Gå til innhold

hvem har den dårligste pc'n?


Anbefalte innlegg

hepp, det jeg lurer på er hvem som har den dårligste pc'n.

da mener jeg fortsatt som sitt første/eneste valg.

 

selv så sitter jeg på en 486DX (33MHz) med 20mb ram og 250mb HD.

på den kjører jeg (Win95) opera 6.02 og mIRC. mer går det stort ikke ann å kjøre :D

 

 

*håpe han ikke har den dårligste*

 

forresten, er det ikke ufint å bare kaste vekk slike vidunder maskiner som dette?

 

 

-

arthoz, keeper of the mind

"Flying like a bird does not make you free as one."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter akkurat nå på en 50MHz Amiga 1200.

 

P4'n gikk dukken etter en mindre vellyka operasjon. Må klare meg med denna til jeg får ny CPU. hehe..

 

Bruker AWeb og AmIRC. Workbench 3.5 i 640x480 i 32 farger.

 

50MHz 68030/68882, 34MB RAM, 1GB HD, 40X CDROM, 19" monitor, 10MBit nettverk.

Grafikkchipset på 14MHz

Lenke til kommentar

eg kan ikkje stille opp mot sånn e folk som har 8086 og sånt, men eg har nok noke gammalt eg og!

 

har nemmlig en "bærebar" maskin fra 1988, forøvrig den maskina med minst feil eg har vert borti (ikkje de at så masse kunne gå feil på den då men)

 

IBM P70 386DX-20, 20mhz, 4mb ram, 60mb harddisk og en fin liten floppy-disk.

bærebar var den, men den veger 10,6kilo, har rød-svart plasma skjerm og må ha stikkontakt for å kunne funke (ikkje noke batteri her nei)

 

pc'en er en slags koffert, den er tøff den da! :D

 

har faktisk windows 3.1 på den, men de fulgte med dos 4.0 :p

Lenke til kommentar
Har en Commodore 64 og en Atari, husker ikke hvilken modell. Ellers har jeg en 16,7 MHz PC på loftet, husker ikke skjermkort og slikt men.

 

Vet det er off topic, men må spørre deg om noe iver89. Har du kjøpt plexiglass enda? Jeg kjøpte det dyre glasset på Clas Ohlson, det ble bra! :woot:

Lenke til kommentar

Jeg gikk bort til glassmesteren og spurte om han hadde noen plater på 2-3mm tykkelse som han kunne selge meg. Han skulle ha 100,- for 30*200*3, det var jo en grei pris. Han lette litt videre og til slutt fant han en plate på 60*55*3 som jeg fikk gratis :D . Og i går var jeg hos en venn av meg og fikk 4 plater med ca 10*50*2 som moren hans hadde fått på ett eller annet sted hvor de drev med plast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...