Gå til innhold

Red Alert 3 avslørt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når skal folk læra seg å stoppa? Kva blir det nesta? Diablo 3, 4, 5 og 6?

 

Så lenge de lager spillene bra, så har det da ikke noe å si om hvor mange av en spill serie som blir laget?

Final Fantasy VI, VII, IX, X og XII... Er dette dårlige spill fordi de er nummer 6, 7, 9, 10 og 12 av en spill serie? Eller hva med Heroes of Might and Magic V? Dårlig fordi det er nummer 5? Hva med, Call of Duty 4?, The Elder Scrolls IV - Oblivion?, Fallout 3?, etc...

 

Mange spill har mange oppfølgere. Ingen regel at oppfølgere er dårlige, dog ser jeg selvsagt at EA har en mer "melke mest mulig penger av en serie" vennelig policy. Men alt i alt. Oppfølgere er også like ofte bedre.

Dungeon Keeper 2, Age of Empires 2 og 3, No One Lives Forever 2. Personlig synes jeg disse oppfølgerne er bedre enn sine orginale forgjengere...

Lenke til kommentar

Sikta for det meste til spel som ikkje burde fortsettast. td World of Warcraft som har heilt idiotisk historie. Final Fantasy er bra spill, men der lager dei og ein ny bra hitorie til kvart spill, dog det er begynt å bli litt dårlegare nå etterkvart siden den skikkelege skaparen har slutta.

 

Eg viste Diablo som døme fordi eg meiner det er bra som det er. Diablo 3 kan eg godta, det er mogleg dei har bra historie klart. Men av og til må det setjast ei grense.

(sorry for OT)

Endret av Registrert-Brukar
Lenke til kommentar

C&C 3 er lett et av de mest gjennomførte RTS spill noensinne. Skjønner ikke hvorfor folk ikke liker det.

 

RA2 var strengt tatt ikke 2d det heller.Det var vokselbasert.

Føkk 2d grafikk i rts, sunage var fint og alltingen, men 3d > 2d i rts.

 

Hilsen en som fikk red alert 1 som sitt første dataspill.

Lenke til kommentar

Konge! Dette skal jeg kjøpe. Kjøpte C&C 3 også (forsåvidt det første spillet jeg har brukt penger på ever...)

 

Men en ny FPS? Please! Den første (husker ikke hva den hette) var jo en katastrofe! Var _litt_ tøft akurat i det det kom, men i ettertid ser jeg på det som drit. Hva hette det igjen?

Lenke til kommentar
Konge! Dette skal jeg kjøpe. Kjøpte C&C 3 også (forsåvidt det første spillet jeg har brukt penger på ever...)

 

Men en ny FPS? Please! Den første (husker ikke hva den hette) var jo en katastrofe! Var _litt_ tøft akurat i det det kom, men i ettertid ser jeg på det som drit. Hva hette det igjen?

 

C&C Renegade het det :)

Lenke til kommentar
Sikta for det meste til spel som ikkje burde fortsettast. td World of Warcraft som har heilt idiotisk historie.

....

Men av og til må det setjast ei grense.

Hvis du synes WoW har en idiotisk historie, tør jeg påstå at du ikke har spilt nøye gjennom de tidligere Warcraft-spillene. I mine øyne er denne historien noe av det mest gjennomførte man kan komme borti. Wow var dessverre overkill, med mange svære sprik fra den originale historien, og etter en viss mengde lvler var det lite som minnet meg om gamle WC3 og WC2. Syns det er utrolig synd at Blizzard nå har kjørt seg fast med Wow historiemessig. (Nei, jeg spiller ikke lengre :))

 

Heh, ble litt off-topic det der, men måtte sies.

--

On-Topic, RA3 kan jo blir artig det, med tanke på hvor underholdende RA2 var. Men sier meg enig med folket som synes C&C3 var en skuffelse. Håper inderlig ikke dette blir en C&C3-klone, hvor kun modellene er forskjellige. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Når skal folk læra seg å stoppa? Kva blir det nesta? Diablo 3, 4, 5 og 6?

 

Red Alert serien har hittil vært fantastisk, ser ikke problemet med at det kommer et spill nummer 3.

Lenke til kommentar

Hm. har sett litt på youtube video av renegade nå, og det virker som om multiplayer delen er en del bedre enn singleplayer. Når jeg prøvde multiplayer var det på LAN med veeeldig få spillere, og da ble det kjipt. Virker som man må være ganske mange spillere for at det skal bli gøy, men det er jo ikke noe problem nå lenger (hadde ikke bredbånd på langt nær på den tiden).

Lenke til kommentar
Håper de går tilbake til Red Alert 1. Red Alert 2 var et bra spill, men jeg likte ikke "framtidskonseptet" de valgte å bruke.

Enig, selv om jeg tviler på at de går tilbake til "røttene". Uten å starte en diskusjon rundt dette, vil Red Alert alltid være flerfoldige hakk over 2eren i min bok. Dette går da på spillets sjel, særpreg og gameplay, ikke nødvendigvis det spilltekniske.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...