Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Økt prestasjon og utholdenhet, mastrubering, testikler, sperm, anal sex og penis størrelse.


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_PT_*

Jeg er jente, og jeg synes analsex er helt fantastisk. Jeg var sykt skeptisk første gangen jeg skulle prøve det, men han jeg var sammen med da var en jeg stolte 100 % på og han lot meg styre og bestemme så det ikke skulle gjøre vondt. Som flere andre sier her, så er det aller viktigste å bruke glidemiddel. Man får ikke den ekle "feil vei"-følelsen så lenge man bruker glidemiddel.

Jeg kan ikke snakke for andre enn meg sjøl, men det som ihvertfall hadde funka på meg hvis noen skulle overtale meg til å ha analsex med dem er at den mannen viser forståelse for at det faktisk er noe helt annet enn vaginal sex.

 

Du kan ikke "ta i" like raskt som ved vaginal sex, og du må bruke mye lenger tid på å i det hele tatt komme inn. Det må du fortelle jenta så hun er helt sikker på at du ikke vil bli revet med så hun får vondt. Jenta må slappe 110 % av til å begynne med, men når man er godt i gang bør hun absolutt stramme ringmuskelen, det er nemlig helt vanvittig deilig.

 

Tror mange jenter tenker at det ikke er noen grunn til å bruke det hullet når vi har et som kun er beregnet for sex. Dessuten er man selvfølgelig redd for at det skal komme ut avføring! Det er nok få jenter som synes det er helt greit, uansett hvor godt de kjenner fyren. Men, det er faktisk ikke noe som nødvendigvis skjer når man har analsex. Har aldri skjedd med meg, og jeg har hatt analsex jevnlig i flere år.

 

Finnes nok dessverre ingen "triks" for å få jenter til å bli med på det, men tillit og følelsen av å få ha kontroll over situasjonen er det viktigste. Kan hun stole på deg vil det ikke være noe problem, med mindre hun har noen sterke motforestillinger mot det. Beste er å ta det opp på et annet tidspunkt enn rett før dere skal ha sex, for da vil hun ikke føle seg presset til å gjøre det med en gang. Da får hun tid til å tenke på det og gjøre seg opp en mening, og i tillegg kan hun få muligheten til å ta initiativet.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Sjekk denne siden og grav deg spesielt frem til artikkelen om Lao Tsu.

 

http://www.reuniting.info/testimonials/200...ersus_no_orgasm

 

Ja disse teknikkene fungerer, men det er essensielt at folk som ikke har lang erfaring med meditasjon og yoga/qigong som praktiserer teknikkene for mulitorgasme forstatt får utløsning sc annenhver gang de har hatt sex/onanert. Dette er fordi man, uten utlsønsinger bygger opp et lager av energi som man ikke er i stand til å integrere på en ogd måte uten kontroll over ytterligere teknikker. Tro meg resulatene til folk som har masse mulitorgasmer men nesten ingen utløsninger er gjennomgående ekstremt dårlige selv om de tilsynelatende opplever sterkt økt energi. Metodene på reuniting siden er litt annerledes og med dem kan du gå lenge uten utløsning uten særløige problemer.

 

Blant mulitorgasme teknikkene er Dr. Lins teknikk den beste selv om siden hans er helt håpløs å komme seg igjennom:

 

http://www.actionlove.com/cases/case8755.htm

 

En hver som vil prøve disse tingene MÅ lese denne tråden her:

 

http://www.thetaobums.com/index.php?showto...ighlight=tantra

 

Disse teknikkene har et fantastisk potensiale, men innebærer også en stor risko for å fucke opp en hel del ting og denne tråden tar opp dette på en veldig god måte selv om mye av det som står der sikkert vil være gresk for de fleste.

 

For vanlig økt utholdenhet så er det å styrke pc muskulaturen og å kjøre klassisk holdback metod en god tilnærming.

 

For anale orgasmer som sprenger gresnene for hva du trpdde var mulig for både menn og vkinner prøv aneros (google)

 

Lær deg pustetknikkene i breathing exctasy boken så går alt så meget bedre enten det er din egen nytelse multiorgasmer eller damas nytelse.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...