ksvens1 Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Lyst på c702 jeg og, noen bruker erfaringer ennåÅ Batteritid kvalitet osv? Lenke til kommentar
Jethro Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Noen som vet hvordan man får av dekselet på C702?Jeg og to andre har prøvd med verktøy og det som er, men får det ikke av... Det tok meg nesten én knekt fingernegl, en knekt linjal og 8-10 bøyde binders for å få av dekselet. Pluss at telefonen fikk noen små riper. Dette er tydeligvis en mobil man skal ha en stund når man først har fått på plass SIM-kortet Jeg brukte tilslutt et skrujern og vippet opp lokket i ved ladeporten. Det resulterte i at plasten på lokket ble bøyd ut og fikk merker samt striper på ladeporten.... Etterpå kom jeg på at det hadde sikkert vært smartere å bruke et gitarplekter mellom dekselet og mobilen, og som nevnt tildligere starte ved ladeporten og jobbe seg utover mot kantene. Da spretter det opp tilslutt. Når Sony Ericsson har valgt en slik løsning burde de ha lagt med en gitarplekterlignenede gjenstand, samt hatt en bedre forklaring i manualen hvordan man tar av bakdekselet. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Etterpå kom jeg på at det hadde sikkert vært smartere å bruke et gitarplekter mellom dekselet og mobilenDa blir det ikke bare billader, minnekort, BT-handsfree osv., men også gitarplekter som mersalg på C702... Godt vi har noen plektere liggende. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Hvordan er batteritiden på C702? Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Batteritiden er ganske svak. Har ladet den hver dag siden jeg fikk den, men når jeg lekt mye med gps'en også.... Uansett tror jeg den er svakere enn normalt for SE. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Vel, hvis man bare deaktiverer GPS'en holder den da mye lenger. Har en som står utstilt i butikken med GPS avslått. Da varer den 3-4 dager. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Ok så med aktivt sms bruk og litt samtaler så holder den ca ett par dager da ca sikker. Sugen på denne, men usikker på blå eller svart, jeg har sett på begge, men klarer ikke bestemme meg Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Hvor blir det av c902? Synes den blir utsatt hele tiden.... Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Hvor blir det av c902? Synes den blir utsatt hele tiden.... Vent til Tirsdag... Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Kommer den på tirsdag, eller tenker du på pressekonferanse. Kan uansett ikke vente helt til de nye modellene blir tilgjengelig. Det går jo "votter og vinter" fra Se-lansering til de blir tilgjengelig i butikk.. Lenke til kommentar
solaas Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Noen andre som har problemer med at bildet blir skikkelig gult når man bruker led-lyset som blits?(C702) Endret 12. juni 2008 av solaas Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Kommer den på tirsdag, eller tenker du på pressekonferanse. Kan uansett ikke vente helt til de nye modellene blir tilgjengelig. Det går jo "votter og vinter" fra Se-lansering til de blir tilgjengelig i butikk.. De kommer inn til distributøren på tirsdag og vil nok være å finne i butikkene muligens samme dag eller onsdag. Forsåvidt var de også bekreftet den 3. og den 10. hvis jeg husker rett, men da kom det ingenting. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Kommer den på tirsdag, eller tenker du på pressekonferanse. Kan uansett ikke vente helt til de nye modellene blir tilgjengelig. Det går jo "votter og vinter" fra Se-lansering til de blir tilgjengelig i butikk.. Jeg ville ventet å sett på broren til C902, den er kanskje her tidligre enn du aner. Tenk tilbake til K750 og W800... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 bmwm3: tenker du på hvor revolusjonerende de to modellene var eller forskjellen mellom dem? (altså at det "bare" kommer en walkman-utgave) Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Kommer den på tirsdag, eller tenker du på pressekonferanse. Kan uansett ikke vente helt til de nye modellene blir tilgjengelig. Det går jo "votter og vinter" fra Se-lansering til de blir tilgjengelig i butikk.. Jeg ville ventet å sett på broren til C902, den er kanskje her tidligre enn du aner. Tenk tilbake til K750 og W800... Hehe like hemlighetsfull som vanlig Blir "broren" presentert på tirsdag? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Blir "broren" presentert på tirsdag?Tvilsomt. Lenke til kommentar
Jethro Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Kommer den på tirsdag, eller tenker du på pressekonferanse. Kan uansett ikke vente helt til de nye modellene blir tilgjengelig. Det går jo "votter og vinter" fra Se-lansering til de blir tilgjengelig i butikk.. Jeg ville ventet å sett på broren til C902, den er kanskje her tidligre enn du aner. Tenk tilbake til K750 og W800... ...venter heller på søstra Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 tenker du på hvor revolusjonerende de to modellene var eller forskjellen mellom dem? (altså at det "bare" kommer en walkman-utgave) Vel, tenker på likheten først og fremst. Blir "broren" presentert på tirsdag? Vel, den blir presentert innen en mnd, hverken mer eller mindre. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Hvor blir det av c902? Synes den blir utsatt hele tiden.... Vent til Tirsdag... Komplett har den på lager nå: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347051 24 stykker igjen av svart C902 i skrivende stund... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123498734 Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Hvor blir det av c902? Synes den blir utsatt hele tiden.... Vent til Tirsdag... Komplett har den på lager nå: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347051 24 stykker igjen av svart C902 i skrivende stund... denne har jo ikke wlan! er vell helt lik k850 denne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå