofte gjort av dama), øker dette nytelse, utløsning (kvantitet, kvalitet.. whatever) eller noe annen form for nyttig funksjon?

Jo mer man bruker, desto mer lages det :wee: Men det vil være ca samme mengde sperm som kommer ut uansett hvor lenge du holder seg. Det kan derimot hende det kommer kraftigere.

 

Anal sex?

Mitt spørsmål er vel egentlig mest rettet til damene, eventuelt menn som erfart dette. Er det måter å få med dama på dette? Ettersom de fleste er veldig, veldig skeptiske på anal sex, noe som er naturlig. Eller er det bare å forklare hva som vil skje osv. til dama dersom hun selv er uviten, være rolig og mest av alt forsikre henne om at hun selv er i kontroll over situasjonen og kan stoppe det når som helst. Samt å forsikre henne om at man går frem sakte. Alt dette er jo naturlige og gitte ting, men finnes noen triks som gjør at damene blir litt mer entusiastiske til det hele? ;P

For å få jenter med på dette trenger god kommunikasjon, hun må stole på deg, like mye som du må stole på henne, og det er viktig å la jenten få all kontroll . Gjerne også gi tips til hvordan det kan være mindre ubehagelig, hvis dere har så god kommunikasjon at du kan be henne gå og bæsje først, gjerne ta en dusj sammen, vaske hverandre, myke opp stemningen og ta det til sengen eller hvor nå dere vil gjøre det. Vannbasert glidemiddel er essensielt, ikke bruk spytt. Man får lettere penetrering hvis jenten presser, som når hun er på do. Penis går lettere inn uten unevnelig ubehag. Her er det viktig å ta seg ekstremt god tid, gjerne så god tid at man omtrent står stille. Hvis noe skjer litt for brått kan det gjøre så vondt at du kan drite i hele sexen.

 

De fleste er bare skeptiske til analsex fordi det a) er homsesex, og b)ser ut til å bare gjøre vondt, og c)one way exit. Man merker fort om man har sansen for det eller ikke. Det hender det har oppstått ultimatun blant mine vennekjærestepar, hvor "Det er greit at du gjør det på meg hvis jeg får gjøre det på deg." Stakkars mannfolk :p Gutter er dessverre litt egoistisk der, for de drømmer nesten alle sammen om å ha analsex med en dame, mens damen ikke får lov å nærme seg deres bakdel i det hele tatt. Tenk på det :)

 

Størrelse på penis

La oss starte med sistnevnte del, anal sex. Jeg lurer rett og slett på om mitt utstyr er passende for slik sex. Har en penis på usle 5-7 cm i ueregert tilstand, noe som jeg egentlig er veldig komfortabel med ettersom det da er mindre som syns gjennom eventuelle joggebukser etc som kan være lite passende, samt så er det ikke så mye som dingler frem og tilbake når man er i aktivitet, eneste problem e første inntrykket av den om noen ser den uerigert. I erigert tilstand derimot er min penis på ca 20cm, 19-21 cm og passelig tykk, et rimelig godt håndtak for å si det slik. Har fått forskjellige tilbakemeldinger på størrelsen, inkludert tilbakemeldinger om at den er "litt for stor". Dette er da oralsex og vanlig sex, hvordan er da størrelsen under anal sex? Blir det for stort, og vil det gjøre for vondt for jenta?

Det er lett å utvide den ytre ringmuskelen sin, men det tar veldig lang tid. Du har etter min mening litt i overkant for stor penis til analsex, men der kan jeg bare snakke for meg selv. Jeg er forsåvidt lat, har ikke så veldig mye analsex lengre, og er derfor ikke så utvidet at det gjør noe. Ved forsiktig utvidning over tid skader man ikke ringmuskelen, det blir lettere å ha og å glede seg over analsex.

Lenke til kommentar
Først og fremst er dette en seriøs post, og jeg vil ikke ha svar fra useriøse småunger o.l. Om det er postet lignende tråder tidligere, beklages det på forhånd.

 

Du kan regne med at det er noe om alt sammen spredt utover mange tråder.

 

Økt prestasjon og utholdenhet?

Er det noen som har gode råd for økt prestasjon osv. under seksuell aktivitet? F.eks. tantrisk meditasjon o.l., er dette teknikker som faktisk funker og er mulig å bruke til å oppnå maksimal nytelse samt lengre utholdenhet før eventuell ejakulasjon?

 

Å mastrubere til nesten utløsning, holde seg og vente litt, fortsette, holde seg og vente litt osv. over lengre tid, vil praktisering og tilvenning av dette føre til økt prestasjon og utholdenhet under sex?

 

Pikken styres av følelsesentre i hjernen for det meste. Dette er grunnen til den manglende kontrollen din på dette feltet. Å kontrolere følelser er ganske vanskelig. Beste du kan gjøre er vel å tenke på andre ting osv. Men det er ikke nokk sannsynligvis og du ødelegger nok din egen sex erfaring litt med denne metoden. Mest vanlig er det at man trener opp kukmusklen, bare gjør samme greia som når du holder deg fra å tisse. gjør en hvis sum sekunder straming et vist antall ganger hver dag å du kan nok holde deg lenger/evig etterhvert.

 

Mastrubering

Når det gjelder mastrubering er det jo en del forskjellige myter ute og går, men stemmer det at desto oftere én mastruberer desto lengre utholdenhet oppbygges det? Selvfølgelig er jo svaret ja her ettersom man vil utholde lengre fordi man venner seg til følelser osv., men rent fysisk, har det noe å si? Tilbake til det å mastrubere. Har det på noen måte noe å si for spermproduksjon og spermkvalitet om man mastruberer ofte? Da snakker vi oftere enn en gang om dagen, hver dag.

 

Nei det stemmer ikke. Metoden for masturbering har mye å si. En metode kan nok gjøre at du holder lenger mens en annen kan gjøre at det går fortere for deg. Men generelt vil du nok holde lenger ved å utføre den typiske metoden med hånda mange ganger. Ja det har noe å si hvor ofte du masturberer. Sperm produseres hele tiden du går etterhvert tom så da reduseres kvaliteten. Hvis du drar deg 10 ganger over en kveld vil du til slutt ha nesten lik null igjenn og det kommer bare ut et tilegstoff som følger spermen, (mer gjennomsiktig utsende). Jeg tror spermen prduseres raskere i forhold til mengden alerede lagret opp. Så når det er en stund siden sist er produksjonen lav. Du får ivertfall ikke noe elefantballer da er det kreft ;)

 

Testikler og sperm

Testiklene produserer sperm og testosteron hormoner; finnes det muligheter for å øke testosteron produksjonen på en naturlig måte (altså uten medikamenter og dop), har testosteronproduksjonen f.eks. noe med spermproduksjonen å gjøre? F.eks. jo ofte du mastruberer og tømmer spermlageret, så blander det seg inn testosteronhormoner eller noe osv., eller er jeg helt på villspor her nå?

 

Er det muligheter/teknikker for å øke kvantitet på spermproduksjonen? Eller er det forskjellig fra person til person og permanent så sant man ikke påføres sykdom/lidelse av noe slag? Om man mastruberer og holder seg før utløsning, og fortsetter med mastrubering og holder seg før utløsning om og om igjen lenge, la oss si i en time - vil dette føre til større spermutløsning enn om man hadde kommet kjapt etter 10-20 minutter?

 

Det å ta på, \"klemme\", rulle osv. på testikler under mastrubering eller sex/oralsex (da ofte gjort av dama), øker dette nytelse, utløsning (kvantitet, kvalitet.. whatever) eller noe annen form for nyttig funksjon?

 

Dette med testosteron kan du vel sjekke på noen legesider jeg syns det virker som du er ganske på vilspor her ja.

Om du utfører en lang masturbering vil nok dette ha mer å si for orgasmen en utløsningen det kan ha noen små effekter dog. Men det som har mest å si er hvor stort lageret er. Vil du ha stor utløsning så hold deg fra å få utløsning i 2-4 dager så har du mye å by på. Testiklene er et følsomt punkt som kan hjelpe til med å gjøre situasjonen behaglig så man får en utløsning og orgasme dette er ikke likt for alle, utover dette tror jeg ikke det har noe mer å si.

 

Anal sex?

For de fleste mannfolk samt meg selv er jo anal sex det som \"frister\" mest. Antakelig mest av nysgjerrighet, samt at det naturligvis er et trangere hull.

 

Mitt spørsmål er vel egentlig mest rettet til damene, eventuelt menn som erfart dette. Er det måter å få med dama på dette? Ettersom de fleste er veldig, veldig skeptiske på anal sex, noe som er naturlig. Eller er det bare å forklare hva som vil skje osv. til dama dersom hun selv er uviten, være rolig og mest av alt forsikre henne om at hun selv er i kontroll over situasjonen og kan stoppe det når som helst. Samt å forsikre henne om at man går frem sakte. Alt dette er jo naturlige og gitte ting, men finnes noen triks som gjør at damene blir litt mer entusiastiske til det hele? ;P

 

Mange er nysgjerige på analsex ja, så det skulle derfor være enkelt for deg å lure damene inn i det. Har mye med hvem du treffer på. For å betrygge dama kan du gå frem sakte osv. Leter du etter triks for å overtale er det godt å ha sosial kunskap om makt strategier. Makten til å gjøre noe selvsagt er god å ha i dit tilfelle. Gjør det klart gjennom ordspill og situasjon og kroppspråk at analsex er det mest normal som fins og noe en bør forvente i enhver sexakt. For å få til slike manipulasjoner skal en ha god sosial erfaring.

 

Størrelse på penis

La oss starte med sistnevnte del, anal sex. Jeg lurer rett og slett på om mitt utstyr er passende for slik sex. Har en penis på usle 5-7 cm i ueregert tilstand, noe som jeg egentlig er veldig komfortabel med ettersom det da er mindre som syns gjennom eventuelle joggebukser etc som kan være lite passende, samt så er det ikke så mye som dingler frem og tilbake når man er i aktivitet, eneste problem e første inntrykket av den om noen ser den uerigert. I erigert tilstand derimot er min penis på ca 20cm, 19-21 cm og passelig tykk, et rimelig godt håndtak for å si det slik. Har fått forskjellige tilbakemeldinger på størrelsen, inkludert tilbakemeldinger om at den er \"litt for stor\". Dette er da oralsex og vanlig sex, hvordan er da størrelsen under anal sex? Blir det for stort, og vil det gjøre for vondt for jenta?

 

 

 

 

De to siste delene var da mest hintet til jenter om det er noen av dere som kunne tenke dere å gi meg et ærlig svar, både på dette med anal sex og da størrelse på penis, særlig under anal sex. Har ingenting i mot meldinger fra menn heller, men føler bare det er viktig å prøve å få noen jenters synspunkter på dette ettersom jeg ikke har planer om å stikke kølla mi i mannfolk, men i damene. ;P

 

EDIT: Ettersom det er en del som lurer på alderen til den som spør spørsmål i de andre trådene her så er alderen min 18 år, snart 19.

 

Størelsen på penis bør du ikke bekymre deg om hverken erigert eller ikke. Det kan dog hende den er litt stor for noen jenter spesielt i rompa som man skal være forsiktig med.

Endret av -LE-
Lenke til kommentar
*snip*

Hadde du vært en engel å bruke quotetags istedetfor copy paste hadde det vært veldig mye lettere å lese posten din...

 

Da må jeg vel copy paste en quote mellom hvert sted jeg skal skrive inn det er jo flere sekunders arbeid :D

Altså... Jeg gadd ikke lese det du skrev. Det blei for rotete. Ønsker du at det skal bli lest sp fiks det.

Lenke til kommentar
*snip*

Hadde du vært en engel å bruke quotetags istedetfor copy paste hadde det vært veldig mye lettere å lese posten din...

 

Da må jeg vel copy paste en quote mellom hvert sted jeg skal skrive inn det er jo flere sekunders arbeid :D

Altså... Jeg gadd ikke lese det du skrev. Det blei for rotete. Ønsker du at det skal bli lest sp fiks det.

Er liten vits i å lese det, er ikke noe særlig der

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...