Gå til innhold

SE lanserer C702, C902, G700, G900, Xperia X1, W980 og Z770


Anbefalte innlegg

Huff, 9/6 det var lenge til. Håper den jeg har nå holder så lenge. Har lappet den sammen med sølvteip :!:

 

Du vil ikke heller vente til "broren" til denne dukker opp da?

Bare med en annen branding?

:yes:

Kan ikke si for mye om denne ennå, mulig jeg nevner noe mer i en eller annen tråd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor er det derimot så dødt rundt W980?
Den er stor (tykk), og som musikktelefon mangler den 3.5mm minijack og minnekort (8GB holder kanskje noen, men at en så stor mobil mangler minnekortslot er latterlig). Den eneste store nyheten er vel innebygd FM-sender, eller har jeg oversett noe? :)

 

FM senderen har det vært trøbbel med, så tror ikke den ble implementert allikevel...

Enig W980 er for lite for sent, vent heller til neste generasjon W.

Lenke til kommentar

Fått beskjed av SE at c702i skal være ibutikkhyllene i uke 22.

Tror også det gjelder c902i:) synd 902i ikke har gps:(.

Noen som kan forklare meg hva forskjellen på gps og agps er? Blir man fakturert for datatrafikk ved å bruke gps på mobilen eller vil dette bli gratis tro?

Lenke til kommentar
Noen som kan forklare meg hva forskjellen på gps og agps er?
Den korte forklaringen er at GPSen blir hjulpet av servere og mobilmaster (greit om du er i hus, tunneler osv). Den lange har du her. :)

 

Blir man fakturert for datatrafikk ved å bruke gps på mobilen eller vil dette bli gratis tro?
Selve datatrafikken fra A-GPS er minimal. Om telefonen har alle kart installert blir det bare noen øre om dagen, må du derimot laste ned kart via mobilnettet kan det bli dyrt. Uten å ha hørt noe spesielt tipper jeg at SE gjør noe av det samme som Nokia med inkludert bruk på noen måneder eller år (feks N95 8GB har 2års bruk inkludert) og at man må betale for å fornye GPS-programmet etter det.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Testa W980en igår hos en kompis som jobber med å tilpasse wap-portalen til den. Ble veldig overrasket over hvor fresh og liten den var i forhold til bildene - der ser den klumpete og stor ut, men synes den var utrolig fresh. Og de følsomme knappene på forsiden funken som en drøm.

 

Prøvde også å spille bilspillet den kommer med og det var utrolig kult å styre uten å trykke på knappene men kun å bruke bevegelsessensoren. :yes:

 

Ellers liker jeg de nye menyikonene SE telefonene har fått, abslutt freshere og klarere, samt at man kan velge om man vil ha den på linje lodrett eller vannrett - veldig kult :thumbup:

Lenke til kommentar

Til dere som har fått den allerede (eller som får den de kommende dagene):

 

Hvordan synes deres hardwaren til telefonen er? Er den treg i menyene (f.eks åpne musikkspilleren, åpne smsboksen osv), noen som har hatt P1 før og kan sammenligne tregheten eller hva som evt er bedre (og minuser)?

 

Lurer veldig på å kjøpe denne, hadde selv P1 og den var jeg supert fornøyd med, men synes den var noe treg til tider, så lyst å ha en noe kjappere telefon.

 

Takker for svar :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...