Gå til innhold

SE lanserer C702, C902, G700, G900, Xperia X1, W980 og Z770


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvordan man får av dekselet på C702?

Jeg og to andre har prøvd med verktøy og det som er, men får det ikke av...

 

Det tok meg nesten én knekt fingernegl, en knekt linjal og 8-10 bøyde binders for å få av dekselet. Pluss at telefonen fikk noen små riper. Dette er tydeligvis en mobil man skal ha en stund når man først har fått på plass SIM-kortet :p

 

 

Jeg brukte tilslutt et skrujern og vippet opp lokket i ved ladeporten. Det resulterte i at plasten på lokket ble bøyd ut og fikk merker samt striper på ladeporten.... :realmad:

 

 

Etterpå kom jeg på at det hadde sikkert vært smartere å bruke et gitarplekter mellom dekselet og mobilen, og som nevnt tildligere starte ved ladeporten og jobbe seg utover mot kantene. Da spretter det opp tilslutt.

 

Når Sony Ericsson har valgt en slik løsning burde de ha lagt med en gitarplekterlignenede gjenstand, samt hatt en bedre forklaring i manualen hvordan man tar av bakdekselet.

Lenke til kommentar
Kommer den på tirsdag, eller tenker du på pressekonferanse. Kan uansett ikke vente helt til de nye modellene blir tilgjengelig. Det går jo "votter og vinter" fra Se-lansering til de blir tilgjengelig i butikk..

De kommer inn til distributøren på tirsdag og vil nok være å finne i butikkene muligens samme dag eller onsdag.

Forsåvidt var de også bekreftet den 3. og den 10. hvis jeg husker rett, men da kom det ingenting. ;)

Lenke til kommentar
Kommer den på tirsdag, eller tenker du på pressekonferanse. Kan uansett ikke vente helt til de nye modellene blir tilgjengelig. Det går jo "votter og vinter" fra Se-lansering til de blir tilgjengelig i butikk..

 

Jeg ville ventet å sett på broren til C902, den er kanskje her tidligre enn du aner.

Tenk tilbake til K750 og W800...

Lenke til kommentar
Kommer den på tirsdag, eller tenker du på pressekonferanse. Kan uansett ikke vente helt til de nye modellene blir tilgjengelig. Det går jo "votter og vinter" fra Se-lansering til de blir tilgjengelig i butikk..

 

Jeg ville ventet å sett på broren til C902, den er kanskje her tidligre enn du aner.

Tenk tilbake til K750 og W800...

 

Hehe like hemlighetsfull som vanlig :p

 

Blir "broren" presentert på tirsdag?

Lenke til kommentar
Kommer den på tirsdag, eller tenker du på pressekonferanse. Kan uansett ikke vente helt til de nye modellene blir tilgjengelig. Det går jo "votter og vinter" fra Se-lansering til de blir tilgjengelig i butikk..

 

Jeg ville ventet å sett på broren til C902, den er kanskje her tidligre enn du aner.

Tenk tilbake til K750 og W800...

 

 

...venter heller på søstra :p

Lenke til kommentar
tenker du på hvor revolusjonerende de to modellene var eller forskjellen mellom dem? (altså at det "bare" kommer en walkman-utgave)

Vel, tenker på likheten først og fremst.

Blir "broren" presentert på tirsdag?

Vel, den blir presentert innen en mnd, hverken mer eller mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...